Na nedavnoj sjednici
Gospodarskog vijeća HGK Županijske komore Osijek među tvrtkama čiji su
okrugli jubileji tom prigodom obilježeni dodjelom priznanja našla se i osječka tvrtka
Rekord d.d.
Pedeset je godina prošlo od kada je u lipnju
1959. godine osnovana kao trgovačko poduzeće za promet tekstilom. Godine
1993. provedena je pretvorba iz društvenog u privatno poduzeće, Rekord od tada ima većinskog vlasnika,
Ivicu Tikvića iz Zagreba, s više od 71 posto udjela. Danas je u tom društvu
52 zaposlenih, koji su u
2008. godini ostvarili ukupan prihod u iznosu od
28 milijuna kuna.
- U našoj slavljeničkoj godini, koja je, nažalost, obilježena najtežom recesijom, pa tako posljedično i teškim uvjetima poslovanja, u odnosu prema brojkama od prošle godine bilježimo određeni pad prometa i smanjenje poslovne efikasnosti - objašnjava aktualno stanje
Tihomir Miškić, voditelj marketinga u Rekordu. U njihovom sastavu posluje
osam maloprodajnih mjesta, a osim u
Osijeku, zastupljeni su i u
Vinkovcima.
Veleprodajna djelatnost čini važnu kariku u poslovanju tvrtke te je prije četiri godine sagrađen
veleprodajno-distributivni centar površine 700 četvornih metara u
osječkoj industrijskoj zoni.
Zahtjevni kupci
U maloprodaji je riječ o
konfekciji i kućnom tekstilu, a kućni tekstil je osnovni prodajni program u veleprodajnoj djelatnosti. U veleprodaji najviše robe plasiraju na
zagrebačko pa i
varaždinsko tržište. Nije tajna da i Rekord, poput većine aktivnih sudionika domaćeg gospodarskog trenutka, ima dospjelih a nenaplaćenih potraživanja.
No zanimljivo je što je Rekord, unatoč opsadi
trgovačkih lanaca, koji su okupirali (ne samo osječku)
periferiju, uspio sačuvati
image specijaliziranih prodavaonica, dizajniranih baš za
središte grada. Te prodavaonice nude
brendiranu robu koja ultimativno prati modne trendove i nudi
odličan omjer cijene i kvalitete. Dok trgovački centri nude konfekciju za sve dobi, u Rekordu su fokusirani na određenu skupinu kupaca -
poslovne žene i muškarce u najproduktivnijoj životnoj dobi. Oni su znatno zahtjevniji kada je u pitanju odnos cijene i kvalitete te očekuju
vrhunsku uslugu u prodavaonici, čiji je asortiman njihov prvi odabir.
Rast tržišta
- Dobrim dijelom to im trgovački centri ne mogu ponuditi i u tome je velikim dijelom draž kupnje u našim prodavaonicama - naglašava Miškić, navodeći poimence prodavaonice
"Beata",
"Consul",
"Sensa",
"Lisca" te
"Tepihana Aladdin".
Kada je u pitanju maloprodaja kućnog tekstila u sklopu "Tepihane Aladdin", smatra da je kriza odgovorna za smanjenje plasmana programa tepiha, ali i programa zavjesa, posteljina, plahti, prekrivača, ručnika, pa i kuhinjskih krpa.
- Očekujemo rast prometa u idućoj godini, no takva će predviđanja ovisiti i o uspješnosti makroekonomske politike hrvatske Vlade i o konkretnim mjerama s ciljem oporavka i rasta tržišta potrošnje - zaključno će Tihomir Miškić.
Betty Barclay dolazi u Osijek
Ekskluzivno za čitatelje
Glasa Miškić najavljuje dolazak u Osijek modne marke
Betty Barclay, koju kupci od proljeća mogu naći u
Kapucinskoj 35 (sada prodavaonica
"Delmod"). Budući da je "Rekord" redovito prisutan na svjetski modnim sajmovima, sigurno nisu isključena ni nova modna iznenađenja.
Tekst: Dario Kuštro/Glas-Slavonije.hr