Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Trgovci iskorištavaju neznanje kupca i izbjegavaju im dati novi uređaj

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65811
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.10.2009. 13:12 
Naslov:  Trgovci iskorištavaju neznanje kupca i izbjegavaju im dati novi uređaj
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Osječanin je neispravan mobitel predao u servis tvrtke od koje ga je kupio 7. srpnja, a tada mu je rečeno da je rok popravka 45 dana. Do danas uređaj s popravka nije stigao, a u servisu ne može doći do odgovorne osobe koja bi mu objasnila razlog toga. U sličnoj su situaciji, kada je riječ o problemima s tehničkim proizvodima, trenutačno stotine građana, budući da reklamacije trgovci ne doživljavaju dovoljno ozbiljno. Naime, kako doznajemo u "Potrošaču", upravo su problemi sa servisiranjem uređaja među najčešćima na koje se građani žale. Razlog tomu je nedovoljna edukacija, kako njih samih tako i trgovaca.

- Zakon kaže da se neispravan proizvod sa servisa mora vratiti u "primjerenom roku", što svakoj tvrtki daje prostor za manevriranje, odnosno odugovlačenje s popravcima. I tu nema puno pomoći. No ako tvrtka sama definira rok za popravak, onda ga treba i poštovati. U slučaju da to ne učini, odnosno da proizvod ne popravi i ne vrati ga kupcu unutar tog roka, kupac ima pravo na novi. I tu nastaju problemi vezani uz nedovoljnu edukaciju o potrošačkim pravima. Mnogi potrošači ne znaju zakonski propisan način na koji mogu zahtijevati proizvod, a trgovci to iskorištavaju. No ima i situacija kada trgovci ignoriraju i pravilne zahtjeve potrošača za novim proizvodom jer im nisu poznate sankcije - objašnjavaju iz "Potrošača".

Da bi potrošač ostvario pravo na novi proizvod ako je stari (u jamstvenom roku) na servisu duže nego što bi trebao biti, mora za to napisati službeni zahtjev te ga urudžbirati trgovcu. A ako trgovac odbije dati novi proizvod, kupac ga ima pravo prijaviti inspektoratu.

Tekst: I.Kukić Solar/Glas-Slavonije.hr

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
c-192
Offline
Avatar

Ukupno postova: 268
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.10.2009. 13:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

prije 4 godine sam imao isti takav slučaj sa potpuno novim fotoaparatom. unatoč svim mogućim pokušajima nisam mogao skinuti slike na komp. išlo je čak do toga da sam i rušio windowse i stavljao nove vjerujući da je problem u mom programu! kad sam nakon 8 (osam) dana došao u konikom rekli su mi da bi mi zamjenili aparat da sam došao u 7 dana! zbog jedne noći mi je odbijena zamjena, a moja greška je bila samo u tome što sam tek peti dan pokušao snimljene fotke skinuti na komp.
drugi dan sam otišao kod ovlaštenog servisera i ostavio aparat na popravku. nakon 3 tjedna sam se otišao raspitati i rečeno mi je da je aparat poslan u ZG na popravak i da će mi se javiti. nakon 48 dana sam ponovo otišao i ostao u potpunom šoku jer u servisu nisu znali ni gdje su poslali aparat na popravak!!! tada je kontaktirano predstavništvo te marke u Zagrebu koje me sljedećih tjedan dana zavlačilo izjavama da mi ne mogu ništa riješiti bez odobrenja iz belgije. tek kad sam poludio i zaprijetio odlaskom u inspekciju sljedeće jutro, odobren mi je novi aparat bez ikakvog papira, na osnovu samo JEDNOG TELEFONSKOG POZIVA!

pošto u zakonu stoji da u slučaju da se u roku 45 dana aparat ne vrati sa servisa stranka ima pravo na NOVI aparat predlažem oštećenima da se obrate inspekciji i svakako inzistiraju na novom uređaju, a ne sad već starom i popravljanom. također upozoravam one kojima je aparat vraćen u "normalnom" vremenu da imaju pravo na produženje garancijei za vrijeme koje je aparat bio na popravku!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
krpa
Offline
Ukupno postova: 4
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.10.2009. 17:53 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Opcenito su serviseri u Osijeku neažurni, a još pri tome drski i bezobrazni. Prije 2 mjeseca nosila sam peglu u servis u Kumex - pokvarila se nakon dva tjedna.... "Gospodin" u Kumexu me učio kako se koristi pegla (vjerovatno ju nikada prije toga nije držao u ruci, a kamoli peglao) i mene optužio za nepravilno rukovanje. Kad sam tražila br. ovlaštenog dobavljača u Zagrebu nije mi htio dati broj i prijetio mi da mi nece vratiti uređaj-što je bilo najgluplje što je mogao izjaviti!!!! Pa to je moj uređaj-plačen.... Svašta si dopuštaju. Nakon toga sam na internetu našla broj dobavljača iz Zagreba-o njihovom trošku poslala sam im peglu-popravili su je i u roku 4 dana vratili je o njihovom trošku. Nikakvi mehanički kvarovi i moje nestručno rukovanje....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
KPGS
Offline
Ukupno postova: 10
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.10.2009. 20:07 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

c-192 je napisao/la (Pogledaj post): › pošto u zakonu stoji da u slučaju da se u roku 45 dana aparat ne vrati sa servisa stranka ima pravo na NOVI aparat predlažem oštećenima da se obrate inspekciji i svakako inzistiraju na novom uređaju, a ne sad već starom i popravljanom. također upozoravam one kojima je aparat vraćen u "normalnom" vremenu da imaju pravo na produženje garancijei za vrijeme koje je aparat bio na popravku!


U zakonu nigdje ne stoji 45 dana nego "u razumnom roku".
Bolje pogledati što piše u jamstvenom listu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
sokrat
Offline
Avatar

Ukupno postova: 982
Lokacija: ....ispod mosta....
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.10.2009. 20:33 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

...prije 2-3 godine sam kupio novi samsung U600....nakon 4-5 dana klizna vrata su se jako rasklimala...odnio sam mobitel u Vip ( dgdje je i kupljen ) i bez riječi su mi ga zamijenili za potpuno novi uređaj.....

_________________
"....jebe mi se za nacionalnu,vjersku i rasnu pripadnost....ja sam čovjek i to je to..."
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
c-192
Offline
Avatar

Ukupno postova: 268
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.10.2009. 20:43 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

KPGS je napisao/la: ›
U zakonu nigdje ne stoji 45 dana nego "u razumnom roku".
Bolje pogledati što piše u jamstvenom listu.


u pravu si... 45 dana je stajalo na jamstvenom listu

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
hengl
Offline
Ukupno postova: 234
Spol: Nebitno Nebitno
Zabranjen pristup
Post Postano: 08.10.2009. 8:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ja sam odnijela vibrator na popravak i zamislite što mi je trgovac ponudio u zamjenu dok ne poprave ovaj umjetni? Pravi pravcati !!!!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
muvifrik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 878
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 08.10.2009. 21:20 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

hengl je napisao/la: ›
Ja sam odnijela vibrator na popravak i zamislite što mi je trgovac ponudio u zamjenu dok ne poprave ovaj umjetni? Pravi pravcati !!!!


eto, tko kaže da trgovci nisu uslužni!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
morgan
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3963
Lokacija: gone to North Pole
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 08.10.2009. 21:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

hengl je napisao/la: ›
Ja sam odnijela vibrator na popravak i zamislite što mi je trgovac ponudio u zamjenu dok ne poprave ovaj umjetni? Pravi pravcati !!!!

osijek031.com smile na kikirikija

_________________
Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: