Prije nekoliko dana iz
Hrvatskih cesta su nam odgovorili na pitanje koje
muči Osječane još od ljeta: kada će završiti radovi na gradnji kružnog toka na križanju
Trpimirove, Divaltove i Gacke ulice.
Podsjetimo, iz HC-a su nam rekli kako se radovi planiraju dovršiti
oko 1. prosinca, što je u okvirima ugovorenog roka. Puštanje u promet bit će
omogućeno čim se zadovolje uvjeti za sigurno odvijanje prometa, a
tehnički pregled održat će se tijekom prosinca.
Tu je informaciju potvrdila i pročelnica upravnog odjela za urbanizam i graditeljstvo
Ljiljana Belajdžić rekavši kako će predmetni kružni tok biti
završen do sredine prosinca što će zasigurno donijeti olakšanje brojnim Osječanima koji se voze ili žive u blizini radova.
U neposrednoj blizini grade se još dva kružna toka: jedan na križanju
Trpimirove i Drinske, te jedan manji na ulazu u
Sjenjak. Rok izgradnje je 90 radnih dana, a ovisno o
vremenskim uvjetima trebali bi biti završeni
na proljeće iduće godine. Na križanju s Drinskom ulicom
do Božića će biti postavljen nosivi sloj asflata kako bi se građanima omogućilo što
ugodnije korištenje uz privremenu regulaciju prometa.
Osim ova tri kružna toka, u Osijeku se trenutačno gradi i
priključna cesta u južnom Stadionskom naselju kojom će se taj dio grada spojiti s južnom obilaznicom, a njihov je završetak planiran za početak iduće godine.
I u 2018. godini Osijek će biti
veliko gradilište. Planira se velika rekonstrukcija križanja
Kanižlićeve i Strossmayerove ulice i izgradnja produžetka Kanižlićeve ulice kojom će Kanižlićeva dobiti
novi sjeverni trak koji će voditi prema
Nogometnom kampu NK Osijeka.
U proračunu Grada za 2018. godinu
predviđena su sredstva za pripremu projektne dokumentacije za gradnju još
dva kružna toka: na križanju ulica
Zeleno polje i Matije Gupca u Donjem gradu te za križanje
Strossmayerove i Ulice Šandora Petefija u središtu Retfale. Planira se i izrada projektne dokumentacije za trenutno
najveću neuralgičnu točku grada, raskrižje
Vukovarske i Svačićeve ulice.
U pripremi je i projekt
izgradnje spoja Promenade između Donjeg i Gornjeg grada. Podsjetimo, prva dionica od KBC-a do cestovnog mosta
puštena je ljetos u promet, a trenutno se radi na dionici
od Trga Nikole Tesle do Donjogradske obale. Paralelno s tim radi se i na projektiranju buduće Donjodravske ulice koja će biti na mjestu sadašnjeg šetališta, dok će se novo šetalište dobiti izmicanjem obale prema koritu Drave.
Planira se i
rekonstrukcija stare tramvajske pruge u Strossmayerovoj ulici u dužini od 9 kilometara, te 20 klilometara strujne tramvajske mreže za što je osigurano 200 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz EU fondova, a iz EU fondova doći će i 4 od predviđenih 5 milijuna kuna za razvoj biciklističkog prometa u Osijeku.
Tekst i foto: Osijek031.com
Pročitajte i..
Osječani ljuti zbog radova na Trpimirovoj, gradonačelnik moli za strpljenje
Započinju radovi na izgradnji turbo kružnog toka na križanju Trpimirove i Drinske
Kružni tok na raskrižju Divaltove i Trpimirove u funkciji tijekom prosinca
Počinju radovi na novom turbo-kružnom toku [Vijesti Osječke TV]
Odgođeni radovi na turbo kružnom toku na raskrižju Trpimirove i Divaltove