Dva ponajveća osječka urbana naselja, Sjenjak i Vijenac Ivana Meštrović, između ostalog, razdvajaju čak tri željezničke pruge od kojih je jedan pravac predviđen i kao budući međunarodni željeznički koridor C 5. Već desetljećima na tom potezu manjem od jednog kilometra postoje čak tri “divlja” pješačka prijelaza na kojima svakodnevno tisuće ljudi unatoč upozorenjima stavljaju vlastitu glavu u torbu. Iz Gradske četvrti Novi grad su kao jednu od prioritetnih kapitalnih investicija zatražili od Grada izgradnju pješačkog i biciklističkog pothodnika ispod tri pruge, no jedna od prepreka realizaciji su i imovinsko-pravi odnosi. Jer, dio je zemljišta vlasništvo Grada, a dio Hrvatskih željeznica.
da bi se promet normalizirao treba napraviti podvožnjak za vlak a ne za pješake!
Al vama "pametnima" će to tek doći u glavu za jedno 10-20 godina, a možda i neće.
Podvožnjak za pješake i bicikliste postoji već dugi niz godina, a to što je dotičnima teško napraviti koji korak više nije problem Grada. Postoji pregršt drugih problema u Gradu koji čekaju realizaciju, dok je navedeni problem isključivo stvar lijenosti pješaka, biciklista i ostalih koji na divlje prelaze prugu.