Dugogodišnja suradnja
Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku s poslovnim subjektima u Hrvatskoj nastavila se i ove godine kada su studenti prve godine diplomskog studija smjera
Marketing i Trgovina i logistika dobili priliku, u sklopu kolegija Strategije ulaska na inozemno tržište, rješavati poslovni slučaj
Pivovare Osijek d.o.o.
Docentica dr.sc.
Helena Štimac svjesna je važnosti suradnje s poslovnim subjektima iz našeg okruženja te važnosti primjene znanja stečenog na fakultetu u praksi, tj. u svakodnevnom poslovanju poslovnih subjekata. Stoga je docentica dr.sc. Helena Štimac dogovorila suradnju s Pivovarom Osijek kako bi studenti dobili praksu u rješavanju poslovnog slučaja, dok je s druge strane Pivovara Osijek produbila već započetu suradnju s Ekonomskim fakultetom u Osijeku te uz pomoć studenata dobila „
svježe“ ideje kako uspješnije internacionalizirati svoje poslovanje.
Pivovara Osijek, smještena u Osijeku, ima
dugogodišnju tradiciju proizvodnje piva. Već dugi niz godina prisutna je na domaćem, ali i na inozemnim tržištima te danas radi na unaprjeđenju svog poslovanja, internacionalizaciji poslovanja te rebrandingu. Svjesni su situacije na tržištu te žele u
spješno plasirati svoje proizvode.
Kao što je prethodno istaknuto, Pivovara Osijek radi na i
nternacionalizaciji poslovanja te su stoga studentiradili naposlovnom slučaju: Strategija nastupa na inozemno tržište za poslovni subjekt Pivovare Osijek d.o.o., u kojem su istraživali tržišta
Bosne i Hercegovine i Mađarske. U rješavanju poslovnog slučaja najuspješniji bili su
Anja Bradarić, Ivala Lerinc, Luka Milković, Mihaela Murvaj, Filip Stanković i Renato Đurđević za tržište Bosne i Hercegovine, te
Tomislav Vajda, Filip Poznić, Juraj Vištica, Andrej Pap i Ivan Plahinek za tržište Mađarske.
Najuspješniji timovi dobili su priliku rješenja svojih poslovnih slučajeva izložiti pred direktorom Pivovare Osijek
Antoniom Drobinom i direktoricom marketinga
Andrejom Komak, te su za svoj trud i u konačnici uspjeh dobili priznanja, novčanu nagradu te poseban VIP tretman na
Danima piva 2016. godine.
Studenti su prilikom rješavanja slučaja dobili mogućnost da
znanje stečeno na fakultetu primijene u praksi, upoznaju se s poslovanjem poslovnog subjekta te iskustvo u radu konkretnog poslovnog slučaja koji će im u budućnosti i više nego koristiti.
Suradnjom su bili zadovoljni i u Pivovari Osijek, posebno gospodin Drobina: „
Izrazito nam je zadovoljstvo bilo surađivati s mladim ljudima te slušati njihova razmišljanja oko konkretnih praktičnih zadataka.“
Izrazito je ugodno vidjeti studente, koji su budućnost naše zajednice, kako se povezuju i surađuju s budućim poslodavcima te uče jedni od drugih i na taj način razvijaju sebe, ali i svoje okruženje.
Tekst i foto: Anamaria Milković, studentska udruga BookMark