45 dvokrevetnih soba i tri apartmana, 750 četvornih metara restorana, slastičarnice, kafići i kavane, rent-a-car, frizeraj, prostor za rekreaciju te polivalentna konferencijska dvoranu s više od 200 mjesta - sve zajedno
trebalo je činiti hotelski sadržaj razine četiri zvjezdice u sklopu Eurodoma, arhitektonskog čuda koje
Koncern Agram gradi u Osijeku, na raskrižju Trpimirove i Vukovarske. Objekt namijenjen hotelu, četverokatnica, smješten je u prometno mirnijoj zoni Istarske ulice, a pri projektiranju ocijenjeno je kako je vrhunski hotel prijeko potreban sadržaj “
blizanaca” budući da se očekuje da u poslovnom centru prostor zakupe gotovo sve značajne osječke firme, kao i predstavništva poznatih svjetskih i domaćih tvrtki, što je pretpostavljalo i dosta poslovnih posjeta. Ipak, čini se kako u Koncernu, odnosno u njezinoj tvrtki Eurodom, iako je građevina gotovo dovršena, odustaju od hotela.
- Iako ta odluka nije još sto posto definirana, razmišlja se o prenamjeni tog dijela građevinskog prostora. Riječ je o komercijalnoj računici, kao investitori imamo pravo promisliti isplati li nam se više uložiti u kvadrat hotelske sobe ili ipak u iznajmljivanje poslovnog prostora - otkrio nam je visokopozicionirani sugovornik iz
Euroherca.
Drugi mogući razlog leži u činjenici kako Koncern, osim "izleta" u otvaranje kafića u sklopu stanica za tehnički pregled, do sada nema većih iskustava u ugostiteljstvu.
- Ocijenjeno je kako bismo za podizanje kvalitete morali dovesti potpuno novi tim ljudi, što zahtijeva i dodatna ulaganja. Prevagnulo je i razmišljanje poslovne politike kuće, prema kojoj bi se trebali zadržati oko našeg osnovnog poslovanja - dakle osiguranja - potvrdio je naš izvor.
Treći mogući razlog za odustajanje od planiranog opremanja hotela ponudili su uvijek dobro informirani gradski krugovi. Razlog su pronašli u poslovnom lobiranju
Mate Škoje, direktora Centra Škojo, kojemu nije u interesu da grad dobije još jedan (veći) hotel iste kategorije, koji bi i zbog pratećih sadržaja bio izravna konkurencija njegovu hotelu “
Osijek”.
S druge stare, doveo bi se u pitanje i postojeći partnerski odnosi između
Automobila Škoje i
Jadranskog osiguranja (također sastavnice Koncerna), koji su do sada ostvarivali izvrsne poslovne rezultate. No, Mato Škojo za "
Glas Slavonije" otklonio je takve špekulacije.
- Informacija je potpuno netočna, bar što se mene u toj priči tiče. Priču o prenamjeni čuo sam i sam u kuloarima, ali ni danas ne znam je li točna, kratko je prokomentirao.
Naposljetku i pogled na
web stranicu Eurodoma posvjedočit će kako se u nacrtima Trgovačkog centra Eurodom, čije je otvorenje planirano za travanj iduće godine, više nigdje ne spominje hotel.
Autor:
Dario Kuštro/
Glas-Slavonije.hr
Foto:
bili
Pogledajte i...
Galerija 031: Eurodom, Osijek