Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



ORaH: "Stari stolac-nova fotelja"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65895
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.07.2015. 13:29 
Naslov:  ORaH: "Stari stolac-nova fotelja"
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Predstavljamo Vam novu kampanju pod nazivom „Stari stolac – nova fotelja“ s kojom se nastavljamo promociju koncepta cirkularne ekonomije, ovoga puta u dizajnu namještaja i drvoprerađivačkoj industriji. Kampanju je predstavila Mirela Holy, predsjednica ORaH-a, zajedno s Gordanom Cmrečkim, predsjednikom Glavnog forumaORaH-a te voditeljem kampanje Leom Vukelićem. Predstavljanju kampanje prisustvovali su i članovi žirija Tomislav Toth, urednik časopisa Majstor te Robert Bradač, vlasnik studija Marnic, ujedno i sponzor nagrade pobjedniku.

Voditelj kampanje, Leo Vukelić pozvao je sve zainteresirane dizajnere, kako amaterske tako i profesionalne, da izraze svoju kreativnost te se prijave na ORaH-ov natječaj za sudjelovanje:
Pozivamo sve kreativce i kreativke kojima je cirkularna ekonomija srcu draga da nam svoje prijave i pripadajuću foto dokumentaciju pošalju na mail stari.stolac[at]orah[dot]hr do 15. rujna 2015. godine.
Natječaj će biti objavljen na web stranicama i društvenim mrežama ORaH-a. Po završetku natječaja i razmotrenih prijava početkom listopada bit će održana izložba te proglašen pobjednik natječaja koji će biti nagrađen autorskim angažmanom na izradi dizajna komercijalnog predmeta. Krajem 2015. godine biti će objavljen katalog izložbe i brošura o potencijalima cirkularne ekonomije u industriji namještaja.
Kampanja 'Stari stolac – nova fotelja' je namijenjena mladoj, urbanoj, kreativnoj populaciji, posebice mladim dizajnerima namještaja i interijera koji se mogu prijaviti na natječaj te dostaviti fotodokumentaciju po principu prije – poslije predmeta (stol, stolica, ormarići, ogledala i sl.) izrađenih u duhu cirkularne ekonomije. Kako? Tako što će pronaći stare i/ili odbačene predmete i/ili za opremanje interijera, ili otpadno drvo koje društvo tretira kao 'smeće' i od tih predmeta stvoriti nove uporabne predmete za opremanje interijera i tako im udahnuti 'dušu' i produljiti život. Dizajneri/ce trebaju poslati fotografije starog, odbačenog predmeta i uporabnog predmeta za opremanje interijera koji je njihovom kreativnošću nastao iz tih odbačenih predmeta. Sve prijavljene kolekcije prikazat ćemo na izložbi koja će se održati početkom listopada u Zagrebu, a najbolji dizajn nagraditi autorskim angažmanom dizajnera na izradi dizajna komercijalnog predmeta (stol, stolac, ormarić), koji će tvrtka Marnic proizvesti i plasirati na domaće i inozemno tržište. Prijave će ocjenjivati stručan žiri.



Cirkularna ili kružna ekonomija novi je, revolucionarni koncept ekonomije 21. stoljeća, koncept koji u cijelosti odgovara na globalnu krizu okoliša i klimatske promjene. Cirkularna ekonomija nije samo usavršeni koncept integriranog ili cjelovitog sustava gospodarenja otpadom na što se često svodi u površnom političkom i medijskom kontekstu, već je revolucionarno drugačiji pristup ukupnim gospodarskim procesima, i to ne samo u domeni održivog iskorištavanja resursa, već i u domeni drugačijeg socijalno odgovornijeg, društveno uravnoteženijeg i pravednijeg pristupa gospodarstvu. Cilj cirkularne ekonomije je da se od manjeg stvori više, pa stoga nije čudo da je upravo cirkularna ekonomija jedan od središnjih ciljeva Strategije EU2020. Iako je cirkularna ekonomija gospodarski koncept budućnosti, hrvatska javnost slabo je informirana o tom revolucionarnom konceptu. Ovaj ekonomski koncept budućnosti mijenja uvjerenje da je dodanu vrijednost i gospodarski rast i razvoj, a time i otvaranje novih radnih mjesta, moguće postići samo mehaničkim povećanjem novih proizvoda, a time i mahnitim iskorištavanjem već sada izuzetno osiromašenih prirodnih resursa. Umjesto kvantitete, cirkularna ekonomija donosi ideju kvalitete i dugotrajne vrijednosti proizvoda stvorenih kroz kreativne ideje jer su ideje te koje donose dodanu i dugotrajnu, održivu vrijednost.



Tekst i foto: Tajana Maroši/Glasnogovornica regije Istok

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: