Hrvatska udruga autoškola, koja okuplja oko četvrtine svih autoškola na razini države, uskoro bi mogla doći do dogovora s
Ministarstvom unutarnjih poslova o reguliranju minimalne cijene nastavnog sata, kao i sata vožnje u autoškolama. To podrazumijeva značajno poskupljenje za sve buduće kandidate za vozača, ali kako se čini u Osijeku novih poskupljenja neće biti. O potrebi za korekcijom minimalne cijene u autoškolama već se dugo govori, nebrojeno puta ponovljeno je kako autoškole posluju na granici isplativosti, ali iz osječkih autoškola saznajemo kako se, nakon što su prijašnji pokušaji za postizanje dogovora propali, o korekciji cijena za sada ne govori.
- U Osijeku vlada dogovor između autoškola kojim je regulirana minimalna cijena obuke vozača. O poskupljenju se više puta govorilo, ali nikada nije postignut dogovor pa se od svega odustalo. Trenutačna cijena obuke za vozača je nešto iznad 5.000 kuna na što je potrebno dodati još približno 1.500 kuna za prvu pomoć i prijave ispita, rekao je Drago Gelo, iz autoškole “Tornado”.
Isto govore i vlasnici drugih autoškola, a sve se svodi na to da, koliko god tvrde da je poskupljenje, u Osijeku nikako ne dolazi do dogovora između vlasnika autoškola.
- Iskreno govoreći, sumnjam da ćemo se dogovoriti oko reguliranja cijene, a time se samo produžuje agonija svima, jer radimo prema davno formiranim cijenama, a u međuvremenu poskupilo je gorivo, a porasli su i drugi troškovi. Radimo na granici isplativosti i jedva krpamo kraj s krajem, rekao nam je vlasnik jedne osječke autoškole.
Vencel Mlinarević, član izvršnog odbora u osječkoj Udruzi autoškola “Didakta”, nije bio raspoložen za razgovor. Tek je kratko rekao kako nastavlja raditi prema aktualnim cijenama i da se, za sada, ne pripremaju nova poskupljenja.
Autor:
Ivan Sekol/
Glas-Slavonije.hr