Simfonija d.o.o. prva je privatna agencija za odnose s javnošću osnovana u Osijeku. Predstavljanje Simfonije d.o.o. Agencije za odnose s javnošću bit će održano
u srijedu 4. studenog 2009. godine u 11,00 sati u velikoj dvorani Hrvatske gospodarske komore u Osijeku, Europske avenije 13. Poseban gost promocije Simfonije d.o.o. bit će najpoznatiji stručnjak za odnose s javnošću u Hrvatskoj Krešimir Macan koji će govoriti o aktualnoj temi - PR na margini…
Istoga dana, na Pravnom fakultetu u Osijeku, Radićeva 13 (u glavnoj zgradi), u 17,00 sati, Krešimir Macan održat će predavanje studentima, nastavnom osoblju Pravnoga fakulteta te svim zainteresiranim građanima. Ulaz na predavanje je besplatan.
Zašto upravo Agencija za odnose s javnošću?
Suvremeno i uspješno poslovanje, tvrtki, institucija, političkih stranaka, projekata, obrta ali i organizacija civilnoga društva, danas se ne može zamisliti bez izgrađenih odnosa s javnostima.
Uspjeh organizacije, velike ili male tvrtke i pojedinaca ne ovisi samo o kvaliteti usluga i proizvoda nego se dobrim dijelom temelji i na odnosima s javnostima.
Tržište vas mora prepoznati i priznati, a da biste osvojili nove klijente i kupce, ugovorili nove poslovne aranžmane, bili nositelj društvenih zbivanja i pokretač određenih procesa u društvu, morate im sve što nudite prezentirati na jednostavan, znalački i prihvatljiv način. Morate posegnuti za uspješnim alatom, a to su odnosi s javnošću.
Zašto PR na margini…
Pogled na zemljopisnu kartu otkriva vam položaj Slavonije i Baranje koji je na istočnoj margini Hrvatske.
Cijela istočna Hrvatska, sa svojim središtem i najvećim gradom - Osijekom, nalazi se margini gospodarskog života u Hrvatskoj. Rezultati svih relevantnih ekonomskih, demografskih i prihodovnih mjerenja pet slavonskih županija pozicioniraju na posljednja mjesta. Dakle, kad su ekonomija i gospodarstvo u pitanju, ponovno smo na margini.
Odnosi s javnošću već duže vrijeme imaju svoje mjesto u najvišem menadžmentu tvrtki, a djelatnici za odnose s javnošću sudjeluju u donošenju ključnih odluka za poslovanje tvrtke, institucije, organizacije.
U Osijeku takve tvrtke za odnose s javnošću ne postoje, a rijetke su firme ili institucije koje imaju odvojene odjele za odnose s javnošću.
Postoji nekoliko tvrtki za marketing, organiziranje evenata, koncerata, manifestacija, za dizajn i produkciju, no nemamo niti jednu koja se bavi odnosima s javnošću, kriznim komuniciranjem, izradom komunikacijskih i medijskih strategija, daje usluge odnosa s medijima... Dakle, odnosi s javnošću su u poslovnom životu Grada Osijeka i cijele slavonsko-baranjske regije u pravom smislu riječi - na margini!
Imaju li sve ove premise utjecaja na konkluziju da su Slavonija i Baranja u svemu na margini… poslušate u predavanju Krešimira Macana u srijedu, 4. studenog u 11,00 sati.
Srdačno,
Kristina Babić, prof.
Direktorica |