
U
hotelu „Osijek“ održana je prezentacija
otoka Vira kao vrhunac
trotjedne virske kampanje kojom se Vir predstavio kao turistička i obiteljska destinacija u Zagrebu, Rijeci te u slavonskoj metropoli.
Više od
500 Osječana, Slavonaca i Baranjaca, pripadnika osječke političke, kulturne i društvene elite, svjedočilo je o
fenomenu otoka koji se voli, koji se posjećuje i kojemu se uvijek vraća. A Osijek i Vir neraskidivo su vezani jer su upravo Osječani udarili temelje urbanizaciji otoka, a procjenjuje se kako više od 200 osječkih obitelji (oko 1.500 iz cijele Slavonije) na otoku posjeduju kuće za odmor gdje ljetuju.
Zanimljivo, „
osječki desant na Vir“ započeo je s 54 obitelji koje je predvodio današnji osječki gradonačelnik
Ivica Vrkić, a odmah za njim na Vir je došao i predsjednik Gradskog vijeća Osijeka
Anto Đapić. Stoga nije ni čudo što je Vrkić, obraćajući se okupljenima, preporučio: „
Dragi moji prijatelji Osječani, kada se umorite u Osijeku, idite na Vir i tamo se odmorite“.
Virski načelnik
Kristijan Kapović bio je izuzetno zadovoljan odazivom Osječana te se zahvalio svima koji su došli vidjeti i doživjeti otok Vir, a posebice onima koji su pomogli da nakon
35 godina Vir postane pravi
top turistički brend koji iz godine u godinu ruši turističke rekorde. Prošlogodišnji rezultat s blizu
1,5 milijuna ostvarenih noćenja i oko
140.000 turista iz 77 svjetskih zemalja uvrstio ga je u „top 20“ hrvatskih turističkih destinacija na fantastično peto mjesto – odmah iza
Rovinja, Poreča, Umaga i Dubrovnika!
Na promociji se pogledao
promidžbeni film o otoku Viru, nakon kojeg su raspršene priče o preizgrađenoj destinaciji ili zapuštenom mjestu. Vir je predstavljen kao zeleni otok: četiri petine Vira su prirodna ljepota, oaza borovih šuma, pješčanih plaža i netaknutih dijelova prirode.
Gosti prezentacije u hotelu „Osijek“ uživali su i u
gala večeri s mediteranskim i dalmatinskim delicijama koje su za njih pripremili vrhunski hrvatski chef Viranin
Dario Kapović iz zadarskog restorana „Bruschetta“. Na odlasku su dobili poklon vrećice i kišobrane iz promotivne kampanje „Ja volim Vir“.
Tekst: Osijek031.com
Foto: Krunoslav Perasović