U sklopu projekta Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva „
Obrazovanje za poduzetništvo“ za 2010. godinu,
Centar za poduzetništvo Osijek u suradnji sa Centrom za informatičko obrazovanje Osijek organizira niz
besplatnih seminara sa ciljem prijenosa znanja i vještina o mogućnostima modernih ICT usluga i proizvoda te o načinu njihove primjene.
Seminari su namijenjeni poduzetnicima početnicima, poduzetnicima koji uvode nove tehnologije te svima onima koji žele proširiti svoja znanja o informatičkoj i telekomunikacijskoj tehnologiji te ostvariti uštede primjenom istih.
U sklopu projekta održat će se sljedeći - seminari:
1.
VoIP – revolucija komunikacije po diskontnoj cijeni – 30. rujna 2010. , od 12:00 – 16:00 sati
2.
ICT – kako ulagati i štedjeti – 15. listopada 2010., od 12:00 – 16:00 sati -
PRIJAVNICA
3.
Web stranica – stvarna potreba ili tehnološki hir – 18. sudenog 2010., od 12:00 – 16:00 sati
4.
E-poduzetnik - poslovanje u petoj brzini – 16. prosinca 2010., od 12:00 – 16:00 sati
Predavač je Saša Gvozdenović, suosnivač Centra za informatičko obrazovanje, koji će, potaknut iskustvima iz prakse, polaznike upoznati s načinom kako modernizirati tvrtku uz minimalne troškove. Višegodišnje iskustvo u projektiranju i implementaciji ICT rješenja, konstatno usavršavanje kroz stručne seminare (PUMA, Microsoft certifikacija, Centar za poduzetništvo i dr.), sukreator i predavač niza tečajeva i seminara ICT tematike (tečaj „Internet bez straha“ održavan u suradnji sa GiSKO i Grad Osijek, predstavljen na konferenciji „e-Hrvatska za e-Uključivost“ u prosincu 2008. god.u Beču te dr.). Centar za informatičko obrazovanje je mlada edukacijska ustanova, osnovana krajem 2009. god., no osnivači (inače vlasnici i osnivači uspješne ICT tvrtke AD Rem iz Osijeka) u Centar unose svoje iskustvo rada na i sa edukacijskim projektima.
Sve edukacije održavat će se u
prostorijama Centra za poduzetništo Osijek, J. J. Strossmayera 341, Osijek (Poduzetnički inkubator BIOS, objekt A, 1. kat).
Informacije i prijave na
[email protected],
[email protected] ili na besplatni broj telefona
0800 345 345.
Opis seminara:
VoIP – revolucija komunikacije po diskontnoj cijeni
Kako trošak telekomunikacijskih usluga često zna i jest značajnija stavka u režijskim troškovima, a poduzetniku je aktivnost komuniciranja nužna, potrebno je pronaći mogućnost da se ti troškovi smanje. Donedavno su jedine mogućnosti bili raznorazni korisnički paketi i tarifne opcije raznih operatera, ali brojnost istih je zahtjevala velik vremenski angažman u istraživanju te u kombiniranju istih; aktivnosti za koje poduzetnik često nema vremena.
Dostupnošću VoIP (Voice-over-Internet Protokol) komunikacije poduzetnicima (ali i privatnim subjektima) u RH otvorile su se nove mogućnosti za osjetnim smanjenjem troškova, kao i za dodatnim mogućnostima poput glasovnog VPN-a, osjetno povoljnijih ili čak besplatnih razgovora prema nacionalnim i brojnim međunarodnim mrežama kao i IP telefonskih centrala, fax-to-mail usluge i dr. Cilj seminara je upoznati poduzetnike sa potencijalom VoIP-a, sa načinom implementacije IP telekomunikacijske opreme te drugim aktivnostima koje za uzrok imaju osjetnu uštedu u telekomunikacijskim troškovima, modernizaciju telekomunikacijskog sustava, glasovno povezivanje zaposlenika na i između lokacija tvrtke te dr.
Polaznicima će biti prenešen know-how za ostvarivanje osjetnih ušteda u troškovima telefonije, načinima za opremanje tvrtki IP telefonskom opremom uz minimalno ulaganje te za sinergiju fiksne i mobilne poslovne telefonije uz optimizaciju komunikacije te minimiziranje troškova.
ICT i recesija – kako ulagati i štedjeti
Informatički osvješteno poduzeće nije više prednost nego nužnost. Moderno, digitalno doba traži moderne poduzetnike, neovisno o njihovoj djelatnosti.Tehnologija postoji i dostupna je svima, samo ju treba znati izabrati i iskoristiti.
Cilj seminara je ukazati na nužnost modernizacije poslovanja uz racionalizaciju troškova. Ulaganja u informatizaciju poslovanja često su velika, i financijski i vremenski, a to u doba recesije često nije izvedivo. Cilj seminara je prenijeti polaznicima znanja s kojima će moći i znati izabrati kvalitetnu i adekvatnu informatičku opremu, ali i potpuno iskoristiti postojeću; spoznaje kako besplatno telefonirati unutar tvrtke i između lokacija tvrtke; spoznaje o prednostima posjedovanja legalne programske opreme te kako uštedjeti korištenjem open-source programske opreme.
Polaznicima će biti prenešen know-how o modernizaciji poslovanja uz minimalne troškove, kako bi stekli stratešku prednost te pospješili svoje poslovanje i u doba recesije.
Web stranica - stvarna potreba ili tehnološki hir
Cilj seminara je ukazati na prednosti i potrebu web stranica za poduzetnike. Posjedovanje vizualno atraktivne web stranice nije dovoljno, web stranica mora biti funkcionalna, mora omogućavati dvosmjernu komunikaciju između poduzetnika i posjetitelja; web stranica mora raditi za poduzetnika. Prodajno mjesto, mjesto za oglašavanje, analiza tržišta te info servis samo su neke od uloga web stranice. Cilj seminara je prenijeti polaznicima znanja s kojima će moći i znati izabrati tip i namjenu svoje buduće ili postojeće web stranice, no i povećati svoju ulogu u izradi i održavanju web stranice, sve kako bi web stranica u potpunosti ispunila očekivanja i bila maksimalno prilagođena tvrtki. Smanjenje troškova izrade i održavanja web stranice kroz veći angažman poduzetnika jedna je od tema.
Polaznicima će biti prenešen know-how o potencijalu i prednostima web stranice, o tehnici i kronologiji izrade te tipovima web stranica. Naglasak će biti na racionalizaciji troškova te na povećanju uloge poduzetnika u procesu izrade web stranice.
Poduzetnik 21. stoljeća – e- poslovanje
Kako smanjiti troškove poslovanja? Kako uštedjeti na vremenu? Kako pospješiti prodaju? Što je e-poslovanje?
Cilj ovog seminara je ukazati polaznicima prednosti e-poslovanja. Kroz upoznavanje pojmova poput e-marketinga, e-bankarstva i e-prodaje polaznici će steći spoznaje koje mogu biti iskorištene za uštedu i/ili prenamjenu radnog vremena, povoljnije i/ili efikasnije oglašavanje te pristup klijentima i/ili poslovnim partnerima, no i za pospješenje poslovanja kroz efikasniju ponudu i prodaju usluga i/ili proizvoda.