MIT dizajn studio iz Osijeka osvojio je nagradu na prestižnom natjecanju
International Design Awards u kategoriji
graphic design/corporate identity za brošuru tvrtke
Vodovod.
International Design Awards (IDA) osmislila je grupa dizajnera, vizionara i poduzetnika kao odgovor na manjak prepoznavanja i priznanja pametnog i održivog dizajna.
IDA postoji da bi prepoznala, priznala i promovirala dizajnere vizionare te otkrila talente u povojima u nekoliko zasebnih grupa: arhitekturi, unutrašnjem uređenju, modi, produkt dizajnu i grafičkom dizajnu.
Preko
1000 profesionalaca i studenata iz 42 zemlje prijavilo se za sudjelovanje u ovom natječaju u
pet osnovnih kategorija: arhitektura, unutrašnje uređenje, moda, produkt dizajn i grafički dizajn. Žiri, sastavljen od renomiranih i svjetski priznatih stručnjaka, imao je veliki izazov te je, prema njihovim rječima, ovaj uzbudljivi projekt indicirao pametna, vizionarska i kreativna rješenja problema s kojima se susrećemo u dizajnu. Izdvojeno je najboljih
110 radova za sve kategorije te će oni dobiti priznanja i biti ovogodišnji laureati.
Jedina hrvatska tvrtka koja je uspjela dobiti priznanje na ovom prestižnom natjecanju je dizajn studio MIT iz Osijeka s
Image brošurom tvrtke Vodovod koja je zasluženo odnijela
drugu nagradu u kategoriji graphic design/corporate identity.
Radovi pobjednika će biti prikazani na web stranici
www.idesignawards.com , s opisom projekta i linkovima na web stranicu dizajnera, prezentirani u
IDA07 art book, koja će biti distribuirana muzejima i knjižarama s umjetničkim knjigama u cijelom svijetu, te izložba od tjedan dana
IDA Visionary Exhibit koja će se održati u
Museum of Design Art and Architecture u Los Angelesu od 8. do 14. ožujka 2008.
O image brošuri Izvor dobrih ideja
Očekivano, dizajneri su uzeli vodu kao osnovni element dizajna i transformirali je u kreativni poligon za stvaranje brojnih vizualnih metafora i motiva asocijativno povezanih s poslovanjem Vodovoda. Rezultat je dizajn oslobođen suvišnoga, usredotočen na bit, stil i kvalitetu poslovanja Vodovoda, a ne na konkretne izvođačke procese koji se podrazumjevaju.
Klijent: Vodovod
Dizajn studio:
MIT
Dizajneri:
Marin Balaić,
Igor Penović
Fotografija:
Marin Topić
Urednik:
Boris Matešić
Tisak:
IBL