Nastavljaju se akcije
prometne policije i
komunalnog redarstva kojima je cilj uvesti reda na
prostor oko tržnice automobila gdje se svake nedjelje može vidjeti stotine
nepropisno parkiranih vozila. I ove je nedjelje nekoliko policijskih patrola “dežuralo” na kritičnim mjestima neposredno uz tržnicu, ali i na prilaznim cestama.
Kazne su se, kao i protekla dva vikenda, većinom ispisivale zbog nepropisnog parkiranja i parkiranja na zelenu površinu, a kao potpora akciji na raspolaganju je bio i
“pauk” Auto centra Lozić. Kolone nepropisno parkiranih automobila, unatoč akciji i kažnjavanju, mogle su se vidjeti sa svih strana oko tržnice, na obilaznici i petljama kojima se južna obilaznica povezuje s Mandićevom, ali i u samoj industrijskoj zoni, na cestama koje vode do organiziranog parkirališta Tržnice.
Upravo uske ceste u industrijskoj zoni poslužile su i kao
prostor za trgovanje, a na parkiranim kamionima nudilo se sve, od voća i povrća do drva za ogrjev. Takva trgovina na ionako uskoj cesti, kojom se koriste i pješaci, dodatno je ometala promet. Dok je ispred glavnog ulaza na Tržnicu bilo nemoguće naći mjesto i za nedopušteno parkiranje,
parkiralište na kojemu cjelodnevna karta stoji
pet kuna bilo je poluprazno.
- Strašno je što se svake nedjelje događa ispred tržnice automobila i pravo je vrijeme da se nešto poduzme. Drago mi je što je policija krenula u akciju jer otkako postoji organizirano parkiralište, opravdanja za ometanje prometa jednostavno nema - rekao je
Matija iz Čepina.
Iz prometne policije najavljuju
nastavak ovakvih akcija, a u suradnji s komunalnim redarstvom i
Gradom tražit će se i postavljanje dodatnih znakova za zabranu zaustavljanja i parkiranja dok je zelene površine najsigurnije čuvati postavljanjem
stupića.
Plan obnove
Tržnice Osijek najavile su projekt temeljitog uređenja autotržnice, kojim bi se ujedno pokušalo urediti pitanje pristupne ceste i parkiranja. Ideja je umjesto šatora sagraditi
halu s boksovima za kafiće, trgovine i skladišta, a na sjevernoj strani, prema Čepinskoj, postaviti 30-ak poluotvorenih
štandova koji bi mogli raditi i preko tjedna. Dinamika gradnje, međutim, ovisi o financijskim mogućnostima. Investicija je “teška” do
3,5 milijuna kuna.
Tekst: Ivan Sekol/Glas-Slavonije.hr