Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Ništa od izravnog autobusa Osijek - Zagreb

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
PreacheR
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1076
Lokacija: Osijek, JUG II
Spol: Muško Muško
Post Postano: 31.05.2009. 20:17 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

pavijan je napisao/la (Pogledaj post): › ako se isplati jednom Zadru koji ima 20 000 stanovnika manje imati nekoliko direktnih busnih linija sa Zagrebom, onda je odmah jasno kako je ovo samo laž i obmana...

Zadar je još 2001 imao 72000 stanovnika, a sada navodno ima preko 90000. Ujedno je Zadar najbrže rastući grad u Hrvatskoj (jedan od rijetkih gradova koji bilježi stalan porast broja stanovnika). Za 10-15 godina, Zadar će prestići Osijek na četvrtom mjestu.
Što se tiče nagibnih vlakova, već sam jednom komentirao da ti vlakovi uopće nisu predviđeni za relacije dulje od 100 km. U Njemačkoj takvi vlakovi voze samo lokalne linije. Stoga je o njihovom komforu bespredmetno i raspravljati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
audiworld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2078
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 01.06.2009. 7:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

zadar nece prestici osijek za 10-15 god. jer je zadar za kurac.... ima 90 000 sa okolicom..pa osijeksa okolicom ima 140 000 .

_________________
.... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lufus
Offline
Ukupno postova: 2044
Spol: Muško Muško
Post Postano: 01.06.2009. 9:02 
Naslov:  Re: Ništa od izravnog autobusa Osijek - Zagreb
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U Zadru se gradi nova luka, vjerojatno najveća investicija poslije gradnje autocesta.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 01.06.2009. 10:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kolege forumaši, Zadru može zavidjeti samo netko tko tamo nije bio. Kako grad nije samo 100-tinjak hektara najužeg centra, savjetujem vam dirigirani obilazak Benkovca, Knina, Drniša, Otočca, te svih mogućih "turističkih" destinacija izvan sezone (recimo, u 12. mjesecu). Onda će naglo doći i saznanje o tome kako je Zadru narastao broj stanovnika, iako obrazovana mladež bježi put Zagreba i svijeta brzinom puno većom od one osječke. Hoću reći, da ljudi žive u uvjetima zadarske okolice u Slavoniji, Osijek bi danas imao 250.000 ljudi, a Đakovo, Vukovar, Vinkovci, Brod, Požega, Miholjac, Županja, Beli Manastir polako bi prestajali postojati (upravo kao i svi "gradovi" u okolici Zadra, te svi do jednog otoci).

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
pavijan
Offline
Avatar

Ukupno postova: 413
Lokacija: oblokacija
Spol: Muško Muško
Post Postano: 01.06.2009. 10:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PreacheR je napisao/la: ›
pavijan je napisao/la (Pogledaj post): › ako se isplati jednom Zadru koji ima 20 000 stanovnika manje imati nekoliko direktnih busnih linija sa Zagrebom, onda je odmah jasno kako je ovo samo laž i obmana...

Zadar je još 2001 imao 72000 stanovnika, a sada navodno ima preko 90000. Ujedno je Zadar najbrže rastući grad u Hrvatskoj (jedan od rijetkih gradova koji bilježi stalan porast broja stanovnika). Za 10-15 godina, Zadar će prestići Osijek na četvrtom mjestu.
Što se tiče nagibnih vlakova, već sam jednom komentirao da ti vlakovi uopće nisu predviđeni za relacije dulje od 100 km. U Njemačkoj takvi vlakovi voze samo lokalne linije. Stoga je o njihovom komforu bespredmetno i raspravljati.

ok, to je tvoje mišljenje... ja smatram kako Zadar sigurno neće prestići Osijek, pogotovo ne u tako kratkom razdoblju.... no to nije svakako sad relevantno za ovaj topic... ja sam to naveo sam kao primjer kako je i taj broj ljudi više nego dovoljan za nekoliko direktnih linija, a i udaljenost je potpuno ista...

_________________
lošije je bolje
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
amunike
Offline
Avatar

Ukupno postova: 129
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 01.06.2009. 12:23 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

tenjac je napisao/la: ›
Nista od linije,nista od autobusnog kolodvora?!!
Zivio Bubalo!Zivio Sisljagic!
Kad stanu svi zapoceti projekti u gradu onda ce biti ona narodna,poslje jebanja nema kajanja,nista od autobusnog,bijele ladje,shoping parka.....Osijek Koteks se povukao od svih projekata.Al imamo "snagu grada",ili bolje sranje grada.

potpisujem

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lufus
Offline
Ukupno postova: 2044
Spol: Muško Muško
Post Postano: 01.06.2009. 12:31 
Naslov:  Re: Ništa od izravnog autobusa Osijek - Zagreb
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kako trkeljate, da je Đapić ostao sigurno bi iz svog novčanika "subvencirao"? Ili je to urota Čazmatransa, Panturista i Croatiabusa? Very Happy

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Osječanin
Offline
Ukupno postova: 2492
Spol: Muško Muško
Post Postano: 01.06.2009. 12:34 
Naslov:  Re: Ništa od izravnog autobusa Osijek - Zagreb
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

lufus je napisao/la (Pogledaj post): › Kako trkeljate, da je Đapić ostao sigurno bi iz svog novčanika "subvencirao"? Ili je to urota Čazmatransa, Panturista i Croatiabusa? Very Happy


I opće bijede u Osijeku, županiji i cijeloj Slavoniji i Baranji.. osijek031.com smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
audiworld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2078
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 01.06.2009. 13:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

da ja AL ĐApone pobijedio svaki tjedan bi imali novu vlast... a ovaj Bubi, koji je zavrsio trgovacku sa 3 al' je postdipomac, je isto za kurac..al bolji od al-a. a što se tiče busa... oooo bit će direkt veza ako žele da se itko vozi busom... ovi kad obnove pruge i počnu pičit 150-160 na sat radit će guza... sam polako...

_________________
.... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
phantom25
Offline
Ukupno postova: 23
Lokacija: Osijek i Nova Gradiška (kako kad)
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.06.2009. 23:31 
Naslov:  Re: Ništa od izravnog autobusa Osijek - Zagreb
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PreacheR je napisao/la (Pogledaj post): ›
Što se tiče nagibnih vlakova, već sam jednom komentirao da ti vlakovi uopće nisu predviđeni za relacije dulje od 100 km. U Njemačkoj takvi vlakovi voze samo lokalne linije. Stoga je o njihovom komforu bespredmetno i raspravljati.


Maleni ispravak polutočnog navoda: Regionalne linije. Lokalne voze malo lošije serije (no u odnosu na naše željeničko "vozovlje" i te su za naše uvjete kao iz bajke). Samo što je površina te države kudikamo veća, i razmak stanica na regionalnoj liniji (to bismo recimo mogli jedino usporediti sa Hrvatskim "ubrzanim", ali je dosta loša usporedba) je taman najviše oko 50-100 kilometara i manje. Dakle, ovo sa razmakom stanica se slaže, ali njihovo rangiranje kao "odličan vlak najbolje klase" nikako ne stoji... Tu potpisujem bezuvjetno. Čisto politikanski je nabavljen baš taj vlak, kao otpadni nusprodukt jedne veće serije...

Inače, razvija se novi vlak (Končar i Gredelj). Ovaj će biti domaći. No to je već priča za dalju budućnost, sad je sve usporeno pa i taj novi razvoj... Ovaj će biti prilagođen za naše uvjete, što ovi "nagibni" nažalost nikako nisu, oni su profinjeni i pokazali su se prenježni za Hrvatske grube ruke i metode sile...

A to, da bi autobus u trenutnoj situaciji sa dobrim željezničkim vezama, kakve sad ima Osijek mogao konkurirati, stvarno slabo stoji.
Jedini argument je taj osjećaj "ponosa" ako takva linija postoji, ali ekonomski će teško biti opravdati to iz isprazne blagajne proračuna Slavonije...
A5 treba dovršiti preko "Belog" do "Mađe" (most preko Drave će biti preskup, i zapravo više i nema novaca za njega trenutno, koliko god tvrdili drugačije), pa napraviti liniju od Belog, preko Osijeka do Zagreba, sve autoputom. To je taman tanašno na pozitivnoj nuli, iako tanašno, ovisi o cijeni goriva ponajviše...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: