#7: Autor: W.M. Felt,
Postano: 15.04.2009. 14:58
OsijekNepokoreniGrad je napisao/la: ›
Kompletan odgovor sada ne znam.
|
To je Đapić kakvog volimo. Rasipaju se milijuni, a čovjek mirne duše potvrdi da nema pojma što će s tom prugom.
_Jimmy_ je napisao/la: ›
mislim da je omjer cijene i kvalitete optimalan
|
A ja mislim da je novi zagrebački tramvaj jedna od katastrofalnijih investicija u povijesti Zagreba. Naime, opravdanje za milijarde kuna koje su se na nove tramvaje utukle bilo je da će se ti tramaji izvoziti, pa se gradska investicija ima smatrati poticajem gospodarstvu. Ne treba posebno isticati da još nije prodan niti jedan tramvaj izvan Zagreba - nadam se da u nekom mafijaškom dogovoru Osijek neće biti prvi koji će ih kupiti.
Osim toga, samo potpuni kreten gradi prugu i kupuje nove tramvaje (vozili se oni tom prugom ili ne), a da je u isto vrijeme svjestan da će pruga donositi gubitke. Već mi je prilično dosta tih mafijaa i pijanih milijunaša koji rasipaju novce poreznih obveznika. U ovo vrijeme katastrofalne gospodarske stagnacije i nazadovanja normalni se gradovi oštro bore protiv recesije, a kreteni u Osijeku kupuju (stare ili nove) zagrebačke tramvaje, grade pruge koje izazivaju smijeh slučajnih promatrača izvan Osijeka, i postavljaju staze za brzo hodanje.
Jedva čekam da taj tramvaj zaista počne voziti prema Jugu 2. Bit će zanimljivo vidjeti situaciju kojoj tramvaj presijeca državnu cestu (Trpimirovu) na kojoj je konstatno ogroman promet, potom se vuče sredinom ulice i naleće na kružni tok (koji će se, nedaj Bože - ali nažalost vjerojatnost je velika, učestalo pojavljivati u crnoj kronici). I sve to, da bi slučajni umirovljenik sa Juga 2 do bolnice - ili učenik do Tvrđe - putovao sat i pol - čak i sa štapom, ili u kolicima, pješice se brže stiže.
|