Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Odlična suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i OseaDesign

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65676
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 23.11.2017. 10:59 
Naslov:  Odlična suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i OseaDesign
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

17. studenog 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan za OseaDesign“.

U proteklih nekoliko godina Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku ostvarila je brojne uspješne suradnje s poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Posljednju suradnju, s novim osječkim brandom OseaDesign, inicirala je izv.prof.dr.sc. Helena Štimac, na kolegiju Marketinško planiranje, koja već godinama na svojim kolegijima potiče studente da kroz rješavanje poslovnih slučajeva iz Republike Hrvatske primjenjuju teorijska znanja stečena na fakultetu.

S obzirom na današnju situaciju na tržištu rada kao i veliku dinamičnost tržišta nužno je da studenti znaju nešto više od teorije. Stoga, u svojim kolegijima nastojim kroz stvarne poslovne slučajeve približiti studentima realnu situaciju na tržištu te ih suočiti s realnim problemima s kojima se poduzetnici danas suočavaju. OseaDesign novi je brand na osječkom tržištu s visokim potencijalima, ali ipak su trebali „malu“ pomoć, najviše u smjeru boljeg pozicioniranja kroz kreiranje marketinškog plana. Možda sam subjektivna, ali naši su studenti izvrsni za rješavanje takvih poslovnih slučajeva zbog svoje kreativnosti, slobodnog uma i cjelokupnog znanja koja dobiju na mom, ali i drugim kolegijima Katedre za marketing“ – izv.prof.dr.sc. Helena Štimac.

OseaDesign novi je osječki brand odjeće koji su u lipnju 2017. godine pokrenule Olja i Aleksandra Janošević. U ponudi OseaDesign-a mogu se pronaći kaftani, haljine i suknje. Odjeća ovog branda može kupiti na njihovoj službenoj facebook stranici OseaDesign, a uskoro će se otvoriti i OseaDesign showroom u Osijeku.



Suradnja studenata s OseaDesign-om započela je u listopadu 2017. godine kada je suosnivačica branda, Olja Janošević, studentima I. godine diplomskog studija, smjer Marketing, predstavila svoj brand te dala smjernice za pisanje marketinških planova.

Nakon sedam tjedana u kojima su studenti osmišljavali marketinške planove, 17. studenog 2017. godine na Ekonomskom fakultetu tri najbolja tima prezentirala su svoje projektne zadatke, te su dodijeljene novčane nagrade, BOBI poklon paketi i priznanja najuspješnijim timovima. Prvo mjesto osvojile su: Andrea Babić, Karla Bilandžić, Ana Kovačić i Matea Stjepanović. Drugo mjesto osvojili su: Valentina Bermanec, Katarina Fekete, Iva Filipović i Ivan Šilović. Treće mjesto osvojili su: Dario Berečić, Iva Mikić, Matea Sigur i Jona Tonković.

Ovim projektom naučili smo izrađivati marketing plan na najbolji način - kroz realni poslovni problem. Na takav način stečeno znanje pamti se duže, pripremamo se za tržište rada, a u isto vrijeme usavršavamo dosadašnja stečena znanja i primjenjujemo ih u praksi. Znati da nešto radiš "za stvarno" daje veću motivaciju, a samim time je i ozbiljniji pristup radu.“Karla Bilandžić, studentica



Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške planove Olja i Aleksandra dobile su pregršt ideja koje će im uvelike pomoći u razvoju branda OseaDesign, a studenti su još jednom dobili priliku pokazati koliko su kreativni, inovativni i maštoviti kada je u pitanju osmišljavanje marketinških planova.

Suradnja sa studentima na izradi marketinškog plana za OseuDesign pokazala se kao savršena kombinacija. Svojim projektima studenti su izložili strategijske planove rasta i prepoznatljivosti OseaDesign branda i njegove diferencijacije od konkurenata uz mnoštvo maštovitih i kreativnih ideja i prijedloga kako to provedbeno realizirati, što nas je dodatno oduševilo i zasigurno će nam svaka ideja kao i kritika pomoći u daljnjem razvoju našeg branda. Na koncu želimo zahvaliti studentima na odlično odrađenom poslu, a posebno profesorici Heleni Štimac bez čije inicijative ne bi niti došlo do realizacije ovako ugodne i uspješne suradnje.“ - Olja i Aleksandra Janošević, brand OseaDesign

Ova suradnja još jednom ukazala je na važnost primjene teorijskog znanja u praksi. Vjerujemo da će se ove suradnje, kroz koje i studenti i poslovni subjekti ostvaruju korist, nastaviti i u budućnosti.





Tekst i foto: Studentska udruga Bookmark

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: