Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Borzan: Smjernice Europske komisije za borbu protiv dvostruke kvalitete proizvoda za istok i zapad EU su flaster na otvorenu ranu!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65440
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 11.10.2017. 17:50 
Naslov:  Borzan: Smjernice Europske komisije za borbu protiv dvostruke kvalitete proizvoda za istok i zapad E
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Odbor za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta danas je raspravljao o Smjernicama Europske komisije za borbu protiv plasiranja naizgled istih proizvoda različite kvalitete u novijim i starijim državama EU. U raspravi je sudjelovala i hrvatska zastupnica Biljana Borzan.

Europska komisija namjerava uložiti 2 milijuna eura u razvoj metodologije za usporedbu kvalitete proizvoda na zajedničkom tržištu. Također, nacionalnim vlastima su poslane tzv. Smjernice kako prepoznati slučajeve koji krše postojeću legislativu, predstavljeno je danas na Odboru za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta.

„Ovo je prvi dokument koji je Europska komisija napravila na ovu temu. Postignuće je što se napokon počelo konstruktivno djelovati. Nažalost, Smjernice su nedovoljno ambiciozne. Uz to, i dalje se forsiraju razlike samo kod hrane, a ja sam svojim istraživanjem dokazala da razlike postoje i kod neprehrambenih proizvoda, u ovom slučaju deterdženata. Da sam imala više novaca, istražila bih i druge kategorije proizvoda na koje mi se potrošači žale poput automobila, kućanskih aparata i slično“, kazala je Borzan.

Smjernice Europske komisije kažu kako se problem može riješiti unutar postojeće legislative. Borzan tvrdi kako su joj pristupili neki proizvođači kod kojih je pronašla razlike u kvaliteti proizvoda koje plasiraju i do detalja joj objasnili na koji način se izmiču postojećim zakonima o nepoštenoj poslovnoj praksi.

„Proizvođači se u postojećem zakonodavnom okviru snalaze kao riba u vodi. Potrebno je što prije ispitati učinke ovih Smjernica. Nisam optimistična i mogu vam odmah reci da će zaključci biti da trebamo promijeniti zakone. Ove smjernice su tek flaster na otvorenu ranu“, zaključila je Borzan.



Tekst i foto: Ured/Office of Mrs. Biljana Borzan MEP

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: