Jučer je u Osijeku, na adresi Županijska 21, otvoren novi
Kontaktni centar Optima Telekoma koji trenutno zapošljava
85 ljudi.
Simboličnim pozivom uživo iz Kontaktnog centra, u ime Osječko-baranjske županije, Kontaktni centar je otvorio dožupan
Pavo Šarčević koji je pozdravio ovaj projekt zapošljavanja, kao i ulaganja u mlade kadrove te rekao kako će županija i dalje poticati poslovne subjekte koji ulažu u nova radna mjesta.
Kontaktni centar je na pristupačnoj lokaciji i pokriva 1.000 m2 suvremeno uređenog poslovnog prostora. Uz 85 ljudi koji rade u direktnom odnosu s korisnicima, u nove prostore je preselilo i osoblje regije Istok, njih 20, koji brinu o tehnološkom i tržišnom funkcioniranju regije. Od početka komercijalnog rada Optime, broj poziva na besplatni broj za korisnike kontinuirano raste, pa je do danas dosegnuo brojku od 840.000.
- Između 20 županija u kojima Optima Telekom djeluje, nije slučajno da smo stratešku investiciju ulaganja u Kontaktni centar usmjerili upravo u Osječko-baranjsku županiju. Naime, poklonivši nam povjerenje od samog početka našeg komercijalnog djelovanja koristeći Optimine usluge, Županija osječko-baranjska je dala vrlo jasnu poruku podrške i poticanja konkurentnosti. Zahvaljujući ovako zdravim odnosom lokalne zajednice prema nama, danas smo izuzetno ponosni što se na svojevrstan način možemo zahvaliti i odužiti upravo ovoj županiji. Ovdje smo prepoznali najbolje uvjete, visoko educiranu radnu snagu i logično je da smo ovaj projekt locirali upravo u Osijeku, zaključio je
Goran Jovičić, predsjednik uprave
Optima Telekoma.