Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Tajni potrošači od 1. ožujka u trgovačkim centrima

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Nandino
Offline
Avatar

Ukupno postova: 5431
Lokacija: redakcija portala Osijek031.com
Spol: Muško Muško
Post Postano: 23.02.2008. 17:36 
Naslov:  Tajni potrošači od 1. ožujka u trgovačkim centrima
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Volonteri i volonterke Centra za informiranje i edukaciju potrošača od 1. do 15. ožujka provodit će projekt pod nazivom “Tajni potrošač”. Projekt će se izvoditi na području Osječko-baranjske županije, a njegov cilj je razotkrivanje nepravilnosti trgovačkih centara u odnosu prema potrošačima.

- Opći je cilj projekta informirati i educirati građane s područja Slavonije i Baranje o pravima koje im jamči Zakon o zaštiti potrošača. Provedbom projekta bit će educirano 4.000 građana s područja Slavonije i Baranje, a edukacija potrošača koju ćemo održavati u prostorijama Volonterskog centra Osijek, trebala bi rezultirati poboljšanom primjenom Zakona o zaštiti potrošača, osnaživanju pretpostavki za provedbu Nacionalnog programa za zaštitu potrošača i jačanju kapaciteta unutar Udruge za provedbu projektnih aktivnosti - zaključuje Tanja Popović.

Prema njezinim riječima, najčešće kršenje prava potrošača događa se upravo u trgovačkim centrima.

- Cijene nisu postavljene ispod proizvoda pa se cijena na blagajni često razlikuje od one istaknute na polici, a ima i slučajeva proizvoda na kojima deklaracija nije ispisana na hrvatskome jeziku. Takve nejasnoće i nepravilnosti zapisivat ćemo, otkrivati, a potom objavljivati i javljati nadležnim institucijama. Građani nisu upoznati sa zakonskim odredbama koje ih štite, te institucijama kojima mogu prijaviti kršenje tih prava pa takve slučajeve rijetko prijavljuju. Ovako će naši volonteri to učiniti umjesto njih - kaže Tanja Popović.

U svrhu promicanja prava potrošača u Hrvatskoj usvojen je Nacionalni program zaštite potrošača za razdoblje do kraja 2008. godine. Na temelju toga programa, ističe Popović, provedbom projekta poboljšat će se razumijevanje potrošačkih prava kako bi građani mogli podnijeti pritužbu trgovcu, i ako je potrebno, pokrenuti postupak pred ovlaštenim administrativnim tijelom, sudom ili nekim alternativnim tijelom ovlaštenim za rješavanje potrošačkih sporova. Prvi sat edukacije potrošača u prostorijama Volonterskog centra Osijek bit će 1. ožujka. Sve podrobnije informacije mogu se dobiti slanjem e-maila na [email protected]

Autor: D.ĐUROVIĆ/Glas Slavonije

_________________
Fight
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: