Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Kompletirano raskrižje sa "šetačem"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2010. 17:16 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leteci mungos je napisao/la: ›
Moje pitanje se odnosilo na to silno spominjanje "brenda", "brendiranja" i napucavanja vaznosti, sto ponekad ide do tog apsurda da se zbivanja koja se jos nisu ni zbila, a nekmoli dokazala, proglasavaju "tradicionalnima" ili barem teze da postanu "tradicionalna".

Nestao je osjecaj za mjeru, skromnost. Ne treba biti Slaven Letica da bi se to primjetilo.


To je obična medijska tortura, kombinirana sa osjećajem da je nešto tradicionalno nužno i dobro, i da je brend uzvišeni cilj. Mislim da je tako u cijelom svijetu i da nismo iznimka. Možda je negdje nekakva tradicija malo dulja, pa se čini boljom, ili se nekakav brend malo više reklamira, pa se čini kvalitetnijim. Tortura medija u kapitalizmu, ništa više.

Problem kod nas, u odnosu na naprednije, jest u tome što se iza ovakvih načelno pozitivnih inicijativa ništa ne dogodi, bolje reći, nitko ništa ne proda. A naš će čovjek sav sretan doći iz New Yorka sa kapom na kojemu je simbol bejzbolskog kluba, iz Londona sa majicom na kojoj je slika groteskno obučenog britanskog vojnika, ili Pariza na kojoj je bez iznimke jedno te ista zgrada (odnosno čelična konstrukcija). Dakako, tržište nam je neusporedivo manje, ali simpatična majica ili kapa prodaju se i u najvećim rupama.

Pa će se Bubalo, nakon veselog kreveljenja kod semafora otići natrag u zgradu gradske uprave, a u Osijeku i sljedećih 20 godina turisti neće imati što kupiti. Ne treba grad otvarati trgovine, ali to treba inicirati - Bogu hvala, švercera iz Kine imamo napretek, te se stvar može vrlo lako organizirati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
trenton
Offline
Avatar

Ukupno postova: 86
Lokacija: C:\temp\vaseljena
Spol: Muško Muško
Post Postano: 28.06.2010. 20:04 
Naslov:  Re: 'Šetač' na pješačkim semaforima!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

maniche je napisao/la (Pogledaj post): ›
Vi ste napucali tu neke argumente ali i dalje mi nije jasno što vam smeta obična folija na semaforu?


Ne smeta mi folija, smeta mi kreveljenje zbog folije. Folija je minorna i ništa od tvojih ideala ista neće potaknuti.



maniche je napisao/la (Pogledaj post): ›
Dotični nije nikakva primadona, svatko od vas ima priliku učiniti nešto za ovaj grad, siguran sam da ste puni ideja.


Jb.te kakvu ti to iluziju furaš u glavi. Pa nitko u ovom i većini gradova ne čini nešto za grad a de ne konta imat čist račun. Slava, sinko slava(lova). To raja pljuga, barem u Osijeku. Dok pobjeđuješ svi navijaju za tebe. Naj banalnija refleksija duha su ti EP, SP i šta ja znam gdje naši idu(ako idu). Ako su ispušili dočeka ih porodica a ako su nešto pobrali onda se blokiraju prometnice, krevelji, razbija i lupa o prsa.....kruha i igara....Na toj istoj foliji, svi koji su protagonisti ili bi trebali biti će nešto isisat, bilo politički bilo materijalno. A ti i dalje furaj ideale

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
maniche
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1173
Lokacija: Iza tebe
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 28.06.2010. 20:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leteci mungos je napisao/la (Pogledaj post): ›
maniche je napisao/la: ›
mungos, dobro ti kažeš ..."zar ne može bolje?"
naravno da može.
Moje pitanje se odnosilo na to silno spominjanje "brenda", "brendiranja" i napucavanja vaznosti, sto ponekad ide do tog apsurda da se zbivanja koja se jos nisu ni zbila, a nekmoli dokazala, proglasavaju "tradicionalnima" ili barem teze da postanu "tradicionalna".


brendiranje mora početi od nečega, brend se stvara.
Vama ni iz đepa ni u đep, ne razumijem čemu uopće ove rasprave.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
yoomie
Offline
Avatar

Ukupno postova: 28
Lokacija: osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 28.06.2010. 23:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

maniche je napisao/la (Pogledaj post): ›
Leteci mungos je napisao/la (Pogledaj post): ›
maniche je napisao/la: ›
mungos, dobro ti kažeš ..."zar ne može bolje?"
naravno da može.
Moje pitanje se odnosilo na to silno spominjanje "brenda", "brendiranja" i napucavanja vaznosti, sto ponekad ide do tog apsurda da se zbivanja koja se jos nisu ni zbila, a nekmoli dokazala, proglasavaju "tradicionalnima" ili barem teze da postanu "tradicionalna".


brendiranje mora početi od nečega, brend se stvara.
Vama ni iz đepa ni u đep, ne razumijem čemu uopće ove rasprave.


A iz čijeg đepa?? Pa rasprava je krucijalni element foruma. Tema je nova fleka na 4 semfora za pješake(današnja vijest). O tome se rapsravlja. S čime se ti boriš? Nemožeš pohvatat ili?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
yoomie
Offline
Avatar

Ukupno postova: 28
Lokacija: osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 28.06.2010. 23:13 
Naslov:  Re: Kompletirano raskrižje sa "šetačem"
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nije mi jasno zašto uvijek onaj koji ima drugačije mišljenje a još ga i objasni bude popljuvan od mase koja se i ponaša kao masa, nema argumente osim arlaukanja za dizanje svojeg perja. Kreveljite se a nitko nije još objasnio zašto mu je šetač na semaforu super. "To mi je fora, August Cesarec je simbol grada..." i ostala bezveze objašnjenja...Prema ovom http://www.osijek031.com/download.php?id=1342 što je Leteći stavio, nitko niti ne spominje A. Cesarca kao što ga vi veličate. I logično, A.C. je zagrebčanin a tamo je i živio. To je samo jedan od spomenika(nije niti monumentalan pa da ima barem tu snagu) i ne može predstavljati simbol za brendiranje grada u bilo kojem smislu. Pravljenje nekakvih artefakata s njegovim likom također nemogu biti brend jer se A.C. opet nemože povezat s gradom osim u vašim glavam..."Šetač"...Od kad on stoji tamo od tada je i šetač, prije toga je bio Županijska Ulica....

Ajd sad vi dajte malo bolja objašnjenja zašto je to brand ili "dobar početak", ili zašto vam je fora ili super...budite konkretni i ne baljezgajte kao dosad bez ikavog smisla, samo bjesnite jer je vama logično da bi svi trebali misliti kao vi. I izbacite rječi, "kompleks" "frustracija" "malograđanin" i ostala podbadanja ostavite za privatne razgovore. Ispada da čim netko kaže suprotno vi se uspjenite.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
muvifrik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 878
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 29.06.2010. 11:34 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ne mora spomenik ili bilo što drugo biti ogromno, oku upadljivo i monumentalno da bi postalo brend nekog grada ili da identificiraju grad po nečemu. pogledaj yellow cab u NY, ili samo logo "I love NY" . oni su prodali priču, a priča se priča desetljećima. znači, ako se želi od Šetača (ili bilo čega drugog) napraviti brend, treba prvo pokrenuti priču, dobro razrađenu priču, i samo to gurati na sve moguće načine i adrese. kad se ljudima utuvi u glavu slika Šetača sa dobro složenom pričom koja će istog povezivati sa Osijekom, onda možemo reći da je isti postao brendom grada.

Šetača sam uzeo samo kao primjer zato što je topic, ovako mislim da se treba postupiti sa svim znamenitostima grada, pogotovo od Tvrđe, pa nadalje.

da su naši političari imalo pametni, a i oni koji su zaduženi za taj dio, Tvrđa je već odavno mogla zgrtati velike pare ovom gradu. premjestiti stanare Tvrđe na neku drugu lokaciju, pičit muzeje, galerije, restorane i tvrđafestove, kako se nekad živilo.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
trenton
Offline
Avatar

Ukupno postova: 86
Lokacija: C:\temp\vaseljena
Spol: Muško Muško
Post Postano: 29.06.2010. 14:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

muvifrik je napisao/la (Pogledaj post): › ne mora spomenik ili bilo što drugo biti ogromno, oku upadljivo i monumentalno da bi postalo brend nekog grada ili da identificiraju grad po nečemu. pogledaj yellow cab u NY, ili samo logo "I love NY" . oni su prodali priču, a priča se priča desetljećima. znači, ako se želi od Šetača (ili bilo čega drugog) napraviti brend, treba prvo pokrenuti priču, dobro razrađenu priču, i samo to gurati na sve moguće načine i adrese. kad se ljudima utuvi u glavu slika Šetača sa dobro složenom pričom koja će istog povezivati sa Osijekom, onda možemo reći da je isti postao brendom grada.

Šetača sam uzeo samo kao primjer zato što je topic, ovako mislim da se treba postupiti sa svim znamenitostima grada, pogotovo od Tvrđe, pa nadalje.

da su naši političari imalo pametni, a i oni koji su zaduženi za taj dio, Tvrđa je već odavno mogla zgrtati velike pare ovom gradu. premjestiti stanare Tvrđe na neku drugu lokaciju, pičit muzeje, galerije, restorane i tvrđafestove, kako se nekad živilo.


Slažem se, ali mislim da A.Cesarec nije baš prikladan za brendiranje Osijeka.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: