Osječki start-up Pointers održao je u ožujku predavanje o
uspješnoj digitalizaciji hrvatskog turizma na vodećem svjetskom sajmu turističke industrije u Berlinu pod geslom „
Dobro informirani turist je sretan turist“.
Po povratku iz Berlina, na svojoj su Facebook stranici objavili kratak video spot pod nazivom „
Do's and don'ts of visiting Croatia“ kojim reklamiraju turističke ljepote Hrvatske. Spot je napravljen u suradnji s
osječkom kreativnom agencijom King Kong.
Spot predstavlja skup preporuka što turisti trebaju, a što ne trebaju raditi kada dođu u Hrvatsku. Ono što bi svakako trebali napraviti je posjetiti barem
dva nacionalna parka, provesti vrijeme na osamljenim plažama, posjetiti ljetne festivale, otići na krstarenje brodom, kušati paški sir itd. S druge strane, turisti ne smiju zaboraviti snimiti što više fotografija, posjetiti samo jadransku obalu, propustiti zalazak sunca u Zadru, ići na dijetu itd.
Efektan video već je pogledalo gotovo
250.000 ljudi, a pogledajte ga i vi!
Tekst: Osijek031.com