Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Od siječnja 2009. ponovno u funkciji pruga Osijek-Vinkovci

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Nandino
Offline
Avatar

Ukupno postova: 5431
Lokacija: redakcija portala Osijek031.com
Spol: Muško Muško
Post Postano: 05.11.2008. 12:30 
Naslov:  Od siječnja 2009. ponovno u funkciji pruga Osijek-Vinkovci
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Obnova prijeratne željezničke pruge Osijek-Vinkovci, nakon godinu i pol, bliži se kraju, a polasci/odlasci vlakova bit će u novom voznom redu, koji Hrvatske željeznice donose u prosincu. Prvi vlak krenut će u siječnju 2009.

- U tijeku je prometno-tehnološka modernizacija pruge Osijek-Vinkovci, što obuhvaća kompletnu obnovu signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja. Završetak radova predviđen je za prosinac, kada bi pruga potpuno bila spremna za promet - najavljuje Vlatka Škorić, šefica HŽ-ove Službe za korporativne komunikacije.

Obnova značajne lokalne željezničke veze u istočnoj Slavoniji, kojom se prije Domovinskoga rata godišnje prevozilo pola milijuna putnika i oko sedam milijuna tona tereta, počela je 2. svibnja 2007. i završena je cijelom duljinom kolosijeka, na 33.339 metara. HŽ je u obnovu građevinskog dijela pruge uložio više od 60 milijuna kuna. Podsjetimo, nedostajalo je 10.800 metara tračnica na 13 mjesta pružne trase i most preko Bobotskog kanala. Rekonstrukcijom željezničke pruge Vinkovci-Osijek obuhvaćeni su građevinski radovi nužni za ponovnu uspostavu prometa. Na pruzi se nalaze tri mosta, od kojih su dva obnovljena tako što je promijenjena mosna građa i uređene pješačke staze. U ratu srušen most preko Bobotskog kanala sagrađen je kao armiranobetonska konstrukcija. Na postajama i u kolodvoru Laslovo izvedeni su novi peroni, a na željezničko-cestovnim putnim prijelazima uređene su pristupne rampe. Odvodni kanali uz prugu su očišćeni, a po potrebi su građeni i novi.

Postavljene su potrebne signalne i pružne oznake, a u tijeku je projektiranje i izvođenje prometno-tehnološke modernizacije pruge, koje sadrži ugradnju svjetlosnih i zvučnih signalno-sigurnosnih uređaja, ugradnju telekomunikacijskih uređaja i obnovu kolodvora i postaja. Vozni red vlakova za prugu izradila je Služba za vozni red HŽ-a. U prvoj fazi predviđena je samo revitalizacija kolodvora Laslovo, i to u smislu izgradnje kolosijeka te obnavljanja elektrotehničkih uređaja.

Transportno otpremništvo Brijest, koje je radilo cijelo vrijeme dok je pruga bila izvan prometa, zadržat će istu funkciju. Kolodvori Gaboš i Antunovac postat će postaje, a Ostrovo, Antin i Ernestinovo zadržavaju funkciju postaje.

Piše: N.ŠPOLJARIĆ/Glas Slavonije

_________________
Fight
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
El-Fatih
Offline
Avatar

Ukupno postova: 208
Spol: Muško Muško
Post Postano: 06.11.2008. 11:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

jipppiii jeee opet cu moci stavljat kamenje na pruguuuuu.... Smile

_________________
Vjerujem u boljitak, ali u svoju glavu, srce, ruke i lopatu jos vise!!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: