Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Borzan: Borzan ispregovarala EU zakon koji će donijeti pojeftinjenje dostave

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65738
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.12.2017. 10:55 
Naslov:  Borzan: Borzan ispregovarala EU zakon koji će donijeti pojeftinjenje dostave
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kasno sinoć (srijeda, 13.prosinca), nakon sedmosatnih pregovora, Europski parlament je postigao dogovor o Uredbi o prekograničnoj dostavi paketa s Vijećem i Komisijom. To je kraj jednogodišnjeg procesa u kojemu je kao pregovaračica u ime Europskog parlamenta radila naša europarlamentarka Biljana Borzan.

- Odlične vijesti iz Strasbourga u ovo predblagdansko vrijeme! Nakon vrlo teških pregovora imamo dogovor o Uredbi o prekograničnoj dostavi paketa s Vijećem i Komisijom. Postigli smo jako puno! Nova Uredba će donijeti transparentnost na tržište dajući veću ovlast regulatornim agencijama, u našem slučaju HAKOM-u. Sve cijene koje ne odgovaraju stvarnim troškovima dostave, bit će prijavljivane Europskoj komisiji što će dovesti do pojeftinjenja dostave - kaže Biljana Borzan.

Na taj način se uvodi red na jedno vrlo nelogično tržište gdje je primjerice dostava u jednom smjeru bila tri puta skuplja, nego dostava za istu udaljenost u drugom smjeru. Također, ovo je odlična vijest za Hrvatsku, jer je prekogranična dostava u manje države članice u pravilu bar dvostruko skuplja nego u veće.

Borzan kaže kako će nelogičnosti, poput onih gdje Hrvatska pošta naplaćuje uručivanje malih paketa 4,5 kune, biti prijavljene Komisiji. Već je dobila potvrdu od Komisije da takva praksa ne postoji nigdje u EU.

- Posebno mi je drago što sam u ime Odbora za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača uspjela ispregovarati rješenja za potrošače jer im je dostava najvažniji faktor pri online kupnji. Čak 70 posto građana EU se žali da im je dostava preskupa, a više od 50 posto ne zna što učiniti u slučaju problema s dostavom. Zato sam uvela obavezu da potrošaču prilikom kupnje trgovac mora navesti sve oblike dostave koji su mu na raspolaganju sa usporedbom cijena. Isto tako, prije kupnje mora se informirati potrošača što da učini u slučaju problema - objašnjava Borzan.



Tekst i foto: Ured/Office of Mrs. Biljana Borzan MEP

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: