Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Pozivi na jedinstveni broj 112 znatno podigli kvalitetu usluga žurnih službi

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Online
Avatar

Ukupno postova: 65425
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 11.05.2018. 8:23 
Naslov:  Pozivi na jedinstveni broj 112 znatno podigli kvalitetu usluga žurnih službi
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Građani Osječko-baranjske županije tijekom prošle godine uputili su 126.629 poziva na 112, jedinstveni broj Državne uprave za zaštitu i spašavanje, odnosno za žurne službe. Povodi za pozive su bili iz domene složenih (višerazložnih), vatrogasnih, sigurnosnih i medicinskih iznenadnih događanja, a (promatramo po vrsti) 844 događanja (5,2 posto) odnosilo se na vatrogasne intervencije. Logično za sva iznenadna i opasna događanja, njihove konačne posljedice znatnim dijelom ovisile su o brzini i kvaliteti intervencija.

Upravo u cilju ujednačavanja i podizanja kvaliteta usluge žurnih službi za sve stanovnike Osječko-baranjske županije provodi se postupak implementacije (objedinjavanja) poziva građana za vatrogasne intervencije s područja Županije na jedinstveni broj 112. Tim povodom jučer (10. svibnja 2018. godine) u sjedištu Županije održana je konferencija za novinare na kojoj su o aktualnom postupku implementacije govorili župan Ivan Anušić, zamjenik župana i zapovjednik Stožera Civilne zaštite OBŽ Goran Ivanović, pročelnik Područnog ureda Državne uprave za zaštitu i spašavanje Zvonko Grgec, pročelnik Vatrogasne zajednice OBŽ Berislav Hengl, zapovjednik VZ OBŽ Zdravko Cvenić te predstavnici javnih profesionalnih i dobrovoljnih vatrogasnih društava s područja Županije.

- Najveće prednosti i značajke jedinstvenog sustava za žurne službe 112 i implementacije poziva građana za vatrogasne intervencije s područja Županije na broj 112 vidimo u ujednačavanju i podizanju kvalitete usluge žurnih službi, racionalnijem korištenju postojećih ljudskih, prostornih i tehničkih resursa, ali i činjenici da pozivatelj ne treba poznavati telefonske brojeve niti strukovne i teritorijalne nadležnosti službi potrebnih u žurnoj situaciji. Nadalje, jedan žurni poziv praktički paralelno alarmira nekoliko službi jer nakon dojave na broj 112 operater alarmira sve žurne službe potrebne u konkretnom slučaju, a čime se štedi vrijeme jer žurne službe nije potrebno pojedinačno nazivati. Osim toga, žurnim službama je olakšan rad jer operater u Centru 112 „filtrira“ zlonamjerne, nenamjenske ili opetovane pozive, kada se jedan slučaj višestruko dojavljuje od različitih očevidaca, a što hitnim službama omogućava neometan operativni rad – rekao je Zvonko Grgec.

Berislav Hengl govorio je o uvođenju sustava „Upravljanje vatrogasnim intervencijama / Sustava za vođenje vatrogasnih intervencija u vatrogastvu“, odnosno petogodišnjem projektu Europske unije koji se sada primjenjuje u Hrvatskoj, a kojim će se standardizirati, automatizirati i racionalizirati ovaj sustav, a ujedno postići njegova veća efikasnost na razini cijele Hrvatske.

Posebno je naglašeno kako se nacionalni brojevi za žurne službe (192, 193 i 194) ne ukidaju nego je riječ samo o tehničkim promjenama odnosno njihovom preusmjeravanju na europski broj 112.





Tekst i foto: OBZ.hr

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: