Tijekom ljeta kada se najviše putuje
vlakom, brojni putnici na liniji
Osijek-Đakovo-Slavonski Brod-Zagreb negodovali su zbog
nagibnog vlaka “Slavonija” koji to zapravo nije jer ima
obične vagone i putuje se
duže. Naime, nagibni vlak je u početku vozio putnike po nižoj cijeni od
IC "Podravke" i putovanje je trajalo
tri sata, a sada
duže od 3,5!
- Vlakovi s nagibnom tehnikom na relaciji Zagreb-Osijek nisu vozili od nesreće u Rudinama, odnosno od 24. srpnja, i to zbog smanjene raspoloživosti tih vlakova. Ponovno su počeli voziti 21. rujna 2009. godine i vozit će i nadalje. Ne postoji niža promotivna cijena za vlak preko Slavonskog Broda pa se tako putnici prevoze po istoj osnovnoj cijeni, a razlike mogu biti jedino u pravima na određene povlastice koje putnici mogu ostvarivati. Putovanje je dulje kada u sastavu vlaka voze klasični vagoni jer, između ostalog, obvezna je promjena lokomotiva na kolodvoru Strizivojna Vrpolje, kao i zbog samih tehničkih karakteristika klasičnih vagona u odnosu na vlak s nagibnom tehnikom. Za novi vozni red koji stupa na snagu 13. prosinca 2009. na relaciji Zagreb-Slavonski Brod-Osijek predviđena je vožnja vlaka s nagibnom tehnikom - odgovara
Vlatka Škorić, šefica HŽ-ovih Korporativnih komunikacija. Povratna karta u IC-vlakovima preko
Đakova i “Podravke” preko
Koprivnice stoji
223 kune, računajući obvezne rezervacije sjedala po
7 kuna u svakom smjeru.
Tekst: N.Špoljarić/Glas-Slavonije.hr