Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Online Međunarodna konferencija "Zdravo odrastanje: poticanje zdravlja djece i mladih kroz inovativne pedagoške pristupe"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Online
Avatar

Ukupno postova: 65765
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.06.2021. 9:35 
Naslov:  Online Međunarodna konferencija "Zdravo odrastanje: poticanje zdravlja djece i mladih kroz inov
Od 18.06.2021. 17:00 do 19.06.2021. 16:59 (uključivo)
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U petak, 18. i subotu, 19. lipnja 2021. održat će se online Međunarodna konferencija “Zdravo odrastanje: poticanje zdravlja djece i mladih kroz inovativne pedagoške pristupe”.

Nositelj: ISKRA waldorfska inicijativa
Partneri: EOS Centar za doživljajnu i relacijsku pedagogiju, Dječji vrtić Osijek, Savez waldorfskih institucija i inicijativa Republike Hrvatske
Suradnici: European Council for Steiner Waldorf Education, Freunde der Erziehungskunst Rudolf Steiners
Prijava putem poveznice: https://bit.ly/zdravoodrastanje
Pokrovitelji konferencije su:
- Ministarstvo rada, obitelji, mirovinskog sustava i socijalne politike
- Ministarstvo zdravstva
- Osječko-baranjska županija
- Grad Osijek

Konferencija je bodova od:
- Hrvatska psihološka komora
- Hrvatska komora edukacijskih rehabilitatora

Ciljevi konferencije:
1. Ukazati na salutogeničke sadržaje i metode u odgoju i obrazovanju, koji doprinose očuvanju i poboljšanju zdravlja djece i mladih te uvidjeti mogućnost njihove primjene u odgojno-obrazovnoj praksi
2. Potaknuti dijalog između pedagoških pristupa koji potiču zdravlje djece i mladih s naglaskom na waldorfsku, doživljajnu i relacijsku pedagogiju
3. Potaknuti međusektorski dijalog u svrhu osnaživanja odgojno-obrazovnog pluralizma u gradu Osijeku i cijeloj RH

Svrha konferencije:
Svrha konferencije je ukazati na veliku aktualnost i problematiku zdravlja djece i mladih. U godini koja je iza nas dogodio se izniman porast psiho-fizičkih oboljenja kod djece i mladih te je sve veći broj djece i mladih u riziku i s rizičnim i nepoželjnim ponašanjima. Nedvojbeno je da je na to utjecala i društvena situacija vezana uz pandemijska zbivanja. Zadatak svih uključenih u odgoj i obrazovanje djece je pronaći načine kako kroz svoj rad poticati zdravlje djece i mladih te ublažiti one neizbježne faktore koji narušavaju zdravlja djece i mladih. U tim nastojanjima zasigurno se može potražiti motivacija u suvremenim i alternativnim pedagoškim koncepcijama, a unutar ove konferencije naglasak će biti na waldorfsku, doživljajnu i relacijsku pedagogiju.

Svaka od navedenih pedagogija ukazuje na nedostatke koje možemo zamijeniti mogućnostima u redovnom odgojno-obrazovnom radu - tako da će znanstvene spoznaje i primjeri dobre prakse biti usmjereni na cjelovitost, odnos i doživljajno učenje. U zadnjem dijelu konferencije sudionici će imati priliku unutar tribine podijeliti svoja iskustva i viđenja te predložiti rješenja, a od prikupljenog materijala će se kreirati dokument koji će biti moguće koristiti za zagovaranje rješenja u lokalnim zajednicama u svrhu poboljšanja zdravlja djece i mladih.

Program:

Petak, 18. lipnja 2021.
17.00 – 17.15 sati - Otvaranje konfenrecije: Aktualnost teme zdravlja u odgoju i obrazovanju - Srđan Ferenčak, prof., doktorand pedagogije, waldorfski stručni studij, ISKRA
17.15 – 18.00 sati - Waldorfska pedagogija i salutogeneza - prof. dr. sc. Slavica Bašić, EOS Centar za doživljajnu i relacijsku pedagogiju
Pauza 15 min
18.15 – 19.00 sati - Zdravo društvo za zdrav mozak - spoznaje iz interpersonalne neurobiologije - dr. sc. Damir Marinić, Filozofski fakultet u Osijeku, Centar za integralne studije – Spajalica,
19.00 - 19.30 sati - Predstavljanje edukacije: "Holistički pristup odgoju i obrazovanju kao odgovor na aktualne pedagoške izazove – Waldorfska pedagogija danas" -Marinka Špodnjak, prof., Savez waldorfskih institucija i inicijativa RH, Osnovna waldorfska škola, Rijeka

Subota, 19. lipnja 2021.
9.00 – 9.15 sati - Ritmičke, gestovne i prstovne igre - motivacija u odgojno-obrazovnom radu - članovi udruge ISKRA waldorfska inicijativa
9.15 – 10.45 sati - Healthy growing up - the zest of life and its method in the Waldorf school - David Brierley, izvanredni profesor metodike u obrazovanju
Pauza 15 min
11.00 – 12.30 sati - Developing trust in a time of fears - Godi Keller, waldorfski učitelj, voditelj međunarodne Škole za roditelje
12.30 – 14.30 sati - Pauza za ručak
14.30 – 16.00 sati - Primjeri dobre prakse: rezultati edukacije “Doživljajno učenje – učenje svim osjetilima: senzorni razvoj kao temelj razvoja osobnosti” -Odgojiteljice i učiteljice razredne nastave, polaznice edukacije
Pauza 15 min
16.15 – 17.30 sati - Tribina: Primjena salutogeničkih sadržaja i metoda u odgojno-obrazovnom radu: mogućnosti i izazovi - moderator: Dora Šimunović, mag.polit., European Council for Steiner Waldorf Education
17.30 sati - Završetak konferencije

IZLAGAČI
prof.dr.sc. Slavica Bašić
Slavica Bašić, prof. pedagogije i psihologije, doktor pedagogijskih znanosti sa specijalizacijama u tradicionalnim i suvremenim pedgoškim koncepcijama, autorica niza znanstvenih i stručnih radova, od 2017.g. umirovljena sveučilišna profesorica u trajnom zvanju,. Bila je voditeljica i član u realizaciji niza znanstvenih projekata, u matičnoj i drugim ustanovama, a među ostalima i master studija waldorfske pedagogije u Austriji (Wien i UNI Krems-Donau, 2002-2010). Posebno je bila angažirana kao voditeljica i predavač u dopunskom studiju „Waldorfsko pedagoško osposobljavanje“ (Pedagoško učilište Janusz Korczak s pravom javnosti, Učiteljski fakultet Zagreb). Suosnivač je Instituta za waldorfsku pedagogiju (Zagreb) te pozvani predavač u (aktualnom) neformalnom studiju waldorfske pedagogije „Škola za sutra“. Suosnivač i predsjednica je Eos Centra za doživljajnu i relacijsku pedagogiju, s misijom stvaranja i afirmiranja inovativne pedagoške koncepcije koja povezuje doživljaj, odnos i stvaralaštvo, čovjeka kao biće odnosa i kreatora vlastitog razvoja i kulture življenja. U ostvarivanju te zadaće surađuje sa srodnim udrugama.

dr.sc. Damir Marinić
Damir Marinić doktorirao je psihologiju 2014. na modelu razvoja pojma o sebi. Praktičar je neurolingvističkog programiranja, a educiran je i u realitetnoj terapiji, integrativnoj terapiji, te kognitivno-bihevioralnoj terapiji psihoza i terapiji ranog odnosa novorođenče-majka. Jedan je od autora integracijsko-procesnog pristupa obrazovanju i jedan od osnivača Centra za integralne studije „Spajalica“ koji se bavi izgradnjom optimalnih društvenih zajednica. Trenutno je zaposlen kao predavač na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Osijeku. Školovani je klasični i jazz glazbenik i multiinstrumentalist.

David Brierley, izvanredni profesor metodike u obrazovanju
David L. Brierley ima preko četrdeset godina iskustva u obrazovanju na svim razinama, ali posebno u podučavanju mladih i radu u obrazovanju učitelja. Suosnivač je Sveučilišta Rudolf Steiner u Oslu, neovisne institucije za obrazovanje učitelja pod državnim pokroviteljstvom, gdje radi i kao izvanredni profesor. Voditelj je projekta u inovacijama u obrazovanju u Ministarstvo prosvjete i sporta Republike Slovenije. Član je zaklade Botin Platform za inovacije u obrazovanju u Santanderu, Španjolska. Suosnivač je Škole za sutra u Zagrebu i Sola Zivlenja u Ljubljani, gdje je pedagoški voditelj. Savjetnik je za komercijalna poduzeća koja su zainteresirana za reformu obrazovne prakse, u skladu sa suvremenom potrebom za njegovanjem kompetencija temeljenih na ljudskim vrijednostima. Ujedno je istraživač i autor 8 knjiga o metodici podučavanja, od kojih su 2 prevedene na hrvatski i bosanski jezik.

