Autor |
Poruka |
Leteci mungos
Ukupno postova: 6728 Lokacija: Priory of Semen Spol:  Nebitno
|
Jel' se ocekuje da to rade nakon 8 sati voznje, ili im taj posao ulazi u radno vrijeme?
Jel' za taj posao potrebna neka posebna obuka, certifikati ili poseban skup vjestina i znanja? |
|
_________________ Omnium gadgetum mecum porto! |
|
|
 |
dino_bno
Ukupno postova: 1157 Spol:  Muško
|
Jel' se ocekuje da to rade nakon 8 sati voznje, ili im taj posao ulazi u radno vrijeme?
Jel' za taj posao potrebna neka posebna obuka, certifikati ili poseban skup vjestina i znanja?
|
dovoljna je mediceva zapovijed |
|
|
|
|
 |
snaša
Ukupno postova: 820 Lokacija: 7 km od centra Spol:  Žensko
|
Ma svaka čast...
Meni samo nije jasno zašto idu 4 autobusa ako ne i više u 15 min. u smjeru Čepina (čepinci, briješčanski, cvjetno)..i onda se dogodi da ti malo zakasniš i moraš čekati sat vremena..toliko o pokrivenosti.
Pitala sam i u GPP-u (forumu) al' nisam dobila konkretan odgovor.. |
|
_________________ Niti jedan dokaz ne podupire tezu da je život ozbiljan. |
|
|
 |
Ica Ukupno postova: 246 Spol:  Nebitno
|
GPP je mala seoska firma na spram ZETa. Koliko kilometara tramvajske pruge ima Zagreb a koliko Osijek. Pa do jučer je osijek imao samo dvije tramvajske linije!!! Kolika je cijena karte u odnosu na zagreb. Recimo dnevna karta - koliko se kilometara može prijeći u zagrebu a koliko u osijeku. Cijena karte u osijeku bi trebala biti 2-3 kune. Dnevna 10-ak kuna maksimalno...a ne da su cijene veće nego u zagrebu a cijela tremvajska mreža se može proputovati u roku od sat vremena!!!
Ja nisam protiv kontrole. Ja sam za kontrolu ali ne od strane vozača! A švercanje se može spriječiti i tako d a se pojeftine karte. Da je karta 5 kuna ili manje, sumnjam da bi se itko švercao i riskirao kaznu od 150 kn. Pogotovo ako i policajac ide u kontroli! Pošto je sada cijena karte u osijeku - jel 8-10 kn? Pa radije dam 15 kn i uzmem taksi koji me vozi od vrata do vrata.
O kvaliteti usluge GPP - znao sam se smrzavati prošle zime na Bosutskom dok čekam bus za grad navečer. Isprintao si vozni red...ne dođe jedan, ajd sad će drugi za 20 min...nema ni njega. Sat vremena sam se smrzavao da bi na kraju pješke otišao. To mi se više puta desilo. Pitam vozača par dana kasnije jel vozi taj bus, kada vozi - kaže vozi!!! |
|
|
|
|
 |
Osječanin Ukupno postova: 2492 Spol:  Muško
|
|
|
 |
dino_bno
Ukupno postova: 1157 Spol:  Muško
|
GPP je mala seoska firma na spram ZETa. Koliko kilometara tramvajske pruge ima Zagreb a koliko Osijek. Pa do jučer je osijek imao samo dvije tramvajske linije!!! Kolika je cijena karte u odnosu na zagreb. Recimo dnevna karta - koliko se kilometara može prijeći u zagrebu a koliko u osijeku. Cijena karte u osijeku bi trebala biti 2-3 kune. Dnevna 10-ak kuna maksimalno...a ne da su cijene veće nego u zagrebu a cijela tremvajska mreža se može proputovati u roku od sat vremena!!!
Ja nisam protiv kontrole. Ja sam za kontrolu ali ne od strane vozača! A švercanje se može spriječiti i tako d a se pojeftine karte. Da je karta 5 kuna ili manje, sumnjam da bi se itko švercao i riskirao kaznu od 150 kn. Pogotovo ako i policajac ide u kontroli! Pošto je sada cijena karte u osijeku - jel 8-10 kn? Pa radije dam 15 kn i uzmem taksi koji me vozi od vrata do vrata.
O kvaliteti usluge GPP - znao sam se smrzavati prošle zime na Bosutskom dok čekam bus za grad navečer. Isprintao si vozni red...ne dođe jedan, ajd sad će drugi za 20 min...nema ni njega. Sat vremena sam se smrzavao da bi na kraju pješke otišao. To mi se više puta desilo. Pitam vozača par dana kasnije jel vozi taj bus, kada vozi - kaže vozi!!!
|
na nocnim linijama je karta 2kn pa je opet nekima tesko platit, svercat ce se oni neovisno o cijeni karte |
|
|
|
|
 |
saba
Ukupno postova: 1320 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
nije teško, nego se bahate i ne žele.... |
|
_________________
 |
|
|
 |
Leteci mungos
Ukupno postova: 6728 Lokacija: Priory of Semen Spol:  Nebitno
|
Evo jos malo o propasti ZET-a, mogucoj (realnoj) cijeni karata u Zagrebu, povecanju broja kontrolora.
Ica, kako ovo komentiras?
|
|
_________________ Omnium gadgetum mecum porto! |
|
|
 |
lingvist Ukupno postova: 353 Lokacija: Osijek - Bosutsko Spol:  Muško
|
Dosta se često vozim tramvajem i većinom su vozači ljubazni, ali ima određenih pojedinaca koje bi trebalo opaliti po džepu i koji stvarno prevrše svaku mjeru. |
|
|
|
|
 |
fatalni_cevap
Ukupno postova: 541 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
leteci mungos i oscjecanin vi i dalje usporedjujete neusporedivo
kada gpp dodje do razine zeta, bicemo davno u grobu
gpp nemoze uskladit to malo linija sto ima, govori se o interaktivnim mapama o pizdarijama, da ti pise za koliko ce minuta doc bus/ tramvaj . aloooooo zet to ima vise od 10 godina. zetove linije su smisljeno napravljene sa smisljenim razmakom kada ce ici koja linija, a ne u gppu odjednom 3 busa i sljedeci za sat i po.. a koliko je to teze uskladit u zetu nego u gppu...
|
|
_________________ Potpis |
|
|
 |
Leteci mungos
Ukupno postova: 6728 Lokacija: Priory of Semen Spol:  Nebitno
|
Nidno, ZET i GPP su usporedjivati poceli neki drugi. Argumenti govori da su njihove usporedbe samo hrpe floskula za hranjenje mentalnih patuljaka.
Citat:
kada gpp dodje do razine zeta, bicemo davno u grobu
|
O kojoj razini ZET-a govorimo? O dugovima ZET-a, cijeni kate, usluzi, broju linija?
Citat:
gpp nemoze uskladit to malo linija sto ima, govori se o interaktivnim mapama o pizdarijama, da ti pise za koliko ce minuta doc bus/ tramvaj . aloooooo zet to ima vise od 10 godina.
|
Dakle, tvrdis da ZET karte otvorene javnosti ima vec 10 godina, a GPP je to tek uveo. Opet floskula i notorna neistina.
http://www.jutarnji.hr/lokacije-zet-ovih-tramvaja-dostupne-na-internetu/794477/
I o ostalim tvojim "tvrdnjama" bi se dalo raspravljati, ali ponekad je realnije ocekivati rezultate od pjevanja cvijecu, nego od argumentirane rasprave s.... |
|
_________________ Omnium gadgetum mecum porto! |
|
|
 |
Stella1989
Ukupno postova: 2929 Spol:  Žensko
|
...no ipak ono što izvlači vozače jest činjenica da su u većini slučajeva uljudni, te da posebnu pažnju pridaju osobama sa posebnim potrebama kojima pomažu pri ulasku u vozilo.
|
Kad su već spomenuli ovo, da pohvalim jednu tetu koja je jučer vozila tramvaj na liniji 2 (na stanici kod Interspara tramvaj je bio oko 18:50 h.). Inače, nosi naočale i ima kratku tamnu kosu.
Jedna baka nije mogla ući u tramvaj pa je zamolila vozačicu da joj pomogne te je izašla iz svoje kabine, pomogla baki da uđe u tramvaj i poništila kartu umjesto nje.
Pohvale za tetu! Svaki normalan čovjek bi to napravio, lijepa gesta.  |
|
_________________ Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind. |
|
|
 |
Osječanin Ukupno postova: 2492 Spol:  Muško
|
@nidzo-jesi ti svjestan kakvo je stanje bilo u GPPu PRIJE 1,5 god.????
pa ovo danas je mila majka u svakom pogledu... |
|
|
|
|
 |
Ica Ukupno postova: 246 Spol:  Nebitno
|
Realna plaća mom tati bi bila 15-20 000 kuna, pa ne bi bilo problema platiti onda realnu cijenu karte prijevoza!
Ajde nemojte biti smiješni i opravdavati visoke cijene karata - pa što su karte skuplje to će ljudi manje koristiti javni prijevoz! Karte ne poskupljuju jedino GPP i ZET nego i panturist, polet, čazmatrans...
Za panturist znam da je u proteklim godinama uvijek poskupljivao cijene karata kad je porasla cijena barela nafte, tj. gorivo. I opravdavali su porast cijene karte porastom cijene goriva. Cijene goriva padnu - a karte ostanu iste: SKUPE. Za godinu dana opet poraste cijena goriva, a karte opet idu gore i opet je zbog cijena goriva...cijena nije pala ni kune, samo je rasla!
Prije 10 godina je karta međugradskim busom polet za 25 km koštala 6 kn. Sjećam se kada je poskupila na 7 kn bila je panika... Sada je ta ista karta 23 kn. Znači šest puta je skuplja karta, gorivo nije šest puta poskupilo! Plaća mojim roditeljima nije porasla 6 puta, zapravo je i manja (harač i sl.)
Mjesečna karta je bila prije 10 god 70-ak kn. Sada je 470 kn. A koji žive u daljim selima trebaju plaćati 1200 kn za mjesečnu srednjoškolsku kartu!!!??? Plaće na selu su daleko od hrvatskog prosjeka, ako uopće i ima posla...
O voznom parku neću ni raspravljati, ljeti prašina, kad padne kiša mokar si, kad je zima smrzavaš se!
Firme koje posluju loše i imaju lošu upravu neće poslovati pozitivno koliko god da je skupa karta! U šuplje se nemože natočiti! Prvo treba zakrpat rupe!
Zašto je GPP gradio dodatne kilometre pruge, kupovao tramvaje, renovirao stare...ako je kriza, ako se nema, ako se posluje loše, ako postoji dug. Ne ide se u razvoj ako je opstanak u pitanju. Umjesto ove pruge nove kraj merkatora što ide na jug ja bih uveo buseve češće...Nisam protiv te pruge, to je prava stvar - ali možda to nije baš prava stvar u pravo vrijeme! |
|
|
|
|
 |
fatalni_cevap
Ukupno postova: 541 Lokacija: Osijek Spol:  Žensko
|
ti citas dijelove koje tebi odgovaraju.
ja nikad nisam reko da zet ima interaktivne mape 10 godina.
NEGO IMA NESTO VAZNIJE A TO JE DA TI PISE ZA KOLIKO CE MINUTA DOC TRAMVAJ/BUS
i necu vise nista tu pisat, jer je vasa naklonjenost medicevom gppu prejaka da bi ja tu nesto probo rec. uzivajte |
|
_________________ Potpis |
|
|
 |
 |
|