CodeCAMP projekt već duže vrijeme okuplja programere i dizajnere različitih profila, a napokon dolazi vrijeme i za sve marketingaše! Naime, ovaj mjesec pokrećemo Marketing Talks-e, za sve zainteresirane studente i stručnjake iz područja marketinga i komunikacija. Iako marketing nije usko vezan uz development, digitalni proizvodi moraju biti kvalitetno upakirani i prodani, a tu se najviše odražava vrijednost dobre marketinške strategije.
U sklopu
Marketing Talksa pokrit će prodaju, odnose s javnošću, Event Management, online i offline oglašavanje te mnoge druge marketinške teme.
Započet će serijom predavanja i radionica o
Google Analyticsu. Seriju predavanja otvorit će certificirani poznavatelj Google Analytics trikova, Zorin Radovančević, CEO u Escape d.o.o. Prvo predavanje održat će se
13. ožujka 2018., u 17:00 h na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
Osim o ulozi Google Analyticsa, jednog od najproširenijih web analytics alata u poslovanju malih, velikih i srednjih poduzeća, predavanja će spomenuti i mogućnosti zapošljavanja na tom području. Kako su predavanja međusobno povezana, preporučuju redovno dolaženje, a za najupornije će pripremiti i simbolične nagrade. Više o tome saznajte na prvom predavanju!
Zbog velikog broja prijava su premjestili predavanje na Ekonomski fakultet u Osijeku, dvorana broj 2.