Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Čarolije svjetlosti

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65675
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 21.04.2017. 8:47 
Naslov:  Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Čarolije svjetlosti
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

11. travnja 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana su izlaganja najboljih studentskih projekata te su podijeljena priznanja studentima za najbolji „Marketinški plan za Čaroliju svjetlosti“.

Fakulteti su odavno postali puno više od mjesta na kojem se dobija teorijsko znanje što se vidi iz toga da je danas sve veći naglasak na primjeni teorijskog znanja u praksi. To uviđa i izv.prof.dr.sc. Helena Štimac koja je kroz proteklih nekoliko godina u sklopu kolegija na kojima predaje omogućila studentima rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća iz Republike Hrvatske.



Cilj ovakvih studentskih projekata je povezivanje teorije i prakse. Danas studenti trebaju dobiti više nego što mogu pročitati u knjizi ili pronaći na internetu. Upravo ovakvim suradnjama s poduzećima nastoji se studente uvesti u stvarne poslovne prakse te im omogućiti rješavanje problema s kojima se suočavaju poduzeća. S druge strane, poduzeća dobivaju svježe i inovativne ideje, te širu sliku o svom poslovanju jer često puta nisu svjesni svojih prilika i problema zbog svoje subjektivnosti i emotivne povezanosti s poduzećem.- Helena Štimac, profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

Najsvježiji primjer suradnje studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj, organizirane od strane Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, je suradnja s Čarolijom svjetlosti. Čarolija svjetlosti, brand tvrtke Maestro nastao 2014. godine, nudi rasvjetu za vjenčanja, rođendane, domjenke, proslave, evente i slično.

Suradnja na ovom projektu je započela u veljači 2017. godine, kada je vlasnik Čarolije svjetlosti, Danijel Čehajić, studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavio Čaroliju svjetlosti te im dao smjernice za pisanje marketinškog plana.



Ovaj hvale vrijedan projekt je ogroman doprinos u razvoju mladih tvrtki i brendova baš kao što je Čarolija svjetlosti. Suradnja je pokazala obostranu dobit jer su studenti dobili priliku raditi na stvarnim izazovima iz poslovnog svijeta što je izvrsno jer, osim što su ovime upisali značajnu referencu u životopisu, iskustvo koje su stekli na projektu će im biti od velike vrijednosti u budućem zapošljavanju.

Studenti su pokazali izuzetno znanje i dali pregršt modernih i inovativnih marketinških rješenja koja će zasigurno imati veliki utjecaj u budućem razvoju moje tvrtke stoga također želim zahvaliti profesorici Heleni Štimac na trudu koji je uložila kako bi ovaj kolegij bio na ovako visokom nivou.
Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti
Studenti su potom, kroz sedam tjedana, u sklopu kolegija Marketinško planiranje, pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Helene Štimac, u timovima kreirali marketinške planove za Čaroliju svjetlosti.



Ovakve suradnje smatram izrazito korisnima zbog stjecanja iskustva, svladavanja novih znanja, ali i direktnog uvida u stanje na tržištu. Radeći na projektu za Čaroliju svjetlosti dobili smo priliku za kreiranje novih ideja i zanimljivih rješenja. Upravo je praktičan rad u okviru fakultetskog obrazovanja prilika za stjecanje vrijednih profesionalnih iskustava te jedan od najznačajnijih načina ulaganja u sebe.Marta Botkuljak, studentica.

Najuspješniji timovi studenata u pisanju marketinških planova svoja rješenja prezentirali su 11. travnja 2017. godine te su potom za ista dobili priznanja. Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su: Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili: Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Studenti su na inovativan i kreativan način znanje iz teorije pretvorili u kreiranje kvalitetnih marketinških planova, dok je vlasnik Čarolije svjetlosti dobio pregršt dobrih ideja koje će u budućnosti implementirati u poslovanje Čarolije svjetlosti.

Želim se zahvaliti svima, svi radovi bili su izrazito kreativni. Sve i jedan savjet je na mjestu te čeka implementaciju! – Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj. Neke od prethodnih suradnji, između ostalog, bile su s Osječkom pivovarom i sportskom akademijom Vunderkid, a ono što se pokazalo zajedničkim u svim ovim suradnjama je to da se potvrdila važnost povezivanja teorije s praksom za vrijeme studiranja te korist koju kroz ovakve suradnje ostvaruju i studenti i poduzeća.





Tekst i foto: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: