Brojni Osječani koji su pokušali dobiti savjet od
Udruge “Potrošač” nezadovoljni su zbog toga što nekoliko dana nikoga ne mogu dobiti na oglašeni broj telefona.
- Ispričavamo se građanima zbog svojevrsnog vakuuma u savjetovanju, koji je nastao zbog preseljenja savjetovališta. Molimo za strpljenje, dok nam ne uključe linije. Vrlo brzo ćemo biti dostupni na istom telefonskom broju 031/200-246 i faxu 200-757. Savjetovanje u uredu obavljamo na novoj adresi u Ulici Hrvatske Republike 19, u Blok-centru II (polukat u zgradi na istočnoj strani nasuprot gradilištu). Potrošači nam se mogu obratiti i na adresu: [email protected]. Građane primamo ponedjeljkom, utorkom i srijedom od 9 do 15, četvrtkom od 9 do 18, a petkom od 9 do 14 sati, kaže
Mira Brumerček Lukačević, te pojašnjava da je novi naziv “Potrošača”
Udruga za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana “Potrošački forum”.
Tekst: N.Š./Glas-Slavonije.hr