[04.10.2010. 18:45] Prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija pod nazivom »
Sudnji dan« održao se u Kineskom paviljonu na
Zagrebačkom velesajmu 01. listopada ove godine.
On na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirirati za
nova djela. Sudionici Sudnjeg dana najvećim su dijelom zaposleni u
reklamnim i
PR-agencijama,
dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski djelatnici i samostalni umjetnici (fotografi, režiseri, dizajneri…). Specifičnost festivala je i veliki žiri od
200 priznatih kreativaca koji glasa na online platformi i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci.
Od
1.027 prijavljenih radova u službenu je konkurenciju uvršteno 433 rada u 24 kategorije.
U iznimno oštroj konkurenciji u kategoriji Pakiranje proizvoda orden Sudnjeg dana su osvojili naši Osječani iz Mit dizajn studija,
Boris Matešić i
Igor Penović sa pakiranjem Tuljak za pakiranje majice lega-lega.
-
„Zaista smo ponosni što smo dobili ovaj orden tim više što su žiri činili etablirani kreativci koji su prepoznali naš rad. Lega-lega je time dobio još veću vrijednost kao brand jer smo dobili potvrdu izvrsnosti dizajna. To nam je i veliki poticaj da i nadalje nastavimo ići ovim putem, da nastavimo unositi dio sebe u svaki dizajnirani proizvod lega-lega. Ljudi osjete kada nešto radite sa dušom i kada dajete sve od sebe da nešto bude zaista dobro, a ne podliježete konvencionalnim i stereotipnim pristupima koji zagađuju i guše svaku različitost i kreativnost.“ kaže nagrađeni
Boris Matešić.