Autor |
Poruka |
Leon Admin
Ukupno postova: 4121 Lokacija: space Spol: Muško
|
Dio putnika u gradskom prijevozu vozi se bez karte ili s neispravnom pa čak i krivotvorenom, skeniranom kartom.
Od kada su, umjesto papirnatih karata, uvedene elektronske butre švercera ima manje, ali GPP se još uvijek bori s gubicima zbog neplaćenog prijevoza. Kazna za nelegalnu vožnju uvećana je na 200 kuna, obvezan je ulaz na prednja vrata i prijava kartica na validatoru, više nema papirnatih karata u slobodnoj prodaji, a s pregledačima karata u vozilu su policajci, što je, kaže Igor Medić, GPP-ov direktor, smanjilo broj švercera.
- U 2008. godini imali smo ukupno napisanih 2.400 prijava, a ove godine u prvih devet mjeseci imamo 1.773. Većim dijelom to su prijave napisane vlasnicima vrijednosnih karata, a koji su se, koristeći sustav naplate prema prijeđenom kilometru, prijavljivali u vozilu i odmah nakon toga odjavljivali te ostajali u vozilu i tako se za minimalan iznos vozili. Prijave su pisane i vlasnicima personaliziranih kartica koji su početkom mjeseca zatečeni u vozilu s neproduženom kartom - pojašnjava Medić.
Gepepeovci su u 2009. do kraja rujna pregledali ukupno 200.000 elektronskih karata, te znatan broj raznih papirnatih i inih karata, a 1.773 prijave čine samo jedan posto od ukupnog broja pregledanih osoba.
- U svibnju smo na pregledanih 22.000 elektronskih karata imali 175 prijava ili 0,8 posto, dok je u rujnu na 43.800 pregledanih karata bilo 215 prijava, ili 0,5 posto. Učestalim kontrolama, motiviranim ljudstvom i u adekvatnoj suradnji, kako pregledača karata tako i vozača tramvaja, doveli smo do toga da se broj osoba koje nemaju kartu, ili imaju nevažeću kartu, drastično smanji. Važnu ulogu u tome ima i koordinirani rad službe kontrole s djelatnicima MUP-a, zaključuje Medić.
- Najveći broj osoba koje nemaju ispravnu voznu kartu ili su bez karte bilježimo u tramvajima i to u špicama kada se korisnici naših usluga vraćaju, ili idu na posao. Zato je naša služba rad prilagodila takvoj situaciji. Radeći, pregledači karata susreću se sa svakakvim situacijama, u većem dijelu su verbalno vrijeđani, ali u dva navrata u ovoj godini putnici su ih fizički napali, pri čemu su zadobili i lakše tjelesne ozljede. Namjeravamo vozače zaštititi kupovinom sprejeva, najavljuje Igor Medić.
Autorica: Nevenka Špoljarić/ Glas-Slavonije.hr
Foto: Daniel Antunović |
|
_________________ --
Leon Linde
portal Osijek031.com |
|
|
|
mali od čače Ukupno postova: 413 Lokacija: selo veselo Spol: Muško
|
kupnjom sprejeva?!?!!??! stvarno mudra i pametna odluka...hahahahahah koji biser |
|
|
|
|
|
Stella1989
Ukupno postova: 2929 Spol: Žensko
|
Aaaa...zato su u busu u 22.20h...sad mi je jasno Kad se ljudi vraćaju s posla... |
|
_________________ Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind. |
|
|
|
dino_bno
Ukupno postova: 1157 Spol: Muško
|
|
|
|
audiworld
Ukupno postova: 2078 Spol: Nebitno
|
to..tako se miču kriminalci s naših ulica |
|
_________________ .... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima |
|
|
|
Monstrum
Ukupno postova: 6541 Lokacija: a gdje se VI to točno nalazite Spol: Muško
|
čuj pa kad ne mogu dat neke konkretne rezultate što se tiče gospodarskog kriminala, korupcije, organiziranog kriminala, vladinih afera itd. moraju negdje udarit, po sirotinji |
|
|
|
|
|
audiworld
Ukupno postova: 2078 Spol: Nebitno
|
sve povatat sve... zato nam i je tako što se 1000 ljudi šverca..oštetili su gpp za 1000 eura, cca... al zato je svako to krvavo platio..30 puta više od cijene karte... podrvaka, hep... tamo ćemo provodit istragu i zaključit kako je jebeni Grinch kriv..ipak je on ukrao Božić..mora da je i lovu..plači majko |
|
_________________ .... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima |
|
|
|
tomi
Ukupno postova: 205 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Ja bih stavio kaznu 1000kn za sverc, pa da vidis kako ce se onda peglati butre na ulasku |
|
|
|
|
|
nake_rado
Ukupno postova: 5684 Lokacija: mala soba 3 sa 3 Spol: Muško
|
tomi je napisao/la: ›
Ja bih stavio kaznu 1000kn za sverc, pa da vidis kako ce se onda peglati butre na ulasku
|
Ja bi stavio manje cijene karata pa se ljudi nebi morali švercat |
|
_________________
dr. offtopic
be strong be happy and don't let anyone to make you angry |
|
|
|
BlaCKaNgeL Ukupno postova: 10 Spol: Nebitno
|
nake_rado je napisao/la: ›
tomi je napisao/la: ›
Ja bih stavio kaznu 1000kn za sverc, pa da vidis kako ce se onda peglati butre na ulasku
|
Ja bi stavio manje cijene karata pa se ljudi nebi morali švercat
|
U potpunosti se s ovim slazem.
Spustanjem cijene karata (drasticnim spustanjem) automatski bi bilo vise korisnika javnog prijevoza.
Osobno vise od 7 godina nisam krocio u javni prijevoz a prvenstveno na tu odluku je utjecala cijena, jer jeftinije,a i brze je upaliti auto.
Recimo da je cijena 4 ili 5 kn nebi ni pomislio sjesti u auto.
Vjerujem da je potrebna i studija o protoku putnika jer nije rijetkost vidjeti prazne autobuse. Pa mozda i prorjedivanjem nekih linija ustediti i dati prostora smanjenju cijena. |
|
|
|
|
|
lancelott Ukupno postova: 158 Spol: Nebitno
|
BlaCKaNgeL je napisao/la: ›
nake_rado je napisao/la: ›
tomi je napisao/la: ›
Ja bih stavio kaznu 1000kn za sverc, pa da vidis kako ce se onda peglati butre na ulasku
|
Ja bi stavio manje cijene karata pa se ljudi nebi morali švercat
|
U potpunosti se s ovim slazem.
Spustanjem cijene karata (drasticnim spustanjem) automatski bi bilo vise korisnika javnog prijevoza.
Osobno vise od 7 godina nisam krocio u javni prijevoz a prvenstveno na tu odluku je utjecala cijena, jer jeftinije,a i brze je upaliti auto.
Recimo da je cijena 4 ili 5 kn nebi ni pomislio sjesti u auto.
Vjerujem da je potrebna i studija o protoku putnika jer nije rijetkost vidjeti prazne autobuse. Pa mozda i prorjedivanjem nekih linija ustediti i dati prostora smanjenju cijena.
|
U svakom slučaju, potrebna je studija...
Šala na stranu, ili nastrana šala, kako got, GPP nije prilagođen vremenu u kojem živimo, koncepcija cijele firme još je u 1990-tim. GPP je i doslovno pre trom i ne može pratiti brzi ritam današnjeg vremena, pa kroz prozore javnog prijevoza uglavnom vidimo likove usporenih umirovljenika i uspavanih đaka.
Butra, ideja u duhu vremena, pala je na realizaciji ju okruženje nije moglo niti podržavati (logistika GPP-a) niti pratiti (građani).
Teško je skidati sedam kora s rane da ju se dezificira i pokrpa, no neumitan je trenutak kada će neka vlast morati sačiniti i provesti studiju koja će sadržavati SVE (a ne samo političke) parametre potreba i mogućnosti javnog prijevoza... ili jednostavno učiniti nemoguće i odustati. |
|
|
|
|
|
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
BlaCKaNgeL je napisao/la ( Pogledaj post): ›
U potpunosti se s ovim slazem.
Spustanjem cijene karata (drasticnim spustanjem) automatski bi bilo vise korisnika javnog prijevoza.
|
kada bi bilo vise korisnika javnog prijevoza, cijeli sustav javnog prijevoza bi dozivio kolaps jer nije sposoban prevesti veci broj ljudi. |
|
|
|
|
|
pootzko
Ukupno postova: 155 Spol: Nebitno
|
vozače bi se lako dalo zaštititi i jednim tečajem bontona |
|
_________________ ...I put on my robe and a wizard hat... |
|
|
|
Minardi
Ukupno postova: 66 Spol: Nebitno
|
To im stvarno nebi škodilo |
|
|
|
|
|
PreacheR
Ukupno postova: 1076 Lokacija: Osijek, JUG II Spol: Muško
|
BlaCKaNgeL je napisao/la ( Pogledaj post): ›
nake_rado je napisao/la: ›
tomi je napisao/la: ›
Ja bih stavio kaznu 1000kn za sverc, pa da vidis kako ce se onda peglati butre na ulasku
|
Ja bi stavio manje cijene karata pa se ljudi nebi morali švercat
|
U potpunosti se s ovim slazem.
Spustanjem cijene karata (drasticnim spustanjem) automatski bi bilo vise korisnika javnog prijevoza.
Osobno vise od 7 godina nisam krocio u javni prijevoz a prvenstveno na tu odluku je utjecala cijena, jer jeftinije,a i brze je upaliti auto.
Recimo da je cijena 4 ili 5 kn nebi ni pomislio sjesti u auto.
Vjerujem da je potrebna i studija o protoku putnika jer nije rijetkost vidjeti prazne autobuse. Pa mozda i prorjedivanjem nekih linija ustediti i dati prostora smanjenju cijena.
|
Slažem se i ja da bi jeftinije karte smanjile švercanje.
Već sam negdje napisao da je nova uprava previše radikalno intervenirala u cijene voznih karata vrativši ih na 8 kn. To je previše, posebice za one koji se voze 2-3 stanice. Ja npr. do posla imam 3 stanice i ne pada mi na pamet dati 8 kn, radije idem autom, biciklom ili pak pješice. Doduše, slažem se da je stara cijena od 1,3 kn po kilometru premala. No, mogli su naći neko kompromisno rješenje pa staviti cijenu kilometra npr. na 2,5 ili 3 kn, a da pri tome maksimalna cijena vožnje u prvoj zoni ne prelazi 8 kn kako ne bi bili oštećeni putnici koji se voze i do 10 km.
No 'inventivna' uprava nema sluha za potrebe građana, zbog kojih uostalom fckn' GPP i postoji . |
|
|
|
|
|
|
|