Godi Keller, prof., waldorfski učitelj
Godi Keller poznati je neovisni predavač, učitelj i pisac. Niz godina bio je predavač na Rudolf Steiner University College u Oslu, a danas je predavač i redoviti stručni suradnik mnogih pedagoških instituta u Europi te seminara za roditelje. Surađuje s norveškom radio postajom NRK P2 na kojoj ima svoju radio emisiju. Nakon više od 25 godina podučavanja učitelja i rada u školama, gospodin Keller se u Norveškoj aktivno uključio u program pomaganja mladima koji su odustali od obrazovanja. Danas je voditelj međunarodne Škole za roditelje u više od 10 zemalja te je angažiran kao pedagoški mentor u waldorfskim školama u Norveškoj i Sloveniji.

Marinka Špodnjak, prof., waldorfska učiteljica i odgojiteljica u zvanju mentora
Marinka Špodnjak je waldorfska učiteljica i waldorfska odgajateljica s 25-godišnjim radnim iskustvom u waldorfskim ustanovama u Rijeci. Osnivačica je Društva prijatelja waldorfske pedagogije, vrtića Mala vila i Osnovne waldorfske škole Rijeka, suosnivačica je programa Instituta za waldorfsku pedagogiju 'Škola za sutra' te Saveza waldorfskih institucija i inicijativa RH, čija je i predsjednica. Po zvanju je profesorica matematike i fizike, magistra waldorfske pedagogije pri Rudolf Steiner University College u Oslu (Master Programme in Waldorf Education - Educational Research). Doktorandica je psihologije pri Filozofskom fakultetu u Rijeci, gdje se istraživački bavi temom "poimanje sreće kod adolescenata".
Trenutno je angažirana na pripremi međunarodne edukacije "Holistički pristup odgoju i obrazovanju kao odgovor na aktualne pedagoške izazove - Waldorfska pedagogija danas", koja bi trebala započeti u rujnu 2021.

MODERATORI:
Srđan Ferenčak, prof.
Srđan Ferenčak je profesor humanističkih znanosti sa specijalizacijom u području dijaloške filozofije i međuljudskih odnosa te doktorand pedagoških znanosti. Od 2013. se usavršava u području waldorfske pedagogije (smjer: waldorfski učitelj) te se intenzivno posvećuje društvenim inovacijama kroz osmišljavanje i provedbu brojnih projekata i programa u području holističkog obrazovanja, održivog razvoja, kulture i socijalnih djelatnosti. Kroz dosadašnje iskustvo je radio sa svim uzrastima djece i mladih te ostalim dionicima obrazovanja. Angažiran je unutar nacionalnih i međunarodnih projekata i programa (Švicarsko-hrvatski program suradnje, DEAR program, European solidarity corps itd.) u ulozi mentora i koordinatora na području obrazovanja za održivi razvoj. Jedan je od osnivača udruge ISKRA waldorfska inicijativa i pokretača Waldorfske škole u Osijeku.

Dora Šimunović, mag. polit.
Dora Šimunović, mag.polit. bivša je učenica Osnovne waldorfske škole u Rijeci te je magistrirala politologiju na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, s diplomskim radom naslova Status alternativnih škola u Republici Hrvatskoj. Danas djeluje kao koordinatorica za javne politike pri Europskom vijeću waldorfskih škola (ECSWE) gdje joj je glavni fokus rastuće polje upotrebe digitalne tehnologije u odgoju i obrazovanju te sa širokim spektrom partnera djeluje unutar radnih skupina Europske Unije i organizacija civilnog društva zalažući se za interese waldorfske pedagogije. Kao članica Društva prijatelja waldorfske pedagogije u Rijeci, a time i Saveza waldorfskih institucija i inicijativa RH, tijekom 2021. godine aktivno moderira ciklus webinara za roditelje, učitelje i odgojitelje u suradnji s Europskim domom Zagreb i Europskim pokretom Hrvatska.


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: