Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Galerija Waldinger: izložba "Re/Konstrukcije"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Nandino
Offline
Avatar

Ukupno postova: 5431
Lokacija: redakcija portala Osijek031.com
Spol: Muško Muško
Post Postano: 31.03.2008. 9:57 
Naslov:  Galerija Waldinger: izložba "Re/Konstrukcije"
01.04.2008. 20:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U Galeriji Waldinger (Fakultetska 7 - Tvrđa), Gradske galerije Osijek, u utorak 1. travnja 2008. otvara se izložba "Re/Konstrukcije" kustosice Branke Benčić, a predstavlja radove devet umjetnika: Igora Eškinje, Alena Floričića, Tine Gverović, Nicole Hewitt, Kristine Lenard, Ines Matijević, Roberta Sošića, Olje Stipanović i Naoko Takahashi. Otvorenje je u 20 sati.

Izložbu čine videoinstalacije Alena Floričića i Tine Gverović, eksperimentalni filmovi Nicole Hewitt i Naoko Takahashi, fotografije Kristine Lenard, Roberta Sošića i Olje Stipanović te instalacije Igora Eškinje i Ines Matijević.

Izložba je otvorena do 13. travnja 2008.

Kristina Lenard, "Metro", 2007., fotografija u lightboxu, 78 x 98 cm, Zbirka suvremene umjetnosti Filip Trade/


Branka Benčić nezavisna je kustosica i likovna kritičarka, kustosica propratnog programa cinemania[c] pri Festivalu igranog filma u Puli, suradnica HDLU Istre i MMC Luka u Puli, te od 2004. do 2007. voditeljica Galerije 01 u Zagrebu. Kustosica je petnaest skupnih te preko trideset samostalnihnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu. Živi i radi u Puli i Zagrebu.

Iz predgovora Branke Benčić u katalogu izložbe...

Izložba "Re/Konstrukcije" okuplja različite umjetničke pozicije, kojima se progovara o načinima konstituiranja zbilje ili fikcije. To su radovi koji u umjetničkom procesu angažiraju strategije različitih oblika ponavljanja. Centralno mjesto predstavlja poigravanje sa stvarnim – očekivanjima, mogućnostima, događajima, predmetima. Takve rekonstrukcije kao da dekonstruiraju svoja referentna mjesta, ogoljavajući ih kroz brojna ponavljanja. Radovi sastavljeni od pred-teksta koji se iznova čita i drugačije doživljava nastoje prikazati repetitivnost kao učinkovito sredstvo transformacije diskurzivne prakse. Drugim riječima: različitost se stvara ponavljanjem. U povratku na prethodni tekst, u igri je razgraničenje između ponavljanja i dupliciranja. Lomovi i imaginacija u umjetničkim postupcima dovode se u vezu s prevođenjem ili metodama reprodukcije. Dekodiranje iluzija ili propitivanje stvarnog na suptilan način očuđuje naše svakodnevno razumijevanje prostora i vremena.

Postupak ponavljanja uključuje i re-kreaciju stvarnosti - prostora, mjesta, pokreta i teksta. Prostornih praksi, svakodnevnih aktivnosti, memorije. Percepcije i medija. Imaginarnih i stvarnih radnji koje ljudi poduzimaju te njihova strukturiranja kroz koja se može uobličiti naznaka razlike.

Tehnikama preobrazbe, hibridizacijom slike, prožimaju se umjetničke vrste i mediji, (re)konstruiraju se priče, povijest i kultura. Pronalazimo karakteristike koje uz različite tehničke mogućnosti uspostavljaju vezu s poviješću (pomoću) medija. Radovi transformiraju privatnu percepciju u vizualni jezik postupcima ironije, ponavljanja, gomilanja, dokumentiranja, jukstaponiranja, fragmentiranja, poetikom intime i autoreferencijalnim aspektima, uspostavljaju odnose prema umjetničkom i izvanumjetničkm kontekstu te prema institucionalnom galerijskom prostoru.

Plakat izložbe "Re/Konstrukcije"


Izlagači...

Igor Eškinja (Oni, 2005.)
Značenjsko polje radova Igora Eškinje leži u propitivanju granica sustava – složenog institucionalnog lanca kao raskrižja na kojem se isprepleću materijalnost djela, publika, te fizički i ideološki prostor galerije. Autor se bavi propitivanjem kreativnih mogućnosti prostornih intervencija i instalacija izvedenih u različitim definiranim prostorima.

Alen Floričić (Bez naziva, 2005.)
U svojim videoradovima, koji su uobičajeno performativnog karaktera, Alen Floričić problematizira autoreferencijalne strategije bliske body artu, gdje kao osnovni motiv rada pozicionira vlastito tijelo i vlastiti lik, dopunjavajući problematiku reprezentacije ispitivanjem i istraživanjem tehničkih mogućnosti digitalne manipulacije slike.

Tina Gverović (Neumorni putnik, 2008.)
Radovi Tine Gverović bave se idejom zamišljenog putovanja i zamišljenih, nestvarnih ili stvarnih mjesta, pitanja vremena i subjekta – putnika, promatrača, dok njihova slojevitost, kompleksnost i isprepletenost tvori specifičnu naraciju.

Nicole Hewitt (Valcer, 2005.)
Nicole Hewitt problematizira pitanja medija, slike, jezika, prevođenja, društva i kulture. Bavi se društvenim konvencijama te propituje i one kinematografske – konvencije korištenog medija. Pronalazimo karakteristike koje uz različite tehničke mogućnosti uspostavljaju vezu s poviješću (pomoću) medija. Na rubovima medija filma i videa, služeći se filmskom sintaksom, stvara videozapis u slow motionu.

Kristina Lenard (Metro, 2007.)
Na tragu istraživanja međuodnosa istinitog i lažnog, ideja Kristine Lenard prisutna u izloženoj fotografiji proizlazi iz prostora između zbilje i fikcije, iluzije i stvarnosti, manipulirane slike. Stvara se prostor uspostavljen prirodom fotoaparata – tehnološke naprave i istraživanja njegovih granica i mogućnosti, te prostora koji omogućavaju digitalne slike i medijske tehnologije manipulacije i simulacije.

Ines Matijević (Penelopa, 2008.)
Preuzimajući mitološke, biblijske ili literarne reprezentacijske modele, bilo da se radi o Penelopi ili Suzani i starcima, preuzimajući stereotipne motive u okvirima kompozicija kojima konstituira situacije, ili pak smještanje rada u okvire rodnog diskursa, storytelling Ines Matijević rekonstrukcija je pred-teksta, priče, reaktualizacija i afirmacija senzibilnosti prema potisnutim ili zaboravljenim tehnikama i mediju.

Robert Sošić (Neutral, 2007.)
Autor koristi jednostavan postupak suprotstavljanja dviju slika. Ponavljanje dvaju jednakih (sličnih) motiva autoru je postalo sredstvo isticanja razlike, dok je za promatrača takav postupak ponavljanja sredstvo uočavanja razlike. Umjetnik nam ukazuje na načine kako se značenje premješta, te kako se okolnosti diskursa rekontekstualiziraju kroz sjećanje i prepoznavanje.

Olja Stipanović (Walking, 2006.)
Radovi Olje Stipanović propituju prostor na kojem se presijecaju fragmenti tijela i teksta, dokumenata, biografije i jezika kao sistema, propituju individualne i kolektivne mitove, metode komunikacije, proizvodnju znakova u svijetu simboličkih razmjena, memoriju, dijagrame emocija i amplitude stanja.

Naoko Takahashi (Good Morning At Night, 2005.)
Naoko Takahashi prisvaja neke odrednice dviju medijskih filmskih vrsta, konstituirajući značenje između privremenih okvira dokumentarnog i eksperimentalnog filma. Film predstavlja verbalni i vizualni zapis performativnog karaktera, uvjetno nazvanog performansa, u kojem autorica, šetačica, flaneur (flaneuse) i stranac, prisvaja prostor nepoznatog grada ispitujući (intervjuirajući) ljude koje susreće na ulici, inicira komunikaciju.

Radno vrijeme Galerije:
- utorak-nedjelja: od 17 do 20 sati
- ponedjeljkom zatvoreno

Gradske galerije Osijek
Galerija Waldinger

Fakultetska 7, 31000 Osijek
tel. +385(0)31/320-980
+385(0)31/320-981
fax. +385(0)31/320-978

_________________
Fight
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
domagoj
Offline
Avatar

Ukupno postova: 77
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.04.2008. 10:47 
Naslov:  Plagijat/krađa/osrednjost
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dragi moji,

čim sam vidio plakat za ovu izložbu nešto me štrecnulo. Naime, na plakatu se nalazi rad jednog od izlagača čije ime sam zaboravio (nije mi bilo bitno).
Štrecnulo me zato što sam imao dojam da sam to negdje vidio. I da, radi se o elementima Photoshopa koji se mogu skinuti s Interneta i integrirati u Photoshop - to su tzv. brushes iliti ajmoreć kistovi. Ovu siluete su upravo to.

Drugim riječima, netko se potrudio napraviti ove brushes a ovaj "autor" (čak "umjetnik"!) je to samo iskoristio i potpisao se. Da pokažem koliko je to banalno, jednostavno i jadno napravio sam sličan rad u manje od tri minute!

Pokušajte i sami, downloadajte 'brush'-eve npr. odavde:
http://ak-productions.deviantart.com/art/AK-VectorPeopleSUPERBrushPack-22744239
http://shizuru117.deviantart.com/art/Vector-People-Brushes-75389361
http://king-billy.deviantart.com/art/Silhouette-brushes-V2-57334619
kopirajte ih u folder C/Program files/Adobe/Photoshop/Presets/Brushes i pokrenite Photoshop. Otvorite novi dokument i izaberite brush set iz toolbara. To je to!

Ma ustvari, cijela ta "izložba" je toliko jadna, osrednja, bezveze, to je jedno ogromno s oproštenjem preseravanje, samodopadno i samozadovoljno kreveljenje, da je to jednostavno strašno. Tobože umjetnost, a ustvari šuplje do bola. Šteta, jer u Waldingeru zna biti super stvari...

Obiđite dakle Waldinger u velikom luku, barem do slijedeće "izložbe".

Što se ovog plagijatora tiče, nadam se da će se prestati potpisivati na tuđe radove.



valjak.jpg
 Opis:
Napravljeno za manje od 3 min korištenjem Photoshopa i brush-eva koji se mogu skinuti odavde:
http://ak-productions.deviantart.com/art/AK-VectorPeopleSUPERBrushPack-22744239
http://shizuru117.deviantart.com/art/Vector-People-Brushes-75389361
http://kin
 Veličina:  76.89 KB
 Pogledano:  77 put(a)

valjak.jpg



Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
DonQuijote
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4291
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.04.2008. 11:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

@domagoj, javi se kustosici, možda te uvrsti na izložbu! Smile

možda je samo plakat napravljen na taj način, nisam vidio radove...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
domagoj
Offline
Avatar

Ukupno postova: 77
Spol: Muško Muško
Post Postano: 02.04.2008. 11:57 
Naslov:  Re: Galerija Waldinger: izložba "Re/Konstrukcije"
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

O tome se i radi, jedan od radova izabran je i stavljen na plakat.
Ne mogu ovakvi neprosvijećeni primitivci kao ja izlagati, to mogu samo studenti akademije, prijatelji kustosice, i plagijatori... Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
koko
Offline
Avatar

Ukupno postova: 215
Spol: Muško Muško
Post Postano: 03.04.2008. 20:59 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

@domagoj
rad koji si tako odlučno ovdje nazvao plagijatom je prvi put izložen početkom 2005-e godine, tako da, kronološki gledano jedino ovi tvoji linkovi i brushevi mogu biti plagijati njegovih (Igor Eškinja) radova...

U svojim priglupim komentarima si očito zaboravio da pišeš o nečem o čemu nemaš baš pojma pa se nemoj više, molim te, brukat - kako je to sve glupo, šuplje, photoshop, napravljeno u 3 minute, gugu, gaga itd.

Preskoči ubuduće topic-e o umjetnosti...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
domagoj
Offline
Avatar

Ukupno postova: 77
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.04.2008. 9:49 
Naslov:  Re: Galerija Waldinger: izložba "Re/Konstrukcije"
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dragane,

na linku http://ak-productions.deviantart.com/art/AK-VectorPeopleSUPERBrushPack-22744239 se vrlo lako da uočiti kad je rad upload-an: Sep-9-2005. Ako ti kažeš da je Internet zajednica uzela rad od tog tipa kojeg spominješ ja nemam razloga da ti ne vjerujem. Isto tako nemam razloga ni da ti vjerujem.

Može biti da su moji komentari priglupi. Jedino me tješi da se ni ti nisi baš iskazao ("gugu, gaga" ?!?).

Ako želiš, mogu napraviti još 200 takvih radova kao što su ti trećerazredni, duboko besmisleni, samodopadni radovi na toj kvazi-izložbi (kakva je to uopće "izložba" u kojoj galerija zjapi prazna?!), i to u jedno 20 minuta. Koristio bih Photoshop brusheve drugih autora, shape-ove, pattern-e, i gradijente drugih ljudi, i onda bih 'ladno potpisao sebe.

Onda bih našao nekog elokventnog majstora rečenice koji bi koristeći latinske riječi i kompleksne izraze (što neshvatljiviji to bolje - to je veća umjetnost) iz šupljine i praznine izvukao dojam slojevitosti, kvalitete, i tobožnjeg "suvremenog umjetničkog izraza".

Hoćete li me primiti na akademiju? Vjerojatno zaslužujem i stipendiju...?!

Dragane moj,
znam ja da bi ti htio da ja preskačem "topic-e o umjetnosti" i jasno mi je zašto. Ne samo da to neću, nego ću svaki put kad vidim takve plitke radove reći svoje mišljenje, a osobito će mi biti drago opet ukazati da je netko nešto ukrao, ako to još jednom uočim.

Lijep pozdrav i ugodan dan ti želim.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
avathara
Offline
Ukupno postova: 1
Lokacija: Pula
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 05.06.2008. 17:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

koko je napisao/la (Pogledaj post): › @domagoj
rad koji si tako odlučno ovdje nazvao plagijatom je prvi put izložen početkom 2005-e godine, tako da, kronološki gledano jedino ovi tvoji linkovi i brushevi mogu biti plagijati njegovih (Igor Eškinja) radova...

U svojim priglupim komentarima si očito zaboravio da pišeš o nečem o čemu nemaš baš pojma pa se nemoj više, molim te, brukat - kako je to sve glupo, šuplje, photoshop, napravljeno u 3 minute, gugu, gaga itd.

Preskoči ubuduće topic-e o umjetnosti...


Lijepo rečeno... ne znam kako se netko moze tako praviti pametan ne pozajući radove toga autora....a jos k tome neki tutorial davati, uzas! heheheeh BRAVO KOKO!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: