Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „
Via Slavonija Baranja“ kojom poziva
domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi
istok Hrvatske.
Uz krilaticu
Hedonizam je na istoku i duhovitu kampanju koja je rezultat suradnje s marketing agencijom
BBDO iz Zagreba te suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje osječkog dizajnera
Marko Jovanovca, TZ Osječko-baranjske županije želi skrenuti pažnju na
zanimljiviju ponudu destinacije.
Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u
Parku prirode Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne obiteljske i povijesne vinarije,
Državna ergela Đakovo, autentična turistička gospodarstva, divni
Osijek i Đakovo, nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici smješteni uz
Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje hedonizma nadohvat ruke. Sve su to razlozi da ovog proljeća krenite u otkrivanje Slavonije i Baranje!
Tekst i foto: TZ OBŽ