Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Noćni vlak Osijek-Zagreb mijenja se motornim vlakom, Podravka ostaje poslovni vlak

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65431
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.09.2018. 9:57 
Naslov:  Noćni vlak Osijek-Zagreb mijenja se motornim vlakom, Podravka ostaje poslovni vlak
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nakon brojnih ukidanja vlakova u Slavoniji kojima je ovaj dio Hrvatske vraćen u vrijeme cara Franje Josipa, iz Hrvatskih željeznica stigao je još jedan šok za Osječane i Slavonce.

Riječ je o noćnom vlaku iz Osijeka za Zagreb koji će po novome postati motorni vlak do Koprivnice, tzv. „plavac“, a u Koprivnici će putnici presjedati na vlak za Zagreb.

Tu informaciju potvrdila nam je dopisom koordinatorica za odnose s javnošću HŽ Putničkog prijevoza Ivana Čubelić, koja je pojasnila i razloge za ovu odluku.

Stupanjem na snagu izmjena i dopuna voznog reda 2017/18., od 3. rujna 2018. došlo je do izmjene u organizaciji vožnje vlaka 980. Prosječno se radnim danom vlakom 980 na relaciji Osijek – Koprivnica vozi između 50 i 60 putnika, a do sada je vlak 980 u klasičnom sastavu (lokomotiva + vagoni) imao pet vagona, odnosno 300 sjedećih mjesta. Vožnja vlakom u klasičnom sastavu na relaciji Osijek – Zagreb iziskuje mnogo veće troškove stoga je u cilju racionalizacije troškova klasični sastav zamijenjen dizel-motornom garniturom serije 7121 do Koprivnice, u kojoj ima dovoljno mjesta za sve putnike.

Vlak 980 vozi radnim danom na relaciji Osijek (1.06) – Koprivnica (4.29), a putnici u Koprivnici presjedaju na vlak 970 (Koprivnica 4.44 – Zagreb GK 6.24), odnosno prema voznom redu vlaka 980 prije izmjena
“, stoji u dopisu iz HŽ Putničkog prijevoza.

Drugim riječima, oni koji se odluče na noćno putovanje do Zagreba bit će prislijeni „drndati se“ tri i pol sata do Koprivnice, a onda još u ranu zoru sa stvarima presjedati na drugi vlak za Zagreb. Pa tko voli nek' izvoli!

S druge strane, pojavila se i informacija kako će IC vlak Podravka izgubiti status poslovnog, odnosno IC vlaka te postati brzi vlak. Na pitanje što će biti s Podravkom, iz HŽ-a su odgovorili kako će IC vlak Podravka zadržati svoj rang i u novom voznom redu, koji na snagu stupa 9. prosinca 2018. godine.





Tekst: Osijek031.com
Foto: Ivana Franjić/Foto-arhiv031

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 840
Spol: Muško Muško
Post Postano: 08.09.2018. 19:23 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Negativna spirala: smanjenje broja putnika -ukidanje linija - daljnje smanjenje broja putnika ... čini se završit će na nula putnika i nula linija. Ipak to se neće dogoditi jer bi u tom slučaju HŽ ostale bez milijarda državnih subvencija. HŽ će životariti i nervirati one slabih živaca dokle god vlast bude driješila kesu. To je bolesnik na umoru, koji bi bez državne infuzije već odavno bio mrtav.
Žalosno je da je sve čime država upravlja u katastrofalnom stanju. Nevjerojatno je da ljudi uporno i dalje biraju na izborima iste one koji su proizveli tu katastrofu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: