"Novo parkiralište je u sustavu parkiranja glavne tržnice, što znači da će prvih sat vremena parkiranja biti besplatno."
Znači prihod će se slijevati u Tržnice d.o.o., gradsko poduzeće koje u pravilu posluje s gubitkom ili je u najboljem slučaju na pozitivnoj nuli. No možda ovih novih 36 parkirnih mjesta pomogne da se Tržnice financijski oporave ili da se trendovi preokrenu.
Premda sumnjam nastavi li ekipa iznutra 'grickati' kako je to do sada činila.
No bitnije od svega toga jest da se taj dio grada u samom centru konačno uredio i da će se kupci imati gdje parkirati.
Još kad bi gradski oci riješili sami pristup automobilima tom parkiralištu, npr. gradnjom posebnog prometnog traka kako se promet Vukovarskom iz koje se dolazi na to parkiralište, ne bi ometao.
Problem je i što se baš prije samog skretanja u Tržnicu nalazi autobusno stajalište na kojemu istovremeno borave tri ili više autobusa, pa niti se ti autobusi mogu normalno uključiti u promet, niti posjetitelji tržnice mogu normalno skrenuti na tržnicu, niti ostala vozila koja prometuju tim dijelom Vukovarske mogu normalno prometovati, a poseban problem jest izlaganje pješaka opasnosti jer autobusi i druga vozila često ostaju zarobljeni na pješačkim prelazima, pogotovo vikendom (subotom) u prijepodnevnim satima kad je inače udarno vrijeme za posjet tržnici.
Možda treba netko stradati na tom potezu pa da se konačno razmisli o rješenju ovog problema.
A problem se tu može lako riješiti jer prostora za još jednu traku ima, kao i prostora za izmještanje problematičnog autobusnog stajališta npr. na poziciju na kojoj se trenutno nalazi postaja INA-e koja tu radi vrlo loše i sigurno bi im bilo u interesu mijenjati ovu lokaciju za neku drugu u gradskom vlasništvu.