Biljemerkantove kupce u
Retfali i na
Jugu II iznenadilo je
zatvaranje trgovina u kojima su prvih dana 2010. godine zjapile poluprazne police. Dok jedni komentiraju otkaze i propast maloprodaje zbog
krize, drugi su zabrinuti jer nisu potrošili sav iznos
božićnice na otvorenim karticama u trgovinama. U Biljemerkantu pojašnjavaju kako nije riječ o trendu zatvaranja neprofitabilnih prodavaonica nego o
smanjenju troška, a potrošači s određenim iznosom na kartici trebaju nazvati
Upravu, odnosno maloprodaju (
226-656) i dogovoriti zamjensko mjesto kupnje.
- Razumijem zbunjenost kupaca, no činjenica je da je promet opao, trebalo se riješiti zaliha robe iz prosinca pa ni dobavljači nisu dovozili robu u trgovine prošli tjedan, kada je trajao kolektivni godišnji odmor. Od 274 Biljemerkantova prodajna objekta, zatvorena su dva. Jedan objekt je prodavaonica “Dina” na Vijencu Dinare gdje je smanjen promet, ali ostaje obližnji “Diskont 2” na Vijencu Petrove gore gdje kupci, nakon što je usklađeno stanje u trgovini, mogu potrošiti iznos s kartice otvorene u “Dini”. Druga zatvorena prodavaonica je “Ena” na Jugu II blizu “Revite”, koja je bila skučena u iznamljenom prostoru i uz jednog zaposlenog nije bila isplativa. Posljedica zatvaranja su dva poslovno uvjetovana otkaza, među 30-ak u 2009. godini za rad na određeno vrijeme. Biljemerkant ima 1.100 zaposlenih koji, unatoč krizi, redovno primaju plaću, pojašnjava
Marijana Geto, voditeljica Biljemerkantove maloprodaje.
Tekst: N.Špoljarić/Glas-Slavonije.hr