Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

HNB protiv medijskog senzacionalizma

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema

Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
kantautor
Ukupno postova: 203
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.01.2007. 1:16 
Naslov:  Re: HNB protiv medijskog senzacionalizma
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
kantautor
Post Postano: 06.01.2007. 12:21 
Naslov:  HRVATSKA TOP LISTA BUDALASTINA

zahvaljujem se anonimnom autoru na inspiraciji:

a jesi cuo, otkad su rusi presli na kapitalizam, otplatili su sve dugove i zlatne/devizne rezerve su im narasle na 300 milijardi dolara. rastu 2-3 milijarde na mjesec.

HRVATSKA TOP LISTA BUDALASTINA

http://www.cromhr.com/moneta/t36/budalastine.html

kantautor
Post Postano: 07.01.2007. 12:22 
Naslov:  EDUKACIJA : NOVI SVJETSKI POREDAK

poucno za sve one koji misle da im je jasno,i za one kojima je to malo manje:
o cemu to ovi ?

http://www.cromhr.com/moneta/t37/nwo.html

kantautor
Post Postano: 09.01.2007. 22:12 
Naslov:  Venezuela : Pad Burze Zbog Nacionalizacijie- Ameri Traze Ko

Pronađeni krivotvoreni dolari
U Istražni centar Županijskog suda u Puli danas su zbog sumnje da su stavili u optjecaj krivotvorene američke dolare sprovedeni talijanski državljanin iz Padove P.C. (4Cool i dvojica hrvatskih državljana G.M. (32) iz Poreča i I.M. (36) iz Rovinja. U premetačini stana kojim se u Poreču služio Talijan P.C. te njegova vozila pronađena je 51 krivotvorena novčanica u apoenima od po 100 američkih dolara te pištolj za koji nije imao dozvolu.U Poreču je policija također u optjecaju pronašla još 10 krivotvorenih dolarskih novčanica. "Akcija se nastavlja, jer se
osnovano sumnja da je još nekoliko komada krivotvorenih dolarskih novčanica u optjecaju na rovinjskom području", kazao je načelnik Odjela organiziranog kriminaliteta istarske Policijske uprave Mladen Grozdanić.

Amerikanci Napali Somaliju-Najmanje 30 Poginuih Civila
Venezuela : Pad Burze Zbog Nacionalizacijie- Ameri Traze Kompenzaciju

http://www.cromhr.com/home/crom.html

kantautor
Post Postano: 11.01.2007. 23:27 

evo ove dvije moje temice,sa 120 dosle na 140.000 posjeta :

1. FILM U KOJEM STE GLAVNA ULOGA UPRAVO VI :KOLIKO STRANICA IMA TROKUT ?

http://www.cromhr.com/home/crom.html

2. FILM U KOJEM STE GLAVNA ULOGA UPRAVO VI :KOLIKO STRANICA IMA TROKUT ?

http://english.ohmynews.com/articleview/article_view.asp?no=339568&rel_no=1

3. FILM U KOJEM STE GLAVNA ULOGA UPRAVO VI :KOLIKO STRANICA IMA TROKUT ?

110th CONGRESS

1st Session

H. RES. 33

Recognizing the thousands of Freemasons in every State in the Nation and honoring them for their many contributions to the Nation throughout its history.

IN THE HOUSE OF REPRESENTATIVES
January 5, 2007
Mr. GILLMOR submitted the following resolution; which was referred to the Committee on Oversight and Government Reform

Recognizing the thousands of Freemasons in every State in the Nation and honoring them for their many contributions to the Nation throughout its history.
Whereas Freemasons, whose long lineage extends back to before the Nation's founding, have set an example of high moral standards and charity for all people;
Whereas the Founding Fathers of this great Nation and signers of the Constitution, most of whom were Freemasons, provided a well-rounded basis for developing themselves and others into valuable citizens of the United States;
Whereas members of the Masonic Fraternity, both individually and as an organization, continue to make invaluable charitable contributions of service to the United States;
Whereas the Masonic Fraternity continues to provide for the charitable relief and education of the citizens of the United States;
Whereas the Masonic Fraternity is deserving of formal recognition of their long history of care-giving for the citizenry and their example of high moral standards; and
Whereas Freemasons have always revered and celebrated St. John's Day, June 24th, as dedicated to their patron saints: Now, therefore, be it

Resolved, That the House of Representatives recognizes the thousands of Freemasons in every State in the Nation and honors them for their many contributions to the Nation throughout its history.

kantautor
Post Postano: 16.01.2007. 22:16 

IN CROATIA WE TRUST :

kantautor
Post Postano: 20.01.2007. 23:07 
Naslov:  Hillary ušla u predsjedničku utrku

Strasna Knjiga : The Case for Hillary Clinton
"Ja ulazim kako bih pobijedila", dodala je Clinton u video poruci, objavivši da je osnovala odbor koji će ispitati njezinu podršku među biračima i prikupljati donacije za kampanju.
CRIMINALISING HEDGE FUNDS FOR WORLD INSTABILITY -click

Amerika bi Mogla Biti u Bankrotu-click

Ron Paul Kandidat za Predsjednika 2008-click

For instance, few Americans know nor seem concerned that the 1913 pre-Federal Reserve dollar is now worth only four cents. Officially, our central bankers and our politicians express no fear that the course on which we are set is fraught with great danger to our economy and our political system. The belief that money created out of thin air can work economic miracles, if only properly “managed,” is pervasive in D.C.
The incentive for central bankers to create new money out of thin air is twofold. One is to practice central economic planning through the manipulation of interest rates. The second is to monetize the escalating federal debt politicians create and thrive on.

Ron Paul : U Zlato Vjerujemo,Ne u Dolare.-click

kantautor
Post Postano: 06.03.2007. 0:03 

Why do Empires fail ?
Everywhere in the world most power is in the hands of a small elite.

The Four Days That Shook The World:
The most recent market turmoil has been called by some, "The Four Days that Shook the World." Literally that is no exaggeration. But it is not the whole story. Some have called the world "flat" because all of the political, economic, trade, legal, military, and intelligence barriers have been torn down. Some call it "interdependence" while others term the fall of the old barriers separating nation-states as "globalization."

UK: Lady Lynn Forester de Rothschild arranges for Tony Blair to meet Bill Clinton - The Sunday Times, March 04, 2007

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/politics/article1467020.ece

Stock Market Meltdown shows Greenspan's 'invisible hand'
http://www.marketoracle.co.uk/Article437.html

Skoči u forum: