Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Game Room: Fallout serijal

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Poll :: Sljedeći tjedan želim recenziju ...

Call of Duty: Modern Warfare 2
35%
 35%  [ 6 ]
The Saboteur
41%
 41%  [ 7 ]
Oblivion
23%
 23%  [ 4 ]
Ukupno glasova : 17


Autor Poruka
PipBoy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 9
Lokacija: New Reno
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 03.01.2010. 15:00 
Naslov:  Game Room: Fallout serijal
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Za početak, želio bih svim čitateljima zaželjeti sretnu i uspješnu novu godinu, a nakon toga bih vas sve želio počastiti s Game Room novogodišnjim specijalom, recenzijom Fallouta serijala za PC. Jedne od najpoznatijih, najigranijih, realno i dan danas najboljih igara na svijetu bez obzira na starost igrice.

Ova igrica je jednom rječju umjetnost. Jedina igra koja ponosno nosi naziv post apokaliptički RPG. Uspješnica suradnje Interplay-a i Black Isle-a, a kasnije Bethesda-e, koja je očarala svijet i dan danas, za neke, drži tron pc igara, dok realno na IGN-ovoj listi drži 5. mjesto najboljih igara svih vremena, dok su igre poput WOW i COD između 10. i 20. mjesta. Da li to nešto govori? Uskoro ćemo saznati...

Ideja

Mnogi od vas znaju, a za one koji nisu upoznati s činjenicom, Fallout je zapravo nastao na osnovi stare igrice iz 1987. godine imena Wasteland. Istina je da je Wasteland samo ljuštura, no ujedno je trebao biti i originalan naziv igrice, no EA je držao licencu na Wasteland, otuda naziv Fallout. Iz igrice je preuzeta zapravo osnovna ideja Fallouta, postapokaliptični svijet i vi kao protagonist tumarate, ne baš tako besciljno, u tom razrušenom svijetu iz dana u dan skupljajući nova iskustva, experience, stvarajući prijatelje, ali i neprijatelje. Drugim riječima živite, preživljavate i utječete na okolinu.

U svaki Fallout nastavak integrirana je odlična priča, kostur radnje koji vam onda pruža razlog za tumaranje razrušenim bespućima S.A.D.-a. O svakom dijelu ponaosob će biti priče, ali prvo se moramo osvrnuti na osnovu Fallouta, na njegov nastanak, na rođenje ideje.

Cijeli Fallout serijal je zapravo najčudnije dijete mutant s jako puno idejnih roditelja. Na stvaranje osnove igre i ideje utjecaji medija sežu čak u 19. stoljeće. Ima tu utjecaja apsolutno svega, od filmova, stripova, stvarne povijesti i već spomenute igrice. Na kreiranje Fallouta utjecali su pulp časopisi, znanstveno fantastični magazini koji su se izdavali od kraja 19. stoljeća do prve polovice 20. stoljeća, strip junaci poput Flash Gordona, filmovi Mad Max, Mad Max 2, Radioactive dreams, A boy and his dog, Terminator itd. Sinergija svih tih medija u kombinaciji sa sučeljem iznjedrili su ono što danas nazivamo Fallout.



Fallout svijet

Fallout svijet je jako čudan, ali i jako prepoznatljiv. Ako pomno promotrimo okruženje, svijet je realno zapeo u pedesetim godinama prošloga stoljeća, u Americi naravno. Alternativna povijest/budućnost S.A.D.-a, koji je tada bio tehnički puno napredniji nego što je svijet danas. Vjerovali ili ne ,opet se vraćamo na realni povijesni utjecaj u kombinaciji s pulp magazinima integriranim u Fallout.

Mjesto radnje: S.A.D. Vrijeme radnje: "after WW II", nuklearno doba. Brzi napredak nuklearne energije nudi sigurno ozračje pedesetih u kojemu svijet permanentno ostaje zaključan. Nema potrebe za daljnjim napredovanjem, nuklearna energija je svuda oko nas. Zlatno doba kugle zemaljske. Procvat robotike, nuklearnog oružja, eksperimentiranja i naposljetku hladnoga rata.

Američka vlada, da bi potaknula ekonomiju, osniva 13 federacija koje u konačnici razdvoje S.A.D. Energetska kriza vodi do rata za energentima. Amerika aneksira Kanadu, Kinezi invadiraju pola svijeta, uključujući Aljasku, raspad U.N.-a, što sve vodi k samo jednoj stvari. 2077. godina je godina velikog nukleranog rata koji pravi okružje Fallout-a. Amerika ne bi bila Amerika da nije predvidjela ovakav razvoj situacije te 20-ak godina prije velikog rata pokreće projekt nuklearnih skloništa poznatih pod imenom "Vaults" koji će pružati utočište odabranim individuama i njihovim obiteljima.

Vaultovi su mogli bez problema funkcionirati sami i održavati na životu tisuće ljudi, no stanovnici vaultova nisu znali da su zapravo većina njih samo pokusni kunići u velikom eksperimentu Vault-Tec korporacije koja je proizvodila i gradila vaultove. Mnogi su rađeni s namjernim greškama. Neki se neće nikada otvoriti pružajući sigurno utočište ljudima, ali izlažući ih inbreedingu. Drugi će imati nefunkcionalna ulazna vrata pretvarajući stanovnike kroz godine u hodajuće zombije, ghoulove. Trećima će namjerno biti puštani psihotropni plinovi u ventilacijski sustav, a neki će funkcionirati sasvim normalno stvarajući egocentrične, ograničene ljude koji će se panično i manično ograđivati od ostalog post-nuklearnog svijeta.

Mnogi su preživjeli nuklearni rat. Okolina kakvu poznajete više nije ono što je nekad bila. Sada se zove "Wasteland", jer je manje-više sve mrtvo. Preživljavaju skupine ljudi koje zaposjedaju neke razorene gradove stvarajući nove domove. Novac se koristi samo u vidu čepova od kole, a osnova trgovine je cjenkanje. Stvaraju se male komune. Neke su miroljubive, neke baš i ne. Uz te male komune iz pepela se rađaju dvije velike frakcije uz nekoliko drugih. Jedna je zla, "Enclave", i temelji se na dominaciji, uništenju svih mutacija te stvaranja čistoga svijeta. Imaju svu prije ratnu tehnologiju i daleko su napredniji od drugih. Druga je suprotnost, "The Brotherhood of Steel", i cilj im je dijeliti znanja i mogućnosti preživljavanja s drugima. Postoje još i organizacije "Raiders", pljačkaši pustoši, lešinari. I zadnji, odnosno kronološki prvi su "Super mutanti", produkt eksperimenata s F.E.V. virusom.

Wasteland je dom svima njima skupa s nevinim prolaznicima i vama. Tko će izvući deblji kraj ovisi samo o vama kao igraču jer je sučelje igre napravljeno po principu akcije i reakcije. Vaši potezi mogu, a i ne moraju promijeniti svijet.



Fallout 1

1997. godine Interplay u suradnji s Black Isle-om plasira na tržište Fallout. Postapokaliptični role playing game.
Radnja se odvija u svijetu u kojem se svi dijelovi odigravaju, S.A.D. On vam je po mom skromnom mišljenju dosta realno prikazan u uvodu, stoga u opisima neće biti dodatnog opisivanja svijeta, jer je on doslovno isti kroz sve nastavke, pa prelazimo direktno na radnju.

Godina je 2161. Mjesto radnje Južna Kalifornija, radnja započinje u vašem vaultu, Vaultu 13. Dogodio se kvar u vašem Vaultu. Čip zadužen za filtriranje vode se pokvario i vaš je zadatak da nekako pronađete novi kroz 150 dana ili će vaš rodni Vault ostati bez vode, što će rezultirati pomorom ljudi u vaultu. Od "Vault Overseera" (nešto kao direktor vaulta) dobijate PipBoy 2000, koji vam služi kao GPRS i dnevnik, nešto malo novaca i opreme te krećete na opasnu misiju pronaći dotični zamjenski čip.

Po nalasku čipa priča ne prestaje, jer u međuvremenu saznajete u Wastelandu o čudnoj vojsci super mutanata vođenoj "The Master-om", bivši gospodin Richard Grey koji širi F.E.V., "Forced Evolutionary Virus", koji naravno prijeti porobiti svijet s ciljem zajedničke sreće, blagostanja i jedinstva u obliku nacije Super Mutanata ograničene inteligencije i nevjerovatne snage.

Naravno, već vidite tko se treba riješiti gomile super mutanata za dobrobit čovječanstva ili bar onoga što je ostalo od njega.

Sučelje igre je jednostavno, neopisivo dobro i realno ispred svoga vremena. Mi ipak pričamo o 1997. godini. U originalu Fallout je osmišljen i izrađen na GURPS sučelju. Za vas koji niste upoznati GURPS je "Generic Universal RolePlaying System", osnova svakog D&D-ja. No interesne skupine su držale monopol i licencu na GURPS, pa je Fallout osmišljen tako da funkcionira na SPECIAL sistemu, "Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility and Luck". Taj sistem postaje druga opcija onim programerima koji ne žele plaćati licence na GURPS.

Prva stvar pri startanju igre je osmišljavanje "charactera". Imenovanje, dob, "SPECIAL" sistem s raspodjelom danih bodova i još tri zanimljive stvarčice. Prva je "Skills", odabiranje skillsa u kojima će vaš lik biti iznimno dobar, bilo to baratanje velikim oružjem, umjetnost pričanja, u narodu znano i kao "prevođenje žednog preko vode" ili trgovanje. Druga je odabir "Traits-a", nečega po čemu je vaš lik poseban. Na odabiru je 10-ak traitsa koji vam olakšavaju igru, tj. onaj način igre koji vi preferirate. Da li je to inteligentna igra s puno razgovora, pa ako pođe po krivu nekoliko preciznih pucnjeva s dobrim criticalima riješit će stvar ili više volite bezumno masakriranje svega živog i neživog dok ste "napucani do ibera" nekim teškim drogama. Odabir je vaš. Tu su još i "Perks". Njih birate kako na početku igre, tako i kroz cijelu igru nakon svakog trećeg, odnosno četvrtog level up-a. Oni su zapravo odraz vaše igre, vaša karma i ono što ste naučili kroz igranje. Bilo to više criticala, mogućnost šuljanja, snajperska preciznost ili jednostavno mogućnost da se ne navučete tako lako na drogu i alkohol. Tu je i karma koja vas prati kroz igru i do sada nisam vidio niti jednu igricu gdje karma ima tako velik utjecaj. Ako ste zli, dobri neće htjeti imati ništa s vama, a ako ste dobri, dovoljan je samo razgovor sa zlim NPC-jem koji će dovesti do masakra. Ta karma ujteče automatski na spomenute perkove. Npr. ako pobijete previše nevinih dobijate naziv "berseker" i svi dobri likovi vam okreću leđa. Dovoljno je reći da postoji i perk "childkiller". Kako ga zaslužite i kakve neugodnosti vam on donosi zaključite sami. Jednostavno predivno.

Igra funkcionira na već pomenutom SPECIAL sistemu. Kretnje su slobodne dok ne dođe do bitke. Po započinjanu kavge pali se "battle mod" koji funkcionira na AP sistemu (action points), drugim riječima igrate dok ne potrošite action pointse, a onda igra neprijatelj. Lijepo odrađeno i daje dovoljno mjesta za manevre i taktičko razmišljanje.

Vrlo važna stvar za napomenuti je humor i utjecaj programera u igrici. Fallout je igra s dušom i to se vidi odmah po prvim razgovorima. Sučelje je tako napravljeno da apsolutno svaku konverzaciju možete izvesti normalno, nasilno provocirajući i meni najdraže "Monty Python style" podbadajući sugovornika do granice ludila. No tu su i utjecaji medija. Ako pažljivo pratite igru nailazite na par lokacija koje su kopirane iz filmova. Neke od njih su recimo nailazak na psa iz Mad Maxa imena Dogmeat kojega možete naći i u drugom dijelu, a ako ga napadnete pojavljuje se lik imena Max koji počinje pucati. Slučajnost? I don't think so! Tu su i scene iz "Gooniesa", "Monthy Pythons search fot the Holy Grail" , "Radioactive Dreams"," Dr. Who" itd. Igra sadrži i mnoštvo NPC-jeva koje možete voditi, s njima komunicirati, biti dio njihove priče.

Grafika nije ništa posebno, no ako se vratimo u 20. stoljeće reći ćemo "vau, kako lijepa igrica". Igrica je raznolika, nije monotona, puna je detalja i u svakom slučaju nije bila jedna od onih na koje smo odmahivali rukom uz uzvik "de dobro je, neć' ja igrat ovu nakardu".



Fallout 2

Svega godinu dana poslje Fallouta svjetlo dana ugledao je i Fallout 2, 1998. godine.
Radnja je smještena osamdeset godina od završetka radnje prvog dijela Fallouta. Godina je 2241., a priča se vrti oko pretka "Vault Dwellera" (onaj koji je prvi izašao iz vaulta), tj. oko vas.

Zbog prevelike izloženosti vanjskom svijetu i radijaciji, dom vašeg pretka, Vault 13, postao je zabranjeno mjesto. Vaš predak se otisnuo u Wastelands nekolicinom ljudi i onsovao malu komunu u kojoj ste vi kasnije rođeni.

Vi ste u ulozi seljačića sirotanovića, primitivca koji u životu nije imao doticaja s civilizacijom nego je većinu života bauljao oko svoga sela, koje je osnovao "Vault dweller", u potrazi za nečim za gricnuti. No vaše je rodno selo je izdisaju snage zbog strašne suše i može ga spasiti samo "Garden of Eden Creation Kit" ili skraćeno "G.E.C.K."

Za svo to vrijeme dogodile su se mnoge promjene u svijetu odn. prijašnjoj Americi. Jedna od njih je osnivanje "N.C.R." ili "North California Republic", unija gradova Južne Kalifornije. Na svjetlo dana polako izlazi i nova zla organizacija "The Enclave" i kao suprotnost zlu "The Brotherhood of Steel". Wastelandje još uvijek opasno mjesto gdje se može nabasati na svašta, pa čak i na ostatke Master-ove vojske iz prvog dijela.

Prije ili kasnije nađete G.E.C.K. i vraćajući se u selo zateknete ostatke masakra počinjenog od strane Enclavea. Osveta je jedino što preostaje. Samoprozvani predsjednik Richardson i njegova desna ruka Frank Horrigan moraju umrijeti.

Sučelje i grafika su gotovo identični prvom nastavku, malo možda ljepši, stoga nema potrebe ponovno ga opisivati. Veliki interes prvog dijela polučio je izdavanje drugog u samo godini dana. Realno nije ni trebalo mijenjati ništa, jer je igra bilo preigriva i prezanimljiva. Dodana je samo nova priča na postojeće sučelje i, naravno, opet oduševila. Jedna riječ, remekdjelo.

Ima nekoliko noviteta koji se moraju spomenuti. Malo više perkova, veći utjecaj karme, više humora, puno više NPC-jeva, puno veća mapa, puno više zadataka, više oružja i oklopa i mogućnost nabavke automobila za vucaranje po pustoši. Mali nedostatak je što je izbačen ruksak i "keyring" koji su smanjivali inventorij u prvom dijelu i bili su odlična stvarčica.

Po meni najbolji nastavak Fallout serijala. Najigriviji, najduhovitiji i najveći. Prešao sam jako puno igara, no Fallout 2 drži prvo mjesti i držati će dok je svijeta i vijeka.



Fallout Tactics: Brotherhood of Steel

Poprilično se dugo čekalo na novi nastavak Fallouta, pune 3 godine, ali onda je svjetlo dana 2001. godine ugledao Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Odstupanje od originalne ideje lutanja Wastelandom i rješavanja misijica za neke je bio potpuni promašaj, za neke je bio pomak na bolje, a nekima je bilo svejedno, jer je ipak došao novi Fallout, pa makar i nemao onu prepoznatljivu priči i onaj prepoznatljivi štih. To je vjerovatno uzrok odstupanja dobro poznatih programera od projekta i preuzimanje Micro Forté-a i izdavača 14 Degrees East

Radnja ovog Fallouta je ispričana u stripu koji se nastavlja kroz regije. Kao što znamo svijet je u rasulu. "Brotherhood of Steel" nakon pobjeđivanja Enclavea u drugom dijelu počinje se polako ponašati kao Enclave, ne dozvoljavajući pristup tehnologiji i outsiderima da se pridruže organizaciji. B.O.S. se dijeli na dvije frakcije, jednu koja prihvaća outsidere, svježu krv, i drugu koja ne prihvaća, željeći da B.O.S. ostane čist. Pobjeđuje druga frakcija te šalje prvu da uništi ostatke Master-ove vojske (šta ćeš, žilavi su momci). Velika oluja prisiljava frakciju da se utabori blizu Chicaga osnivajući prvu bazu i prihvaćajući nove trupe, svježu krv. Vi ste jedan od guštera i tu započinje vaša avantura. Priča se nastavlja kroz nekoliko baza kako napredujete, no preopširna je da bih je u detalje opisivao. Ima tu svega, robota, kiborga, super mutanata, raidersa, kojekakvih mutacija raznoga življa, itd.

Sučelje je, realno gledano, kao i u prva dva dijela. Isti SPECIAL sistem s istim karakteristikama, gotovo istim oružjima, istim načinom igre, no sve potpuno promijenjeno. Igra se više ne temelji na priči, lutanju bespućem, rješevanju misija, nego je Fallout prešao u taktičku igricu. Vodite tim od 6 ratnika kojima upravljate kroz taktičke misije "Search and Destroy". Level up je potpuno isti kao u prva dva dijela, no više ne igra jednaku ulogu. Prilično traljavo napravljeno, jer, iskreno, šta će vam "speech" ili "Sneak" kad uletite u kuću i potamanite sve sa svojim vodom vojske.

Grafika se razlikuje od prva dva dijela. Puno je ljepša i detaljnija, glađa i popravlja idejno uništenu igricu. Oklopi i oružja su lijepo napravljeni, detaljni, kao i okolina. Sve je lijepo ulickano, no to jednostavno ne može popraviti i zamijeniti onaj poznati Fallout štih.

Igrivost je sasvim prosječna. Igrivost dižu male stvari poput poznatih "random encountera", trgovanja, nekoliko vozila kojim možete upravljati i par malih misijica koje su implementirane u glavnu search and destroy misiju. Kao što sam rekao, daleko je to od Fallouta, ali da je loše, nije. Zabavna taktička igrica s par zanimljivih detalja. Ništa više.



Fallout 3

I prođe od Fallouta 2 punih 10 godina. Još od 2002. godine se najavljuje Fallout 3. Ljudi su nervozni, očekivanja su velika. Vijest da Bethesda preuzima kormilo budi nadu. Fallout 3 će biti 3D. Prvo nevjerica, pa prve snimke, prvi screenshotovi. Igra izgleda dobro, ali to je sve na tuđem kompjuteru. Vjerovat ću kada instaliram.

Radnja započinje u vašem vaultu. Tutorial i karakterizacija lika su po poznatom SPECIAL sistemu, ali integrirano u samu igru. Fallout 3 se odigrava u 2277. godini, 36 godina nakon F2 i 200 godina nakon nuklearnog rata. Vi ste žitelj vaulta 101 i pratite vaš život od rođenja i prvih koraka do sudbonosnog dana kada napuštate vault u potrazi za vašim ocem koji misteriozno nestaje. Danje svjetlo i izgled očaravaju, dok se vi dajete u još jednu pustolovinu puni nade ne znajući šta vaš očekuje iza prvog ugla. Osnova priče je potraga za ocem, no kao što je običaj, razvijaju se mnoge paralelne priče uz glavnu i na vama je da ih riješite, a koje su morate saznati sami.

Sučelje je nešto potpuno novo za Fallout. Preuzimanje Bethesde dalo je do znanja da će igrica biti FPS s elementima RPG-a. Bilo je rečeno da će se raditi o Oblivion preuzetom sučelju, no to baš i nije tako. Istina je da je sučelje Obliviona odigralo veliku ulogu, no ono je malo izmjenjeno. Po meni, na gore. Dok se u Oblivionu svaka akcija broji i dodaje experience, u F3 se samo računa nekoliko važnijih, poput recimo lockpicka. Traljavo.

PipBoy3000 je kao dnevnik poprilično dobro napravljen, ali samo kao dnevnik. Ostalo je užas. Inventorij postoji samo u vidu slova na zelenom ekranu PipBoya. Mapa je napravljena po sistemu lošeg GPRS-a. Tlocrt s gomilom crta bez mogućnosti postavljanja nekog markera, što rezultira gubljenjem ako imate više od dva kata u nekoj zgradi.

Kretanje vaše pratnje je napravljeno linearno, što znači ako preskočite malo veći kamen, vaš NPC traži alternativni put do vas, jer ga on ne može preskočiti, što naravno rezultira pogibijom dotičnoga.

Oružja i odjeće u igri po meni ima premalo. Ima tu raznih specijalnih, unique oružja koja onda morate čuvati kao kap vode na dlanu, jer se sva oružja troše. To je koliko realno napravljeno, toliko i nerealno napravljeno. Iskreno rečeno, jedan kalaš ima doživotni rok trajanja i, iskreno, trošenje oružja je nerealno. Jedna puška lošije proizvodnje ima kapacitet cca 5000 metaka prije vidljivih oštečenja. Ovdje nakon dva potrošena spremnika morate popravljati pušku. Jasno je meni da je ta puška preživjela nuklearni rat, ali to je stvarno pretjerivanje.

Svijetla točka je tzv. V.A.T.S. sistem. "The Vault-Tec Assisted Targeting System" koji omogućuje lijepe scene raznošenja tuđih glava i komadanja trupova, ali je realno nepotreban, jer nakon 10. levela nitko vam ne može apsolutno ništa.

Grafika u igrici je po meni katastrofalna. Za nešto što je izašlo prošle godine je apsolutno odvratno. Uglovi nisu glatki nego kockasti, sve je sastavljeno iz nekih kockica i stvarno je neugledno. U igri postoji svega 3 različita prostora, a to su špilje, zgrade i vanjština. Ta tri tipa se svuda ponavljaju i aposlutno nema nikakve razlike između dvije zgrade, sve su iste. Svi tuneli su isti. Za vanjštinu mi to toliko i ne smeta, jer ipak je to postapokaliptični svijet, no unutrašnjost zgrada i objekata, tunela je užasna.

Igrivost je daleko od očekivane. Očekivalo se mnoštvo zanimljivih konverzacija, lijepe okoline, mnogo oružja i odjeće, oklopa, mnoštvo NPC-jeva, grafika, neprijatelji, a dobilo se premalo, stvarno premalo. Želja za novcima je opet prevladala i uništila snove mnogim ljubiteljima Fallouta. Igra je trebala biti posvećena svima koji su je čekali punih 10 godina na nastavak, trebala je biti nagrada za čekanje i strpljivost, no meni se više čini kao pljuska bezobraznom djetetu. Za razliku od prva dva dijela, ne brojim F-Tactics jer nije RPG, Fallout 3 po meni nije dostojan svoga imena. Sve u svemu, jedna solidna igra za odigrati jedanput i moći reći "eto, prešao sam i to".



I eto nas skoro na samome kraju. Fallout priča ne završava ovdje. U izradi je i Fallout 4 Bethesdine produkcije koji se najavljuje sljedeće godine, no koliko je to realno za očekivati vidjet ćemo.

No ima još jedna stvar. Jedan slatkiš o kojemu se šuška. Project V13, MMORPG ("Fallout massively multiplayer online game"). Ovo iskreno zvuči predobro da bi bilo istinito zbog samo nekoliko činjenica. Fallout svijet online, izdavač Interplay što znači samo jedno. Stari Fallout štih u novom ruhu. Koliko će biti istine u tome vidjet ćemo, jer su već počele sudske parnice oko prava na V13. Otkupom Fallout imena od Interplaya, Bethesda nije pročitala sitna slova gdje piše da Interplay smije razviti MMORPG pod Fallout imenom, a Bethesda sada svojata to ime. Tužno je za vidjeti da će novci i želja za zaradom opet možda presuditi, realno govoreći, jednoj od naboljih i najpoznatijih igara svih vremena. Živi bili pa vidjeli.

Nadam se da ste uživali u ovotjednoj recenziji. Čitamo se sljedeći tjedan. PipBoy over and out.

Fallout 1 intro



Fallout 2 intro



Fallout 3 intro


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
kyx
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1524
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 15:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

sače monstrum... Very Happy

_________________
osijek031.com smile "jebo babu, i baba je fina, i u babi ima vitamina" op sa sa osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chosen
Offline
Avatar

Ukupno postova: 587
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 03.01.2010. 15:43 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

napokon da se netko slaže samnom kada kažem da je Fallout 3 smeće od igre i jedan ogromni šamar svima koji smo ko budaletine čekali treći dio...šteta :\

_________________
  ▲
▲ ▲
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Monstrum
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6541
Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 15:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Fallout 3 je jedan od najvećih promašaja u povijesti kompjuterskih igara. Na svim gamerskim stranicama slovi kao odlična igra ali kao da ne smiju napisat da je smeće što uistinu i je. bezobrazluk.

živio fallout 2

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
DonQuijote
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4291
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 16:01 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

chosen je napisao/la: ›
napokon da se netko slaže samnom kada kažem da je Fallout 3 smeće od igre i jedan ogromni šamar svima koji smo ko budaletine čekali treći dio...šteta :\

kako napokon? pa ima nas koji se slažu s time otkad je igra izašla: http://www.osijek031.com/viewtopic.php?t=19226 i http://www.osijek031.com/viewtopic.php?t=14062&start=15

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chosen
Offline
Avatar

Ukupno postova: 587
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 03.01.2010. 16:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ma na netu svi pričaju da je igra savršena....:\

_________________
  ▲
▲ ▲
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mladjo
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2890
Lokacija: Madrid
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 16:54 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

detaljna i opsežna recenzija, sve bitno je manje - više navedeno i lijepo ukomponirano. imam samo jednu veliku zamjerku - u svom ovom negodovanju oko trećeg dijela propustio si spomenuti one dobre stvari koje donosi. ovako na prvu ruku napisat ću one kojih se nabrzinu mogu sjetiti;
-vrlo dobra priča, pregršt "side" misija (možda čak i više nego u dvojci a sve misije su sadržajno u potpunosti različite i daleko od toga da se temelje na isključivoj "search and destroy" šemi), -mogućnost posjedovanja doista vlastitih nekretnina,
-imam osjećaj da je i različitost u igranju good i bad characterima još veća nego prije (kao loš nisam igrao, ali imam osjećaj da ako razneseš megaton priča kreće u totalno drugačijem smjeru),
-hrpa special weapona (ja ti odgovorno tvrdim da special weapona u trojci ima gotovo jednako kao cjelokupnog oružja u dvojci. sad je drugo stvar oćeš ti to koristit ili ne),
-workbench (super stvar sa jedinom zamjerkom što su po meni trebali napravit da se apsolutno sve u igri može sklepati)
-i za kraj meni najdraže - bobleheads (po meni dodatan motiv za još detaljnije igranje, zarazno je kao prokleti pokemoni - moraš skupit sveeee)

da nebi ispalo da je igra savršena, jer nije, evo mojih najvećih zamjerki;
-level cap
-igra je ipak malo prelagana, da nema tog level capa prešlo bi je bez problema dijete od pet godina (zadnju misiju sam na very hard prošao bez da sam jednom poginio)
-grafika me nikad toliko ne jebe u tim igricama ali mi smeta ono što si napisao da je sve napravljeno isto ili vrlo slično što objektivno je veliki nedostatak (to me posebno nerviralo u podzemnoj)
-nepostojanje ozbiljnijih protivnika u igri izuzev deathclawa
-nepostojanje prometala
-priglupi NPC-ovi


Zadnja promjena: Mladjo; 04.01.2010. 0:36; ukupno mijenjano 1 put.

_________________
"When bad men combine, the good must associate; else they will fall one by one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle"

osijek031.com smile" Bolje jedno vruće pivo nego četri ladna, bolje jedna stara baba nego djeva mlada!" osijek031.com smile
Motor"Whose bike is it baby? It's Zeds. Who is Zed baby? Zed's dead."Motor
osijek031.com smile"Važno je zvati se Mladen!" osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Imagio
Offline
Ukupno postova: 159
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 03.01.2010. 21:03 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Fallout 1 i 2 nisam igrao a sumnjam i da hocu, jedini RPG koji sam ikada prešao je Diablo 1 Smile jednostavno se ne snalazim u tom tipu igre. Fallout 3 mi je luudnica po mnogo toga i žao mi je što je relativno lagan. Što se tiće grafike, imam 8800GTS i jako sam zadovoljan time kako igra izgleda. od zore, dana, do zalaska sunca pa i igranja po mraku. Eto, još jednom, hvala na opsežnoj i detaljnoj recenziji, sve za 6+ i želim Vam svima da ova godina bude bolja od one fuj prošle. Živjeli!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chosen
Offline
Avatar

Ukupno postova: 587
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 03.01.2010. 21:22 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ono što mi se sviđa kod igre je grafika i optimiziranost grafike...neznam kakva računala imate ali meni na

Intel Core 2 Quad q8300
Kingmax 2X1Gb ddr2 800Mhz
GIgabyte GA-P35-DS3 rev2.0 (zadnji bios je na njemu)
Sharkoon 450W SHA450-8P
VTX3D HD4670 1Gb
160Gb hdd hitachi deskstar sata2
320Gb Samsung Sata16mb ch

prebolesno leti,....ono sve na max baca fps ko kurva guzicu Smile)

_________________
  ▲
▲ ▲
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
tomivav
Offline
Avatar

Ukupno postova: 39
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 22:20 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nisam procito recenziju, ali:

Živio Fallout!

_________________
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
exHOP3on
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4356
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.01.2010. 22:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beš grafiku, bitna je igrivost, evo sad nakon što sam neki dan prešao oblivion (95% svih stvari sam obavio) upalio sam F3 i odlučio ovaj put ne igrati glavni quest dok ne napravim sve ostalo i mogu reć da mi ima puno više pluseva nego minusa (u odnosu na prošli put kad sam igrao ko muva bez glave), al eto najveći mi je minus gorevećspomenuto ta razlika u razvijanju skillova, ne možeš sve dobit iskustvom nego tek kad se razviješ za level.

_________________
Ovdje može biti VAŠA reklama!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chosen
Offline
Avatar

Ukupno postova: 587
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 03.01.2010. 23:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

za mene je i danas najbolja igra takvog tipa THE WITCHER....nema boljenego to što se tiče takvog tipa igara.

_________________
  ▲
▲ ▲
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Monstrum
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6541
Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.01.2010. 0:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

@mladjo, ok ne kažem da igra nema svojih prednosti ali nekako mi to nije to valjda zbog činjenice da sam igru doslovno čeko 10 godina, a to je jako puno vremena. da sam ubio nekoga izašo bi iz zatvora jebote.

- osnovna priča mi je li-la, tražiš tatu, super, nađeš ga, ubiju ga. eto
- sporedne pričice su super i ima ih jako puno, no ti random encounteri su smiješni, da recimo ideš pomoću mape od grada do grada ne bi nikad ništ našo nego se moraš muvat okolo al dobro meni je to baš bio gušt, trebalo je biti puno više mjesta za koje saznaješ pomoću misija, neka čudna mjesta koja je netko prije otkrio pa sad ti njih nalaziš bla bla bla
- što se oružja tiče mislim da realno imaju podjednako no u dvojci su pristupačnija i možeš ih naći gotovo na svakom koraku dok u F3 ako ne nađeš određeni special encounter neš nikad vidjet oružje
- workbench mi je sranje, trebali su ga napravit kao u KOTOR-u ili u Neverwinter 2 da moš doslovno sve napravit i da sam sklapaš oružja
- bablhedići, mislim dobro je reko bazooka, ak ti se skuplja nešt igraj super marija Very Happy
- lvl cap i meni smeta al realno ni ne treba ti više od 20 lvl, na lvl 15 sve ionak moš rasturit bez problema ako uzmeš perk da kad ubiješ nešt da ti se puni vats i sam redom pobiješ sve u jednom krugu niko ne stigne opalit metak
- je, igra je odvratno lagana, ako se sjetim F2 gdje nisam ni pomišljao prije 10-15 lvl ić dalje od Vault citija ovo je presmješno
- ma grafika je užas, eto imaš sad ok grafulju zaigraj si stalkera paš vidit šta je grafika, aktivna fizika, smjena dana i noći, utjecaj kiše, sjenčanje, detaljne površine, voda i raznolikost
- ma i ti deathclawowi su pičkice, vats u glavušu s criticalom 3X i pada ko busen trave bačen u zrak
- prometalo ? OĆU KOLA !!!! OĆU DA SE VOZAM PO VEJSTLANDU !!!!

chosen je napisao/la (Pogledaj post): › ono što mi se sviđa kod igre je grafika i optimiziranost grafike...neznam kakva računala imate ali meni na

Intel Core 2 Quad q8300
Kingmax 2X1Gb ddr2 800Mhz
GIgabyte GA-P35-DS3 rev2.0 (zadnji bios je na njemu)
Sharkoon 450W SHA450-8P
VTX3D HD4670 1Gb
160Gb hdd hitachi deskstar sata2
320Gb Samsung Sata16mb ch

prebolesno leti,....ono sve na max baca fps ko kurva guzicu Smile)


core2duo E8400
gskill 8GB RAM
Gigabyte GA-EP45-UD3P
gainward GTX 275
win 7 64bit s DX11

sve je na max detaljima i dalje nije ni do koljena recimo stalkeru ili modern warfareu po grafici.

@zaper, diablo nije rpgto je h&s (hack and slash) i teb sretna nova Wink Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mladjo
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2890
Lokacija: Madrid
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.01.2010. 1:10 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

vidiš, vidiš...

KOTOR

jako jako dobra igra kod koje se isto čeka treći nastavak

_________________
"When bad men combine, the good must associate; else they will fall one by one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle"

osijek031.com smile" Bolje jedno vruće pivo nego četri ladna, bolje jedna stara baba nego djeva mlada!" osijek031.com smile
Motor"Whose bike is it baby? It's Zeds. Who is Zed baby? Zed's dead."Motor
osijek031.com smile"Važno je zvati se Mladen!" osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Monstrum
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6541
Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.01.2010. 1:22 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mladjo je napisao/la (Pogledaj post): › vidiš, vidiš...

KOTOR

jako jako dobra igra kod koje se isto čeka treći nastavak


znam da ću te sad razočarat al kotor 3 će bit MMO (massive multiplayer ONLINE) preko steama. znači ak ćeš igrat, kupi igricu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: