Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Retrotramvaj gotovo ne izlazi iz remize

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Leon
Offline
Admin
Avatar

Ukupno postova: 4121
Lokacija: space
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.04.2008. 12:50 
Naslov:  Retrotramvaj gotovo ne izlazi iz remize
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

S dolaskom proljeća stari tramvaj iz 1926. godine na osječkim će ulicama postati sve češći prizor, najavljuju iz službe marketinga GPP-a. Kako saznajemo od Sanje Mršo, samostalnog referenta za marketing u GPP-u, interes za promotivnim vožnjama u retrotramvaju očekivano poraste dolaskom proljeća, a većinu vožnji čine turističke grupe.

- Djelatnik sam jedne privatne firme, htjeli bismo iznajmiti stari tramvaj, napraviti nekoliko krugova i pozvati ljude na besplatnu vožnju, tijekom koje bismo dijelili promotivne materijale. Dopuštate li to u praksi ili se “kosi” s vašim reklamiranjem, upitano je na stranici GPP-a.

Iz GPP-a odgovaraju kako se unajmljeni tramvaj može koristiti u bilo koje svrhe dok kruži gradom, a dijeljenje protivnih materijala u vozilu nije sporno.

- Cijena unajmljivanja starog tramvaja je 1.000 kuna po satu, a u tom se vremenu stigne napraviti krug gradom na relaciji Zeleno polje - Višnjevac. Stari tramvaj ne prometuje prema Mačkamami zbog primitivnih originalnih kočnica kojima je podvožnjak na Vinkovačkoj prestrm. U iznajmljivanju tramvaja pomaže nam Turistička zajednica, a zanimljivo je da se za vožnje više zanimaju gosti iz drugih gradova nego Osječani - kaže Sanja Mršo.

GPP je, međutim, očekivao veći interes škola i poslovnih subjekata iz Osijeka. Jedno od obrazloženja je ono kako mnogi još nisu čuli za uslugu unajmljivanja tramvaja. Ili su, s druge strane, čuli za cijenu od 1.000 kuna po satu vožnje, koja vjerojatno odbija mnoge.

- Nadali smo se da će se škole češće odlučivati za edukativne vožnje učenika u povijest Osijeka, jer bi to bio originalan način za upoznavanje prošlosti svog grada. Za sada se mjesečno tramvaj unajmljuje za tri do četiri vožnje, a očekujemo kako će takvih vožnji u budućnosti biti više.

Autor: Ivan Sekol/Glas-Slavonije.hr

_________________
--
Leon Linde
portal Osijek031.com
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: