Ni kazne od
1.000 do 10.000 kuna za parkiranje koje ometa
prolaz tramvaja nije osvijestio nekulturne vozače. Najkritičnija je
Županijska ulica, na potezu od Trga do zgrade Županije gdje se, prema riječima direktora GPP-a
Igora Medića, dogodi više od 50 posto ukupnih zastoja.
-
"Mislimo da bi problem riješila drukčija parkirališna mjesta, možda ukošena, jer minimalnih metar razmaka koliko trebaju ostaviti vozači rijetko se poštuje. Taj dio Županijske ulice velik nam je problem, a u vrijeme ljeta ondje uglavnom nepropisno parkiraju vozači iz ostalih gradova, vjerojatno jer je većina Osječana na godišnjem odmoru" - zaključuje
Medić, dodajući da se dosta kazni naplati izvansudskim nagodbama, no situacija se unatoč tome, nije popravila.
A da bi pomogao
GPP-u, Grad će čini se, za početak, izvući uočljiviju
liniju žute boje koja treba upozoriti vozače na okvire parkirališnoga mjesta.
Zdravko Posavac, voditelj Odsjeka za promet Grada Osijeka kaže kako nije riječ o kratkim parkiralištima nego isključivo o nemarnosti vozača. Naime, na tome prostoru dozvoljeno je parkiranje na dijelu nogostupa i ako se parkira pravilno, kaže
Orešković, vozilo neće zasmetati prolazu tramvaja.
Inače, kosa parkirališna mjesta, dodao je
Orešković, vjerojatno ne bi riješila problem, no ta mogućnost nije isključena.
GPP na sve moguće načine pokušava riješiti ovaj problem pa su tako uvedena
dežurstva djelatnika GPP-a, a svaki vozač tramvaja prije poziva policiji koristi i
senzore, ugrađene u svako vozilo da provjeri može li proći pokraj parkiranog vozila.
Medić napominje da se tako moguća oštećenja vozila smanjuju na minimum.
-
“Pauk nam ne rješava problem, jer dođe za otprilike pola sata, a mi za to vrijeme ne možemo poslati zamjenske autobuse” - kaže
Medić.
Autor:
Marija Mihelić/Glas-Slavonije.hr
Foto:
Daniel Antunović/foto-arhiv 031