Ja s biljeterskim radom (nakon 6 godina) zavrsila prosle sezone. Javljam se jer mi je bilo i jos uvijek je stalo do kazalista.
Obozavala sam taj posao i da je primjereno, radila bih ga cijeli zivot. Ne znam kako cure sada to sve dozivljavaju, ali ove "velike promjene" su vise uvreda tom poslu, kazalistu samom i onima koji tamo rade, negoli neko racionalno razmisljenje, usteda novca (WTF!?) ili ne znam sto vec drugo... mozda dokazivanje jadnog ega?
Uglavnom, da ne budem nedajBoze dvosmislena, uvijek sam znala reci u sali da mi kostamo kazaliste kao i toaletni papir mjesecno, u odnosu na druge troskove. Nazalost, i sama sam vidjela u vise navrata kako se novci trose na nepotrebne stvari, a honorari mjesecima bivaju neplaceni. I to ne samo nama.
Osobno mislim da je Srdjan jako dobro obavljao posao, imao izuzetno korektan odnos prema svim curama, uvijek izlazio u susret, a s druge strane jos bolji odnos prema publici. Po meni, biljeteri nisu samo neki tehnicari koji ce pokidati kartu i pokazati prstom na sjedalo, vec prva slika kazalista, koji s ljudima moraju (bez obzira na situaciju) komunicirati na topao, prijateljski nacin. U ovih 6 godina, u tom smjeru sam se trudila sto vise raditi na sebi, a rezultat je more ljudi koji me i danas pozdrave na ulici, jer me se sjecaju iz kazalista. Ono sto sam htjela reci je da je Srdjan kao takav bio savrsen uzor u ponasanju prema publici i nekim finijim manirima. Jadno je to da su nekome tko vodi kazaliste takve stvari nebitne. Stvarno jadno.
Naravno da time ne zelim reci da gospodja Novoselic ne bi taj posao obavljala najbolje sto zna, nego mislim da je i ona bacena u vatru, u posao koji nije ni priblizan onome sto je radila dugi niz godina. Pitanje je i sto ona misli o svemu ovome. Jasno mi je, ustvari, ovdje se nikoga nista ne pita.
Jelena Rašić