Unikom d.o.o. ovoga tjedna započinje s podjelom
korisničkih kartica koje će omogućiti
brže, kvalitetnije i efikasnije poslovanje s tvrtkom.
Kako nam je pojasnio
Vjeran Marijašević, voditelj komunikacija tvrtke, karticu će korisnici upotrebljavati prilikom
plaćanja računa na blagajni,
predavanja otpada u reciklažna dvorišta,
naručivanja usluge odvoza glomaznog otpada, staklene i metalne ambalaže,
preuzimanja vreća za plastiku, biootpad i sl. obzirom da sadrži personalizirani kod koji će omogućiti značajno brži pristup informatičkom sustavu djelatnicima Unikoma u odnosu na dosadašnju praksu.
Karticu će dobiti
sva kućanstva odnosno privatni korisnici (njih oko
50.000) na području svih lokalnih samouprava u kojima Unikom d.o.o. obavlja poslove odvoza otpada, a korisnici će je dobiti na svoju kućnu adresu u idućih šest mjeseci obzirom da je Unikom odlučio podijeliti ih bez angažiranja vanjskih tvrtki kako bismo ostvarili uštedu.
Ograničenja u kontekstu odlaganja otpada u sadašnjem i buduća tri reciklažna dvorišta
neće biti u odnosu na uvjete prema kojima ih građani i u ovom trenutku mogu koristiti, zaključio je Marijašević. To znači da će građani moći dovoziti otpad u reciklažna dvorišta
neograničen broj puta i besplatno, a uvođenjem kartice riješit će se i postojeći problem da građani iz udaljenijih gradova odvajaju otpad na reciklažnom dvorištu na osječkom Jugu II.
Tekst: Osijek031.com
Foto: Unikom