#2: Autor: W.M. Felt,
Postano: 03.08.2012. 22:44
Redakcija 031 je napisao/la: ›
U zračnoj luci smatraju kako zrakoplove s 30 sjedala do Zagreba i dalje uistinu neće biti problem popuniti
|
Uz najbolje želje osječkom aerodromu, ne shvaćam tko će se to voziti avionom do Zagreba. Osim ako cijenom neće konkurirati autobusu i vlaku.
Redakcija 031 je napisao/la: ›
svi drže palčeve da ove linije postanu rentabilne i vrate toliko željene putnike na Klisu.
|
Čini se da niti jedna linija u Hrvatskoj, dakle između hrvatskih gradova, ne može biti rentabilna. Ako bude sreće, pa se ta crna rupa od kompanije nazvana Croatia Airlines privatizira, tj. pokloni nekoj budali, ni ta budala neće biti tolika budala da silom leti između hrvatskih gradova, sve ne bi li svaki od bivših gradova zadržao avionsku liniju. Ovako, kada ti dozvoljavaju da gubiš 100 milijuna godišnje, imamo i letove između hrvatskih gradova.
Letovi za gastarbajtere, eventualno neki cargo letovi ako bi tu postojala barem jedna značajnija firma, možda low-cost prema Frankfurtu ili Londonu, to je maksimum ovog aerodroma. Bolje je rješenje da se ZLO pokuša prodati nekome strancu, tj. pokloniti, za kunu, uz uvjet da od aerodroma ne napravi skladište. Upravi ZLO sva sreća u radu.
|