Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Adcon: Europska kvaliteta i azijske cijene osvajaju tržište

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65776
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.10.2010. 14:37 
Naslov:  Adcon: Europska kvaliteta i azijske cijene osvajaju tržište
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Europska kvaliteta i metodologija rada, uz pristupačne cijene približne azijskom modelu - recept je to s kojim se na tržištu pojavila osječka tvrtka ADCON.

Tvrtka se, pojašnjava njezin direktor Tomislav Vuletić, bavi pružanjem usluga i proizvoda u telekomunikacijskom sektoru, s visokim stupnjem orijentiranosti na inozemno tržište. ADCON je osnovan krajem svibnja ove godine, dom je pronašao u Poduzetničkom inkubatoru Bios, te je - kao dašak optimizma u aktualnom gospodarskom okružju - pružio radno mjesto za 15 visokoobrazovanih osoba. Plan je, inače, do kraja godine zaposliti 20, a do kraja 2012. povećati kapacitete i zapošljavati čak 40 djelatnika. “Zacrtani plan još je uvijek ostvariv i na dobrom smo putu”, kaže Vuletić.

- Na osnovu dugogodišnjeg iskustva rada na internacionalnom tržištu u telekomunikacijskom sektoru, primjetili smo da tzv. low-cost-Indija/Kina-IT-boom sve manje uzima zamah, kako zbog upitne kvalitete, tako i jezičnih i kulturnih barijera. S druge strane, cijene njihovih usluga daleko su niže. Zbog financijske krize koja je zatekla i telekomunikacijski sektor, sve više tzv. high-cost poduzeća u velikim je problemima, ili čak odustaje od utrke na ovom području, posebno u Europi. Logičan slijed bio je da se na tržištu pojavi spona između ova dva svijeta - rezonira Vuletić.



Izvore financiranja ADCON je unatoč, kako kaže naš sugovornik, apsolutnoj neprilagođenosti državnog aparata stranim ulagačima, uspješno pronašao u inozemstvu. Internacionalni partner, kaže ne otkrivajući o kome je riječ, ima vrlo dobre prodajne kanale te potrebu za mid-cost podrškom u određenim područjima. Dogovorena je suradnja za 18 mjeseci. Nakon toga u priču je ušao Bios.

- Izboru Osijeka kao lokacije pridonijela su dva bitna čimbenika, a prije svega ponuđena suradnja Biosa koji je prepoznao potencijal ovog modela, a čije su subvencije velika pomoć mladim poduzetnicima. Drugi čimbenik je činjenica da loše gospodarsko okružje omogućava pristup visoko educiranim ljudskim resursima. Tu je, moram priznati, i jedan subjektivni razlog; odrastao sam u Osijeku te sam želio pružiti nešto svome gradu - zaključuje Vuletić.

Popunjen Bios
ADCON je još jedan stanar koji će obogatiti biografiju osječkog Poduzetničkog inkubatora. Poduzetničkih potencijala, unatoč svim realnim poteškoćama u Osijeku još uvijek očito ima, a ruka pomoći koju svojim modelom subvenciranja kroz prvih pet godina poslovanja pruža Bios mnogima je velika pomoć. Bios je, međutim, potpuno popunjen. S druge strane, u planu je gradnja nove hale koja bi mogla pružiti dom tehnički visokoopremljenim tvrtkama poput ADCON-a.

Autor: Mario Mihaljević/Glas-Slavonije.hr

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: