Znatno ranije nego proteklih godina osječke trgovačke centre preplavio je
božićni asortiman. Tako su kuglicama za bor, figuricama Djeda Božićnjaka i svjetlucavim dekoracijama, gotovo
dva mjeseca prije Božića, trgovci počeli borbu za profit uoči, za njihov džep, najisplativijeg blagdana. Trgovci božićni asortiman na policama opravdavaju praćenjem svjetskih trendova i činjenicom da se tijekom godina pokazalo da kupci žele bez žurbe i suvišnog stresa obaviti božićnu kupnju ranije i time izbjeći blagdanske gužve. No Osječani se ne žure kupovati božićne ukrase, potvrđuju u
"Magmi home" i
Super Konzumu.
- Iako smo i prošle godine još u listopadu imali božićni asortiman, ljudi se još uvijek nisu naviknuli na tu ponudu. Većina kupaca ugodno se iznenadi kada ugleda na policama kuglice i božićne ukrase, ali većina ponudu samo razgleda, tek se rijetki odlučuju za kupnju, doznajemo u "Magmi", gdje dodaju da su cijene dijela božićnih artikala iznimno povoljne i prilagođene predsezonskoj prodaji.
Trgovci računaju kako bi se zarada od božićne kupnje ove godine mogla sliti u njihove blagajne već u
studenom, budući da će mnogi, zbog smanjenih mjesečnih prihoda, kupnju darova rasporediti na dva mjeseca.
Tekst: I.Kukić Solar/Glas-Slavonije.hr