GPP-ove putnike u ponedjeljak je iznenadio
novi vozni red, jer nisu bili obaviješteni o drukčijim polascima autobusa na linijama s
Juga 2 prema
Kanižlićevoj i
Vijencu Petrove gore te na liniji
Ivanovac-Gajev trg-MIO. Oni koji su čekali autobus na Vijencu Petrove gore po starom vremenu polaska u 8.30 sati propustili su bus koji po novom vozi u
8.19 te dočekali polazak u
8.41. Brojni su putnici misleći da autobus kasni tek od vozača doznali da autobusi voze po novom voznom redu što mogu pogledati na autobusnim postajama.
- Želimo poboljšati vozni red i od 18. siječnja ima više polazaka s Juga 2 prema Retfali i obrnuto, a sve zbog usklađenja polazaka tramvaja s Bikare s polascima autobusa s Juga II, te potrebnim presjedanjem na dodirnim točkama dviju linija. Isti je broj autobusa angažiran na liniji Vijenac Petrove gore - Jug 2 kao i do sada, te je riječ samo o dodatnom angažmanu vozača na dvokratnim voznim redovima, što je vidljivo iz kronologije jer nema 15-minutnog intervala izvan špica. Tarifna unija s Panturistom rezultirala je preusmjerenjem oslobođenih resursa u cilju poboljšanja usluga prijevoza putnika autobusima i tramvajima. Polazna vremena su definirana obrtom na liniji, a s obzirom na to da je u konkretnom slučaju riječ o trajanju obrta od 66 minuta, nije moguće postaviti 'zaokružena petminutna' polazna vremena, pojašnjava GPP-ov direktor
Igor Medić. Ipak, putnicima nikako nije lako zapamtiti “logiku” da bus s prve postaje kreće, primjerice u 6.51, 7.14, 7.57, 8.19 ili 8.41 sat, no vozni je red uvijek moguće
isprintati s GPP-ove internetske stranice i portala Osijek031.com.
Jug2
[PDF] GPP vozni red - Jug2 - download
Ivanovac
[PDF] GPP vozni red - Ivanovac - download
Još uvijek se reklamira "plati koliko se voziš"!?
Skupo plaćena
informatizacija GPP-a, opravdana i uvođenjem najmodernijeg sustava naplate prijevoza po principu "plati koliko se voziš", bar se jednim dijelom pokazala kao
propala investicija. Naime, vraćen je
zonski sustav naplate, pa se čak i vožnja od samo jedne stanice, ovisno o zoni, plaća najmanje
osam kuna. I dok građani razmišljaju o novcu potrošenom uzalud, GPP još uvijek
reklamira najmoderniji sustav naplate na svojim
web stranicama. "Nova definicija gradskog prijevoza, gradski prijevoz po mjeri građana" stoji u
baneru koji su “vrti” nasred naslovnice. Kliknete li na baner, dobit ćete objašnjenje modernog sustava naplate koji nije na snazi još od
rujna prošle godine. (I.S.)
Tekst: N.Špoljarić/Glas-Slavonije.hr
Foto: Daniel Antunović/arhiva 031