Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Game Room: S.W.A.T. 4

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Poll :: Sljedeći tjedan želim recenziju ...

Elder Scrolls IV: Oblivion
27%
 27%  [ 3 ]
Dragon Age: Origins
54%
 54%  [ 6 ]
World in Conflict
18%
 18%  [ 2 ]
Ukupno glasova : 11


Autor Poruka
PipBoy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 9
Lokacija: New Reno
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.12.2009. 14:08 
Naslov:  Game Room: S.W.A.T. 4
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kao što možete vidjeti u novome smo ruhu. Sve je ostalo po starome, Vi birate, mi recenziramo, Vi čitate i komentirate, mi smo zahvalni.

Ovoga tjedna na repertoaru bit će S.W.A.T. 4. Četvrti nastavak Sierrine uspješnice koja se vucara po računalima još od, tamo davne, 1995. godine.

First person taktička pucačina koja je trebala pomaknuti granice taktičkih FPS-ova, no da li je uspjela saznajte u nastavku.

Igra

O samoj igrici i njenoj radnji ne treba baš puno govoriti, iz razloga što igrica i nema neku upečatljivu priču. Da li se to nazire prvi nedostatak u igri? Mislim da da.
Započinjete igricu kroz "tutorial" i upoznavanje s kretnjama i vođenjem likova.
Vi ste u ulozi vođe tima specijalaca. Tim se sastoji, uz vas, od 4 specijalca i vaš je cilj rješavati kritične misije uzrokovane raznim ljudskim šljamom. Nešto novo? Pa ne baš.

Kroz misije se probijate u pratnji svojih specijalaca, koje ako i neki od zlikovaca ubije, u sljedećoj misiji opet čudesno i nevjerovatno oživi. Realno gledano, specijalac kojega 2 Rusa, krijumčara oružjem, napune olovom iz kalaša ne može biti živ, ali ni pod možda, no igra je takva da se vaše pratitelje ne može ubiti. Nedostatak? Nerealno i poprilično loše napravljeno. Iskreno govoreći, trebala je postojati lepeza ljudstva za voditi, a ne samo 4 čovjeka koji su, doslovno, neuništivi.

Na raspolaganju imate i arsenal oružja. Od automatskih pušaka M4 A1, MP5 s prigušivačem i bez njega, G 36 C. Koristiti možete i 3 vrste sačmarica, od kojih je jedna s tzv. "beanbagom" (oružje za rastjerivanje masa).

Tu je još i tzv. "sidearm". Dva pištolja (9mm Glock i .45 Colt). Kao sidearm možete koristiti i tzv. "shocker". Iznenađenje je paintball puška s "pepper" prahom. Najneučinkovitije oružje i blago rečeno potpuni promašaj. Paintball puška protiv AK47? Vi prosudite.

Tu su još i taktičke igračkice; flashbang, gas bomba i tzv. stinger (bomba s gumenim kuglicama). Odlučio sam staviti blagi opis oružja u sučelje, jer iskreno mislim da to tamo i spada, uskoro ćete vidjeti i zašto.



Sučelje

Kao što je spomenuto, SWAT 4 je taktički FPS. Taktički dio je poprilično dobro izveden. Cijela priča oko izdavanja naredbi, razdvajanja tima u grupe i ostaloga je vrlo dobro napravljeno, ali sučelje jednostavno ne dozvoljava glatku igru. Da pojasnim. Izdavanje naredbi timu je vrlo lako i izvodi se u svega par klikova mišem. Stvarno odlično i jednostavno napravljeno. No sučelje igre, taj predivno napravljeni, osmišljeni i jednostavan čin do te mjere zakomplicira, da se jednostavno zateknete kako piljite u ekran i vičete virtualnom specijalcu da se pomakne, dok jednostavno ne poludite do te mjere da mu sami sprašite metak u čelo. Nakon čega svi ostali specijalci pucaju u vas, jer vas smatraju neprijateljem. UŽAS!!!

Vašim specijalcima većina stvari smeta. Na svaku određenu naredbu UI je postavljena tako da do izvršenja naredbe ne može doći sve dok se svi ne postave u svoje, već unaprijed zacrtane položaje. No, programeri nisu uzimali činjenicu da se u igri nalaze mnogi mali prostori i da je ulaženje u takve prostore u klasičnoj "probijačkoj" formaciji NEMOGUĆE. Jednostavno se zateknete u nekom vražjem špajizu, kako stojite na pola prostorije dok se četiri vaša specijalca trzaju jer ne mogu doći na svoje već predodređene položaje za proboj. Tada počinje dreka, "you're in my spot", "move over" itd., što jednostavno dovodi do ludila. Kada ima prostora sve teče poprilično glatko, no kao što sam rekao, nema baš uvijek prostora, pa se "munjevita" akcija pretvori u naguravanje, gdje se ne zna tko pije, a tko plaća.

UI neprijatelja. I tu su programeri previdjeli par stvarčica. Neprijatelj uglavnom reagira pucanjem ili bijegom. Ne uvijek, ali u većini slučajeva. Svaki nailazak na neprijatelja uvijek prvo započinje drekom da se baci oružje, da se baci na koljena, da stavi ruke na glavu, no 75% neprijatelja se na to oglušuje i pravi takve gluposti kakve realno, ni crnčuga koja je na cracku i heroinu 2 godine ne bi napravila. Primjer? Virtualna situacija, hodnik, na pola hodnika zlikovac, 5 specijalaca drži uperena automatska oružja u njega. Pazite sad!!! ON SE OKREĆE!!! BJEŽI!!! HODNIKOM!!! Naravno situacija se završava tako da je zlikovac teži 5 kg, jer su svi ispraznili svoje spremnike u njega. Moram napomenuti da misiju ne možete prijeći ako ne uhapsite cca 50% zločinaca. Začarani krug? I REALLY DO THINK SO!!!

Druga stvar koja jako, jako nervira je interakcija s okolinom. Optičkom kamerom ustanovite da je zlikovac iza vrata. Naredba je otvaranje brave, flashbang u prostoriju i hapšenje. ALI NE!!! Vrata se otvaraju i 2 vaša specijalca leže mrtva u stotinjki sekunde, jer eto nekako neprijatelj može pucati kroz vrata koja se počinju otvarati, a vi ne možete.

Da se razumijemo u igrici je onemogućeno pucanje kroz daske, prozore, vrata, bilo šta kroz šta metak zapravo prolazi, OSIM pri radnji otvaranja vrata, odnosno interakciji. Program daje naredbu da su vrata u interakciji i vrata odmah postaju kao od maslaca, ALI samo s jedne strane. Možete biti ubijeni kroz vrata, dok kroz vrata ne možete pucati.

Reakcija neprijatelja. Na otvorenom prostoru neprijatelj je nepobjediv. Da se radi o Divljem zapadu i da su svi zlikovci revolveraši, njih 10 bi osvojilo svijet. Kada ugledate neprijatelja bolje vam je da odmah pucate, jer ako ne otpucate u roku od 1/10 sekunde mrtvi ste ili ranjeni do te mjere da se krećete poput retardiranog puža. Ista priča je i s neprijateljem iza ugla. Doslovno, vas neprijatelj niti vidi, niti čuje, jer je, uz činjenicu da je iza ugla, okrenut leđima. No, on puca brzinom munje ravno među oči.

Crosshair. Jednostavno ne mogu prestati pljuvati. Nema zooma. MOOOOLIM?! Da, da, da, nema zooma. Nema oružja na rame i preciznog pucanja. Kao u mnogim FPS-ovima, kretnja uzrokuje širenje crosshaira, no skupljanje za precitan "shot" traje jednu rotaciju zemljine kugle oko svoje osi. Tako da ako nosite sačmaricu s "beanbagom" spremite se na sate živciranja i nemogućnosti pogađanja neprijatelja. Ne želite nositi sačmaricu s "beanbagom"? Pa kako mislite prijeći misiju kad sve u što pogodite automatskom puškom umire iste sekunde, a morate uhapsiti bar 50% neprijatelja.

I još jedna stvar, nikako nemojte naoružati svoje ljude automatskim puškama, jer ćete iz misije izaći živi samo vi i možda oni, ako ih ne ubije netko od munjevito brzih zlikovaca.

Kuke. Pa dobro kakve sad vražje kuke? Svaki ugao ima KUKE!!! Svako približavanje bilo kojem uglu, gelenderu, naslaganim kutijama ili bilo čemu rezultira tolikim usporavanjem kretnje vašeg lika da imate osjećaj da su vas zakačile minimalno 3 kuke i da se od njih ne možete kretati. Isto je i sa stepenicama. Kretanje stepenicama je jednako kretanju s čovjekom obješenim na svaku nogu kojeg morate vući. UŽAS!!!

"Taktičke igračkice", kako sam ih ja nazvao, u 25% slučajeva jednostavno ne rade. Kako sad to? Ne znam ni ja, ali ako bacite "flashbang" ili "stinger" u prostoriju budite spremni na rafalnu paljbu, jer u 25% slučajeva neprijatelj i vidi i čuje i ništa mu nije od vaših "taktičkih igračkica".

Neposlušni civili. U svim misijama imate i civile koje također morate uhapsiti, jer kako vam to kažu na početku igre "nikada ne znate tko je zlikota". E, moja preporuka je da uvijek nosite "shocker sidearm" i da svakog civila prvo sprašite u glavu, jer u 25% slučajeva civili ne reagiraju na vašu dreku i neposlušni su te ne žele da ih uhapsite.

I zadnja stvar. Pripremite se na još jedno razočaranje kada vam na kraju misije ispiše "neuspjeh", jer imate minuse za "neosigurano oružje". Svako oružje morate osigurati nakon što ga zločinac baci. No, ako zločinac stoji pored zida i baci oružje, ono netragom nestaje u zidu i vi ne možete do njega. Pogledajte na sljedećoj slici kako oružje vaših specijalaca prolazi kroz zid. Na isti način prolazi i oružje neprijatelja, samo što ono prestaje biti "interaktivno" i jednostavno ga više nema, no bilježi se kao "neosigurano". UŽAS!!!



Grafika

Grafika i nije tako loša za nešto što je izašlo u 2006. godini. No ako se recimo sjetimo igara Doom 3 ili Quake 4 i usporedimo sa SWAT 4, koji je noviji od obje spomenute, možemo reći samo jedno, već puno puta spomenuto u ovoj recenziji, UŽAS!!!

Nedetaljna grafika, uglata, predmeti sastavljeni od velikih dijelova, bez vidljive teksture površina. Predmeti koji nisu nimalo interaktivni. Nema detaljnih rupa od metaka, nema razbijanja svakog prozora, sijalica. Neki predmeti se mogu razbiti, no to je premalo, barem meni. Ja sam navikao proći k'o stihija kroz svaku prostoriju svake igre i porazbijati sve što se porazbijati da. Ovo je jednostavno nedopustivo.



Igrivost
Napisati ću samo jedno. NE!!!

System requrements:
Neću vam reć, jer vjerovatno nećete igrati, a ako baš hoćete, bez brige, imat ćete dovoljno dobar PC za taj pothvat. Napomenut ću vam samo jedno. Minimum radne memorije je 256MB RAM, e onda znate kolko je sati.

Zaključak

A šta ja sada da zaključim? Recite Vi meni? Igrica od koje sam odustao na zadnjoj misiji, jer je zbog spomenutih mana jednostavno nisam mogao završiti. Igrica koja me je dovela na rub ludila i do te mjere naživcirala da sam ju obrisao s kompjutera na zadnjoj misiji, što mi se nikad u životu nije dogodilo, a igram igrice zadnjih 20 godina.

Preporuke ako ipak budete htjeli igrati. Svi specijalci neka vam nose sačmarice s "beanbagom", jer nećete završiti niti jednu misiju, a vi se naoružajte najžešćom automatskom puškom da možete bezbrižno sijati smrt, jer ćete zbog loše UI biti većinu vremena mrtvi.

Stvarno idejno jako dobro osmišljena igrica koja je do te mjere uništena da je neigriva.

Preporuka?! Ako želite dobar taktički FPS zaigrajte The Sum of All Fears, no sigurno zaobiđite igricu SWAT 4. Vjerujte mi na riječ kada kažem da nije vrijedna vaših živaca.

Ocjena: 4/10

Na sljedećem Gameplayu možete vidjeti debilizam ove igre na djelu:


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.12.2009. 15:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

jel ovo neka zajebancija?!!?!?
pa igra je stara ko biblija!
al istina smeće žešće!

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
MegaSmrT
Offline
Avatar

Ukupno postova: 680
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 16.12.2009. 15:55 
Naslov:  Re: Game Room: S.W.A.T. 4
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ali zašto?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Caleb
Offline
Avatar

Ukupno postova: 238
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.12.2009. 16:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Hehe sta je ovo? Ovo je neki zalutali metak Smile Cisti promasaj!

_________________
Ako si bogat zavide ti, ako si siromašan smiju ti se; zato budi nevidljiv! osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chosen
Offline
Avatar

Ukupno postova: 587
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 18.12.2009. 7:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

sve super da je igra nova XD xD HAHAHAHAHAHHA

_________________
  ▲
▲ ▲
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mladjo
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2890
Lokacija: Madrid
Spol: Muško Muško
Post Postano: 18.12.2009. 12:12 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

pa šta ima veze što igra nije nova?! po toj logici se u topicu "preporuke filmova" mogu preporučivati samo novi filmovi. evo ja recimo bi volio za novogodišnji specijal recenziju trilogije fallout! Smile

_________________
"When bad men combine, the good must associate; else they will fall one by one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle"

osijek031.com smile" Bolje jedno vruće pivo nego četri ladna, bolje jedna stara baba nego djeva mlada!" osijek031.com smile
Motor"Whose bike is it baby? It's Zeds. Who is Zed baby? Zed's dead."Motor
osijek031.com smile"Važno je zvati se Mladen!" osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
exHOP3on
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4356
Spol: Muško Muško
Post Postano: 18.12.2009. 13:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kenjate a ovdje je tako izglasano da napravi rezenciju svatova...
World in conflict 23% [ 3 ]
Fallout 3 (punu recenziju) 30% [ 4 ]
Swat 4 46% [ 6 ]

o ovoj igri neću ništa reć, ne igram taka sranja, a ti Pipboyčino, ko za ku... si stavio u anketu Oblivion i Dragon age, pošto je oblivion isto "star" bolje napravi recenziju ovog drugog.

_________________
Ovdje može biti VAŠA reklama!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Monstrum
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6541
Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite
Spol: Muško Muško
Post Postano: 18.12.2009. 15:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kako stvari stoje bit će dragon age Smile (sorry milane)

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: