Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



'Rekord' sačuvao duh kupnje u centru grada - Betty Barclay dolazi u Osijek

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65875
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.12.2009. 7:00 
Naslov:  'Rekord' sačuvao duh kupnje u centru grada - Betty Barclay dolazi u Osijek
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Na nedavnoj sjednici Gospodarskog vijeća HGK Županijske komore Osijek među tvrtkama čiji su okrugli jubileji tom prigodom obilježeni dodjelom priznanja našla se i osječka tvrtka Rekord d.d.

Pedeset je godina prošlo od kada je u lipnju 1959. godine osnovana kao trgovačko poduzeće za promet tekstilom. Godine 1993. provedena je pretvorba iz društvenog u privatno poduzeće, Rekord od tada ima većinskog vlasnika, Ivicu Tikvića iz Zagreba, s više od 71 posto udjela. Danas je u tom društvu 52 zaposlenih, koji su u 2008. godini ostvarili ukupan prihod u iznosu od 28 milijuna kuna.

- U našoj slavljeničkoj godini, koja je, nažalost, obilježena najtežom recesijom, pa tako posljedično i teškim uvjetima poslovanja, u odnosu prema brojkama od prošle godine bilježimo određeni pad prometa i smanjenje poslovne efikasnosti - objašnjava aktualno stanje Tihomir Miškić, voditelj marketinga u Rekordu. U njihovom sastavu posluje osam maloprodajnih mjesta, a osim u Osijeku, zastupljeni su i u Vinkovcima. Veleprodajna djelatnost čini važnu kariku u poslovanju tvrtke te je prije četiri godine sagrađen veleprodajno-distributivni centar površine 700 četvornih metara u osječkoj industrijskoj zoni.

Zahtjevni kupci

U maloprodaji je riječ o konfekciji i kućnom tekstilu, a kućni tekstil je osnovni prodajni program u veleprodajnoj djelatnosti. U veleprodaji najviše robe plasiraju na zagrebačko pa i varaždinsko tržište. Nije tajna da i Rekord, poput većine aktivnih sudionika domaćeg gospodarskog trenutka, ima dospjelih a nenaplaćenih potraživanja.

No zanimljivo je što je Rekord, unatoč opsadi trgovačkih lanaca, koji su okupirali (ne samo osječku) periferiju, uspio sačuvati image specijaliziranih prodavaonica, dizajniranih baš za središte grada. Te prodavaonice nude brendiranu robu koja ultimativno prati modne trendove i nudi odličan omjer cijene i kvalitete. Dok trgovački centri nude konfekciju za sve dobi, u Rekordu su fokusirani na određenu skupinu kupaca - poslovne žene i muškarce u najproduktivnijoj životnoj dobi. Oni su znatno zahtjevniji kada je u pitanju odnos cijene i kvalitete te očekuju vrhunsku uslugu u prodavaonici, čiji je asortiman njihov prvi odabir.

Rast tržišta

- Dobrim dijelom to im trgovački centri ne mogu ponuditi i u tome je velikim dijelom draž kupnje u našim prodavaonicama - naglašava Miškić, navodeći poimence prodavaonice "Beata", "Consul", "Sensa", "Lisca" te "Tepihana Aladdin".

Kada je u pitanju maloprodaja kućnog tekstila u sklopu "Tepihane Aladdin", smatra da je kriza odgovorna za smanjenje plasmana programa tepiha, ali i programa zavjesa, posteljina, plahti, prekrivača, ručnika, pa i kuhinjskih krpa.

- Očekujemo rast prometa u idućoj godini, no takva će predviđanja ovisiti i o uspješnosti makroekonomske politike hrvatske Vlade i o konkretnim mjerama s ciljem oporavka i rasta tržišta potrošnje - zaključno će Tihomir Miškić.

Betty Barclay dolazi u Osijek

Ekskluzivno za čitatelje Glasa Miškić najavljuje dolazak u Osijek modne marke Betty Barclay, koju kupci od proljeća mogu naći u Kapucinskoj 35 (sada prodavaonica "Delmod"). Budući da je "Rekord" redovito prisutan na svjetski modnim sajmovima, sigurno nisu isključena ni nova modna iznenađenja.

Tekst: Dario Kuštro/Glas-Slavonije.hr

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: