Prema zadnjem istraživanju
BRANDscore kojeg provodi
nezavisna agencija Ipsos,
ABC sir je među
10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta
Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potrošači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.
Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju
različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati.
Kako je istaknula
Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja: „
ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potrošačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem tržištu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potrošača na više od 20 svjetskih tržišta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje novih tržišta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna tržišta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji .“
ABC sir se u Belju proizvodi već
37 godina i nastaje od mlijeka koje dolazi s vlastitih
farmi krava. U osnovnom okusu u proizvodnji se koriste samo tri sastojka:
mlijeko, vrhnje i malo morske soli, bez ikakvih drugih dodataka. Cjelokupan proces nastajanja ABC sira predstavlja sljedivost Od polja do stola i započinje na oranicama na kojima nastaju sirovine za domaću stočnu hranu pripremljenu prema potrebama svake od farmi. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete i stalna unapređenja pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje
4.000 beljskih krava.
Tekst i foto: Belje d.d.