Nešto više od tjedan dana dijeli nas od početka radova na izgradnji podvožnjaka u Ulici Leopolda Bogdana Mandića, kraj Aninog groblja. Osim 500-tinjak metara denivelirane prometnice, u planu su i pješačka i biciklistička staza, željeznički i cestovni most te hortikulturno uređenje s 57 novih stabala. Radovi bi trebali biti dovršeni kroz 20 mjeseci, a za to vrijeme vozači će morati pronaći alternativne pravce. No, strpljenje će se u konačnici isplatiti, jer svi oni koji prometuju Čepinskom sada u prosjeku gube 7 i pol minuta dnevno zbog gužvi koje se stvaraju uslijed prolaska vlaka. Ovoga prijepodneva potpisan je ugovor s izvođačem radova, jednom osječkom tvrtkom, a posao je vrijedan oko 55 milijuna kuna.
Prometna signalizacija HŽa nije se mogla modernizirati na način da spuštanje rampe traje oko 3 minute? Sigurno ne košta kao deniveliranje prometnice i slično bacanje novca.